2021-03-27, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Mitt val av stephanie låg kvar för ett tag sen, har inte kollat nu. Vad fan är det här...

Så var det för många, ominstallera appen vad det man fick göra.
2021-03-27, 11:12
Medlem
uardozs avatar
En fråga till er som röstar på Stephie: varför? Jag är genuint nyfiken
Medlem
xrlpyts avatar
Ja, det känns ju självklart så här i efterhand. En konstruerad rasistattack som blåses upp på instagram och som BB dessutom bekräftar genom att göra ett separat inslag om det med Filip Dikmen..

Jaja, Steffi är ju kompis med Nardos så hon kanske kan få några röster från Nardos-fansen. Let's make lemonade..
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det är det här som får mig att fortsätta kämpa och vara mig själv"

nej snälla Nardos, fortsätt inte vara dig själv

vi orkar inte mer

Hahaha man brukar vilja att dom där inne bara ska vara sig själva. Men nardos önskar jag kunde spela ett spel och vara något annat än sig själv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det är det här som får mig att fortsätta kämpa och vara mig själv"

nej snälla Nardos, fortsätt inte vara dig själv

vi orkar inte mer

Läser detta samtidigt som hon säger ”asså en vecka TILL?”

Gud bevare oss väl.
2021-03-27, 11:13
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Klart Nardos blev immun, hon satt ju mot skräp, 3 meningslösa individer som folk på måfå klickade på. Jag tog Kattis men är hon min favorit, absolut inte men hade som sagt bara skräp att välja på.
2021-03-27, 11:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pedram skulle nog kunna nominera Nardos. Det krävs bara ett blattebråk. Peddot är sjukt ostabil.

Folk går på tår runt Nardos nu när produktionen skickade in Filip som gullade med henne.
Ja du har nog rätt. Om de blir kvar tillräckligt länge. Risken är att det närmsta tiden kommer vara lillasyster-ska skyddas-tänk från Pedram. Hon kallar de för sina storebröder så hon lär inte lägga poäng på de så Pedram vinner på att han henne kvar rätt långt.

Någon som vet när de får börja nominera varandra?
2021-03-27, 11:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Då står det mellan Steffy & Madde i realiteten för AD kommer bli räddad med bred marginal, Så det kommer bli jävligt jämt vem som får stanna och lämna på Måndag!
Groda hoppas på mmmmm Madde.
Men det ser illa ut om inte den alkoholiserade prästänkan väljer att avbryta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag börjar nästan tro att ingen behöver lämnar på Måndag
Omöjligt, det är 100% en som ryker då två kommit denna vecka är du iq befriad?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Nya tjejen Jackie påminner om tjejen vi alla hade i vår klass på högstadiet som var mytoman. Den som alltid har gjort allt och vet allt.. och aldrig slutar prata
Yes, skulle inte stå ut många minuter med henne irl, men i Big Brother passar hon ju.
Lite mer åt det klassiska årgångarnas stuk på henne, men inte nån man skulle ta i med en tremeters tång i verkliga livet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ja du har nog rätt. Om de blir kvar tillräckligt länge. Risken är att det närmsta tiden kommer vara lillasyster-ska skyddas-tänk från Pedram. Hon kallar de för sina storebröder så hon lär inte lägga poäng på de så Pedram vinner på att han henne kvar rätt långt.

Någon som vet när de får börja nominera varandra?

Undrar också och LÄNGTAR till den dagen!
2021-03-27, 11:15
Medlem
Klarar inte av att se Nardos tacksamhetsgråta när röstningen inte fungerade som den skulle. Hade varit fine om det varit fair, klart hon ska få vara glad. Men att så många inte kunde rösta gör att det känns riggat, imo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in