2021-03-27, 11:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Undrar också och LÄNGTAR till den dagen!
Dag 50 tror jag, då blir det liv i luckan.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Folk som röstar på Nardos måste ju

1. bara kolla avsnitten
2. vara döva
3. vara blinda
4. vara lika korkade som hon
5. ha grovt självskadebeteende
6. vara 13 år - på papper eller mentalt

eller en blandning av allihop
Aa typ något sådant.

Jag tror att BigBrother fejkar röstning för att ha kvar henne.
För det är 2 läger om Nardos. Och jag tror mer folk ogillar än gillar Nardos.
Men hon lyfts fram av BB som hon skulle vara super populär. Vilket hon inte är.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
En fråga till er som röstar på Stephie: varför? Jag är genuint nyfiken

Av dom som fanns att välja på nu var det bästa alternativet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Dag 50 tror jag, då blir det liv i luckan.

Ja åh vad kul! Tycker de ska börja nu!
2021-03-27, 11:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
7. Vara goda människor som mest ser en stackars svart tjej som blir utsatt för rasism. Man ska inte underskatta människors behov av att få känna sig goda. Personligen tycker jag man förminskar henne som person om man använder det som argument för att ha henne kvar i huset.

Jag störde mig på Mergims eviga oooaaaa förra säsongen och ville ha ut honom av den anledningen. Samma i år med Nardos. Synd för hon har sina stunder också men svårt att höra nåt annat när hon skriker eeeeyyyy så mycket.
Utsatt för rasism!?? 😳
Är ju helt och hållet tvärtom, ju!!

Dom andra som hela tiden ska anpassa sig efter henne?
2021-03-27, 11:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag skulle vilja säga mycket irritation just nu.
Det låter knäppt men i slutändan är man nog mest avundsjuk.
Alla kvinnor där inne hade önskat ett tafs med honom men han är stel som ett lik.
Till sist undrar man vem denna människa är. Sover med Eritrea för hon kan bli arg om han byter säng. Ligger och fjantar runt med henne, kramar Joel (eller som han kallar Joelina), vill vara med Katti. Spelar någon sorts orten fjanteri som om han är född i South Central och joinat Cribs. Har ingen social kompetens alls. Gör märkliga val. Är han dum i huvudet på riktigt?

Gött att näckrosbladen fallit från dina ögon! Din s.k. "officer" är antingen superbög, impotent eller hemligt gift. Vän med folk i produktionen och kanske faktiskt bara castad för att höja pulsen hos brudarna i huset och sofforna.

Nardos räddad, yeah right men okej, mitt mamma ser att hon gråter nu (lättnad? glädje?) Och gläds väl liiiiiiite med henne. Dockorolig att det blir mer och högre EEEEYYYYEEEH! kommande vecka men samtidigt blottar hon veka livet nu. Suck!

Resten kommer trippa på äggskal nu för att inte trampa fel men en tjej måste lämna nu, för balansens skull.
2021-03-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Klarar inte av att se Nardos tacksamhetsgråta när röstningen inte fungerade som den skulle. Hade varit fine om det varit fair, klart hon ska få vara glad. Men att så många inte kunde rösta gör att det känns riggat, imo.

Hahaha, hade varit fantastiskt om de skrivit om det i brevet. ”Ja, röstningen fungerade ju inte som den skulle så risken finns att majoriteten inte vill ha dig kvar men OH WELL, vad ska man göra, grattis till ytterligare en vecka i BB-huset.” 🥳🥳
2021-03-27, 11:18
Medlem
Men hur länge ska DC filma henne och bölandet??
2021-03-27, 11:19
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa typ något sådant.

Jag tror att BigBrother fejkar röstning för att ha kvar henne.
För det är 2 läger om Nardos. Och jag tror mer folk ogillar än gillar Nardos.
Men hon lyfts fram av BB som hon skulle vara super populär. Vilket hon inte är.

Problemet ligger i att man skulle rösta den man vill ha kvar, inte rösta ut. Så alla som ville ha ut nardos fördelade sina röster på Madde, Steffi och Katti. Och då fick nardosfansen övertag i att rösta kvar henne. Hade det däremot varit att rösta ut nån hade det blivit omvänt och chansen betydligt större att nardos rykt.
Medlem
Gutis avatar
Första gången det har varit många positiva kommentarer på en Instagrambild nu när Nardos sitter säkert.

Orkar inte..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
7. Vara godamänniskor som mest ser en stackars svart tjej som blir utsatt för rasism. Man ska inte underskatta människors behov av att få känna sig goda. Personligen tycker jag man förminskar henne som person om man använder det som argument för att ha henne kvar i huset.

Jag störde mig på Mergims eviga oooaaaa förra säsongen och ville ha ut honom av den anledningen. Samma i år med Nardos. Synd för hon har sina stunder också men svårt att höra nåt annat när hon skriker eeeeyyyy så mycket.
Alltså jag är en godhetsknarkare av RANG verkligen. Tar varje chans jag får att ta mer utsatta grupper i försvar. Och jag kan absolut förstå vardagsrasismdiskussionen kring Nardos, jag har själv aldrig hört eller sett när de uttryckt sig så mot henne, men är helt med på diskussionen. MEN bara för att man blir utsatt för det har man inte frikort i att bete sig hur man vill och MÅSTE bli älskad för det. Precis som att jag som kvinna inte kan bete sig som sen röv och kräva att alla älskar mig för att jag blivit utsatt för sexism.

Jag ömmar för Nardos på många sätt, det märks att hon är osäker i sig själv (men spelar självsäker), aldrig riktigt tillhört ett sammanhang och hon har uttryckt själv flera gånger att hon har haft svårt med vänner osv. Men samtidigt så skyller hon ju det på alla andra, och besitter NOLL förmåga att reflektera över sitt eget beteende, och därför stör jag mig så in i helvete på henne. För att inte tala om att hon tycker att hon är BBs sol som alla andra ska cirkulera kring.

Hade hon varit bättre på att känna in rummet, inte krävde att alla ska anpassa sig efter henne och inte varit så jävla självfokuserad så hade jag antagligen älskat henne (man njuter ju ändå av att skåda korkade personer + när hon är glad och uppåt är hon jävligt gullig (minus EEYYYYYY då)). Men nu står jag inte ut, för att hon är så fucking orIMLIG och världsfrånvänd.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
En fråga till er som röstar på Stephie: varför? Jag är genuint nyfiken
Hon skall absolut stanna. Hon är white trash, sitter vid fimpritan 80% av tiden. 15% i sängen och resterande att böla. Är riktigt bra på geografi blir en bonuspoäng.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in