2021-03-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Exakt, att det inte fanns tillräcklig bevisföring innebär inte att det inte har hänt.
Och det betyder inte att det har hänt heller.
Citera
2021-03-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Med tanke på EAs MO som hon upprepat flera gånger, där hon startar inspelningen i hemlighet innan sex inleds, så är det uppenbart att hon säger "nej" för att få med det på inspelningen. Så att hon sedan kan gå hem och klippa bort allt utom det avsnitt dr hon säger "nej".

Hur svårt ska det vara att förstå det?

Det kanske är uppenbart för dig men det visar bara på trångsynthet. Men det delar du med ett flertal tongivande skribenter i denna tråd vilka hämtar sin kunskap på Stoppa Pressarna och tvivelaktiga Youtube-klipp
Citera
2021-03-27, 15:06
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Exakt, att det inte fanns tillräcklig bevisföring innebär inte att det inte har hänt.

Har du någon gång funderat på hur många VERKLIGA våldtäktsoffer som har sinnesnärvaro till att börja samla in bevis redan innan den kommande våldtäkten och tror du att den som våldtar skulle tillåta detta i verkligheten?
Citera
2021-03-27, 15:07
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, nej, det var ett exempel på ett annat fall, helt andra personer.

Intenog nämde att G.L. även skulle anmäla E.A. för stöld, men det verkar inte ha skett ännu.

Kan det vara denna eventuella stöld som var den primära anledningen för E.A., att nästla sig in i G.L.s hem? Ett jobb åt någon annan?

Bara spekulation.

Har det framkommit vad som är stulet från GLs hem?

En liten pikant detalj...

Här är kökssoffan hos GL där paret inledde vad som fick dom att runt midnatt på julaftonen gå uppför trappan till sovummet för en mer intim samvaro. Den är i alla fall kvar...

https://ibb.co/7kTWnK7

Citera
2021-03-27, 15:07
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ja, förstår. Tack. Förstås hans egen maskning.

Får här bidra med länk till dagens lördagsbetraktelse.

http://goranlambertz.se/lordagsbetraktelse/

Oj, hahahaa, jaa, lite aspievarning där. En mycket ingående förklaring(ar).
Citera
2021-03-27, 15:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Det kanske är uppenbart för dig men det visar bara på trångsynthet. Men det delar du med ett flertal tongivande skribenter i denna tråd vilka hämtar sin kunskap på Stoppa Pressarna och tvivelaktiga Youtube-klipp
Samt flera rättegångar & friande domar. Som jag antar att ni på ert clownkontor också är ett uttryck för "trångsynthet".

Nu hoppas vi bara på att psykfallet Engelwinge & hennes dresserade gnom skall komma in i tråden & göra en riktig cirkus av det hela.
Citera
2021-03-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ahhh.. relativiseringen tas till en ny clown-nivå. Allt är som ni vill att det skall vara, alla bevis på motsatsen är säkert fejkade eller missförstånd.

Du verkar sakna läsförståelse.
Jag skiter i om EA är skyldig eller oskyldig.
Ej heller påstår jag att hon är skyldig eller oskyldig.
Såvida du inte var med då händelserna inträffade så vet du inte ett skit vad som är sant eller inte din lilla fjant.
Citera
2021-03-27, 15:14
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
...

Här är kökssoffan

https://ibb.co/7kTWnK7...

Oh, nej, nu blev det för intimt! Snygg soffa men ack så trist dyna och en beige vägg med en uppnålad världskarta med alla nationers flaggor. Mmm, vilken erotisk inramning.
Citera
2021-03-27, 15:14
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
22 min in i föreläsningen.
Ok.

"Man hör det som tycks låta som gråt" säger David Massi.

Jag har hört kvinnor låta på olika sätt strax innan dom får orgasm. En del ljud kan beskrivas som "låta som gråt". Ingen av dessa kvinnor har dock anmält mig för våldtäkt av förklarliga skäl.

Citera
2021-03-27, 15:16
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Var finns det som låter som gråt? Orgasm kan ju låta på olika sätt, en del sätt kan kanske tolkas som gråt? Kvinnor som säger eller skriker "oh, nej!" strax innan orgasm är ju inte så ovanligt, men det betyder ju inte att dom blir våldtagna.

Enligt expertis på NFC är ljudfilen troligen inte manipulerad så att innehållet förändrats utöver att delar klippts bort.

Fast "expertisen" på NFC svarade väl lite urbota idiotiskt på en lika urbota idiotisk fråga från polis/åklagare (efter en del påtryckningar från försvaret).

Det blev ju liksom en strid om hur ordet "manipulerad" ska tolkas i dessa datasammanhang, vilken inte var hur vi, gemene man använder ordet.

Man undrar ju lite om polisen har något att dölja genom att fråga korkat, och NFC för att inte svara bredare, eller be om ett förtydligande från polis.
Citera
2021-03-27, 15:17
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll

Jag ville bara visa på att det som finns kan tolkas på olika sätt.

Som jag ser det är dett sätt som EA redigerar ljudinspelningen innan hon skickar den till polisen som bevis graverande.

Citera
2021-03-27, 15:17
Medlem
Citat:
"Man hör det som tycks låta som gråt" säger David Massi.

Jag har hört kvinnor låta på olika sätt strax innan dom får orgasm. En del ljud kan beskrivas som "låta som gråt". Ingen av dessa kvinnor har dock anmält mig för våldtäkt av förklarliga skäl.

MAN hör?
Han menar att HAN hör något som HAN tycker låter som gråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in