Alex är ju den naturlige hjärtekrossaren. Om Officeren skulle åka, vilket trubaduren naturligtvis hoppas på, ligger Emelie och Madde på den listan. Han kommer lätt få ligga med även Katti. Den enda är Steph men Simon kommer inte att bry sig.
Kan dom inte skicka in en riktig karlakarl .. (tex. bikerknutte till Katti)?
Jag tänker på han irländaren i Sons of Anarchy, Chibs
En rejäl man, som ser till att båda lårbenshalsen går ur led, när det skall säras på musslan.
Det skulle tanten med krut behöva, en rejäl doning i hallongrottan.
Patty och Julia, jajamensan!👌
Frida, fast vi båda är fiskar från samma förorenade hav Lala måste jag säga....nej.🙂
Haha nåh... 🥺 okej då jag ger mig, men bara för att du är min favoritfisk och för att du inte ska dränka mig. 😉
Julia och patsy är ju trots allt viktigast. Vad tror du om mergim till Joel(?)han behöver ju någon för han är uttråkad där inne.
Försöker svara utifrån vad jag själv såg, blandat med det jag läste i tråden:
Ponne hade en skön energi, matchade (åtminstone tillfälligt) med många och speciellt Jesper och Simon. Problemet, vilket han själv nämnde när Tess först pratade om fasad/dolt lågt självförtroende, var att han hade samma sida men dolde det genom att alltid plocka fram den lustiga sidan. Steph "bölar hela tiden" men samtidigt kan det ses som hennes styrka, att hon inte döljer sina känslosvängningar. Katti har levt länge nog för att alltid vara sig själv, oavsett hur det slutar (avslöjade tidigare idag - i rökrutan - att hon nu kan sitta löst utan att bryta ihop).
Precis. Ponne använde humorn för att maskera sin egen vilsenhet.
Katti har uppnått den åldern, ja. Befriande att se.
Jag vet att det inte gick att göra förr utan man var tvungen att radera hela appen, kanske är samma sak fortfarande? Själv har jag en Samsung och där går det att radera data för varje app utan avinstallering.
Du har ingen "appar" eller "lagring" under inställningar där du kan komma åt att radera appars data? Annars finns det nog bara alternativet att radera cmore-appen helt för att återställa
Nej verkar inte gå, inte vad jag hittar iaf!
Har ju en lista med alla appar inne på inställningar men hittar ingen sån funktion inne på cmore, eller annan app heller för den delen. Aja får avstå att rösta den här gången och hoppas pajasarna på TV4 löser buggen tills nästa röstning
Vad babblade Judith om innan de bytte kamera? Hon har inte varit sig själv för att hon varit crazy manjana och hånglat på fyllan men tycker inte det är kul längre för att hon fått tillsägelser Vi har varit i en låtsasvärld som filmats. Man hör lite i badrumskameran. Vilket wake-up call hon tycker sig fått idag. Folk ser henne på riktigt och gillar det inte.