2021-03-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Svarar Adrian att han tycker han förtjänar att vara auto då tappar han min röst
Jag hakar på, om han anser att han förtjänar auton så får Kattis min röst inför måndag.
2021-03-27, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag har funderat mycke på om det beror på språkförbistring eller en diagnos, eller om det bara är så att hon faktiskt är helt jävla pantad.

Någon mer än jag som märker hennes skratt?När någon lägger en rolig komentar eller comeback och alla börjar garva så kommer Nardos HÖÖÖGA tonar ALLTID 1-2 sekunder efter. När dom andra redan tystnat och bearbetat. Jag tolkar det helt enkelt att skämtet flög över huvudet på henne och hon garvar åt folket som skrattar.

Jag kan inte förstå att man skulle känna någon gemenskap varken från hennes håll eller från de övrigas!
Jag gissar på pantad, faktiskt. I kombination med bristande självinsikt, så hon förstår inte VARFÖR folk skulle göra narr av henne. För vad finns det att göra narr av hos en felfri individ?

Man har ju förstått från start att hon inte förstår majoriteten av de andras skämt/jargong, och antingen skrattar åt att de skrattar eller fejkskrattar för att vara en del av gänget. Hon har sådant SJUKT behov av att vara inkluderad och vara en del av gänget - antagligen för att hon strugglat med relationer innan.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det bara jag.. eller daltas det inte lite väl med Adrian därinne? Alla behandlar honom som att han är en skör och oskyldig liten korgosse som måste skyddas från den hårda omvärlden..
Nix även jag tycker samma lika om den kissnödiga Syltryggen. Kul att han sa att man är här för så mycket mer än tävlingarna till Kattis, vilken lögnhals
Medlem
1754s avatar
Kan man rösta i både Cmore-appen och Tv4-appen eller blir båda ens röster ogiltiga då?
2021-03-27, 16:05
Medlem
Svart-Skalles avatar
Madelene och Adrian får inte bli ihop. Jag menar, vad är "Madde Podde" för namn egentligen?
2021-03-27, 16:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men vad har hänt, vadan denna kärlek helt plötsligt?! Men jag tackar å det ödmjukaste, återigen!

Men är det verkligen han som tycker det då? Om han kommer in IDAG lär han väl inte ha tillgång till mobilen eller? Så bör ju i sådana fall vara hans "SoCiAlA MeDiEr aNsVaRiG" som tycker det? Skevt annars, om han nu "fått" yttra sig på det sättet så nära inpå att han kommer in i huset. Eller var det immunitet från någon tidigare vecka han yttrat sig om????

Fnissade rakt ut av det fetstilta dock hahah. KONSERVBURKEN.

Tack herpes<3

Du har rätt. Jag brusade upp, blev galen här hemma och svor över den nya killen utan att tänka till. Ja, det är nog inte han som lagt upp det. Men tror ändå att den ansvariga vet vad han har för favoriter, men jag kan ha fel.

Jag andas ut nu, inser att jag engagerar mig för mycket i BB och försöker tänka att det blir kul oavsett. Om 3 timmar är jag kanske rabiat igen. Eller så jublar jag. Eller skiter i allt. Vi får se
2021-03-27, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Agree

Så sant
Så sjukt tråkiga Alexander, Madelene och Adrian
2021-03-27, 16:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ha ha Syltryggen anser att han förtjänar autonominering, visste att han skulle svara så, syltrygg!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nix även jag tycker samma lika om den kissnödiga Syltryggen. Kul att han sa att man är här för så mycket mer än tävlingarna till Kattis, vilken lögnhals

Hehe kissnödige syltryggen ja.. Bra sammanfattning av hans burkputtande persona.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kan man rösta i både Cmore-appen och Tv4-appen eller blir båda ens röster ogiltiga då?

Om du har olika mail och konton/kort kopplade till dom så räknas bägge rösterna. Annars räknas bara ena rösten även fast du kan rösta i bägge.
Medlem
Adrian förtjänar inte att vara Auto nominerad vilket han själv inte tycker heller. Finns personer som gjort och sagt mycket värre saker än så i Big brother 2021.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag har funderat mycke på om det beror på språkförbistring eller en diagnos, eller om det bara är så att hon faktiskt är helt jävla pantad.

Någon mer än jag som märker hennes skratt?När någon lägger en rolig komentar eller comeback och alla börjar garva så kommer Nardos HÖÖÖGA tonar ALLTID 1-2 sekunder efter. När dom andra redan tystnat och bearbetat. Jag tolkar det helt enkelt att skämtet flög över huvudet på henne och hon garvar åt folket som skrattar.

Jag kan inte förstå att man skulle känna någon gemenskap varken från hennes håll eller från de övrigas!

Tänkt samma tanke men landar i att hon nog mest är helt pantad. Pantade människor med narcissistiska drag är inte bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in