2021-03-27, 10:23
Bannlyst
I mammagruppen leder nu Stephanie, en tjej som röker och är deppig och skapar noll content 🤷🏻‍♂️
Alla 3 övriga behövs mycket mer i huset än Stephanie.
Det kommer stå mellan Kattis och Madde 😡😡
2021-03-27, 10:24
Medlem
Lunatics avatar
Joel Sitter säkert och hänger löst i Appen. hehehe
Adrian finns inte med.
2021-03-27, 10:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men snälla. Det är som att han driver med sig själv. Han söker sig till tjejer som vill ha modeller och inte spritfeta latmaskar.
Är väl positivt att han ser möjligheterna och peppar sig till att det finns chanser här i livet..
2021-03-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha ja. Jag är dock ganska lik henne i tankesättet. Andra har sagt att jag är en kombo av Tanjas energi och tankar fast med Emelies ironi och sarkasm.

Nu när jag skriver det själv så inser jag vilken hemsk kombo det måste vara för mina vänner att handskas med

Du låter lika intressant som henne. Hade gärna tagit reda på mer.
2021-03-27, 10:25
Medlem
Är redan less för jag antar att Nardos blir räddad snart och kommer få så satans mycket luft Enda som räddar denna dagen är att det kommer in en ny kille. Emelie kommer gå bananas. Hoppas han är snygg så Adrian får konkurrens, han behöver sänkas ner lite.
2021-03-27, 10:26
Medlem
jag vet att det är jobbigt men om ni skulle kunna vara lite snälla och sammanfatta gårdagen lite lätt
2021-03-27, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Den är jag med på 👍

Om Emelie hade hade visat sina känslor till dej. Hade du kunna bli intresserad eller visa känslor tillbaka?

Du har sagt att du var intresserad av Emelie innan och nu Madde, vem är du intresserad av?

Är du där för att bara spela!

Vilka 3 hade du vilja stå med i final med?

Har ej skickat in några frågor ännu , men nått sånt tänkte jag skicka till AD
Medlem
Dennis som kommer in är alltså ”redo att dricka bärs, fucka ur och göra sin grej.” Ytterligare en CRaZY KiLle!!!

I intervjun beskriver han även sig själv som filterlös och orolig över att råka säga något olämpligt. HAHA, aldrig. Som om produktionen hade tagit risken att ta in en sådan person med tanke på hur säsongen sett ut hittills? Nja. Jag tror det när jag ser det.

Okej, ska chilla en smula och inte måla fan på väggen. Kanske blir toppen, det här! Låt oss hoppas.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Tror denna killen kan bli den stora hunken om han har skön personlighet inte som den androgyna Adrian. Jag som man gillar tillomed riktiga män
Med 99% sannolikhet bara ännu en menlös androgyn jätte-fjant.
Det är tv4 vi pratar pratar om.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej inte blåögd viking. Ser ganska stor och muskolös ut. Men mörkhårig, bruna ögon (tror jag). Tror nog att tjejerna kommer gilla honom.

Vore kul om Madde helt plötsligt dissar Adrian och faller för nya killen
Han är ingen gym kille det ser man direkt,lika otränad som Peddo
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är redan less för jag antar att Nardos blir räddad snart och kommer få så satans mycket luft Enda som räddar denna dagen är att det kommer in en ny kille. Emelie kommer gå bananas. Hoppas han är snygg så Adrian får konkurrens, han behöver sänkas ner lite.
Tss han kommer inte sänkas AD han har sin hållning svårt sänka ngn då!
2021-03-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
I mammagruppen leder nu Stephanie, en tjej som röker och är deppig och skapar noll content 🤷🏻‍♂️
Alla 3 övriga behövs mycket mer i huset än Stephanie.
Det kommer stå mellan Kattis och Madde 😡😡
vad säger mamagruppen om Nardos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in