Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Hahaha, hade varit fantastiskt om de skrivit om det i brevet. ”Ja, röstningen fungerade ju inte som den skulle så risken finns att majoriteten inte vill ha dig kvar men OH WELL, vad ska man göra, grattis till ytterligare en vecka i BB-huset.” 🥳🥳
Mycket bra idé!

Det är ändå ett socialt experiment.
Hoppas de skickar in ett tredje brev med din text (som jag för övrigt önskar att Simon läser)
Citat:
Ursprungligen postat av
ortiz
Det är inte riggat. Get over it. Var samma sak för mig som röstade på Nardos. Jag ominstallerade appen eftersom det var det man skulle göra. Gör rätt nästa gång så du slipper gnälla.
Jaja. Riggat var väl att ta i från min sida, men det blir väldigt
missvisande. Lite som att vallokalerna hux flux skulle införa nya system för att rösta, och medborgarna fick ta reda på hur de röstar på egen hand. Då lyckas vissa rösta, men inte alla som brukar eller skulle ha röstat under de gamla omständigheterna.
Men det är väl bara jag som vurmar för demokratiska principer. BB är ju en diktatur* i fårakläder.
Demokratiska republiken Big Brother
Jag anser det billigt att produktionen väljer att inte engagera sig så att tittarna får möjlighet att rösta, för det är inte alla som sitter inne på forum och söker efter buggar.