2021-03-26, 23:56
Medlem
Rudiebois avatar
Kan enbart fantisera om hur många hemorrojd arslen som är siktade mot utblåset i poolen och alla e.coli och listeria bakterier dom myser runt i.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
En riktig megatönt som såg ut som Harry Potter, var med en ynklig vecka förra säsongen och lovade att han skulle göra kaos hela tiden, men det "värsta" han gjorde var väl att brryta sönder en blyertspenna typ. 😉

Jag ser honom framför mig nu men jag kan inte komma ihåg någonting han gjorde.. oj vad dåligt minne jag har!

Undrar om årets deltagare också lovade att de skulle göra kaos för annars fattar jag inte varför de tagit med dem. Usch det är urtrista diskussioner hela tiden. 🥵🥵🥵
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nya tjejen vill ligga med Simon har hon sagt 🍆💦

Har väl sett hans dase, kan jag tänka mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Omöjligt att veta men visst Madde hade kanske släppt loss mer om Adrian åkte, men hennes grej med honom är bara för mycket.
Emelie är årets svar på Amilia och gör inget annat än att grina om saker. prata om sig själv och hur hon längtar efter killar samtidigt som hon kåtar sig på Adrian 24/7. Emelie och Joel är typ aldrig med på festerna , utan drar alltid iväg och snackar skit. Tillför absolut ingenting mer än att dra med andra folk på skiten och det gör att festerna dras ned automatiskt.

Adrian är Adrian.. verkar inte ha festat någonting i sitt liv (inget fel med det, men fel program) och allmänt stel.
Fast där tycker jag du har fel. Hela förra helgen handlade om Emelies galenskaper på fyllan Tycker det var något av de bästa som hänt denna säsong.

Sen att Adrian inte är en festkille så han är i fel program tycker jag också är fel, precis som det fanns nykterister förra året som exempelvis Sami. BB är ett koncept där olika människor av kön, ålder m.m. , alla har olika bakgrunder och ska klara av att bo ihop. Han är ju säkert platsad där för att vara den snygga killen som det blir drama runt och är tävlingsinriktad så som Tanja är castad för hennes galenheter och positivitet etc.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetfaktistinte
Jag tycker huset har varit tristare sen Ponne åkte ut. Han var en udda fågel men på ett charmigt sätt. Tycker även att Jesper & Lui var rätt roliga. Men folk tycker tydligen att människor som Katti och Steph är roligare. Fattar ingenting.
Jesper och Luis åkte ut alldeles för tidigt. Det blev tomrum efter de
2021-03-26, 23:57
Medlem
Chollens avatar
Asså klockan är inte ens midnatt och de lägger sig? Vafan? På en fredag?
2021-03-26, 23:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag ska vara helt seriös nu. Vad fan är det Jaqueline har på sin överläpp? Jag har skojat om herpes.
Jag kräver rejäla svar här och nu!
Hon säger nog som alla, det är inte herpes det är munsår.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Tanja sjunker mer och mer i mina ögon. Först snorloskan och nu drog hon trosan åt sidan och gned sitt kön mot hela ena sidan av Jacuzzin.

Detta är det mest intressanta som hänt ikväll, handen på hjärtat.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Kan ha varit någon frågestund ("Pandoras ask") eller liknande - har nog redan gått 2 veckor sedan dess. Efteråt satt hon och sminkade sig i sovrum 2, pratade med tjejerna, nämnde hur hon hoppades på mer men fick höra att han gillade henne utan att vilja "binda sig". Hon sade "I´m a strong independent woman", och har upprepat det sedan dess med jämna mellanrum (oavsett om hon verkligen menar det).
Jaha, det. Ja, så lät det ju ett par veckor, men efter att hon fick in sitt brev från sina kompisar verkar hon ha sorterat det där lite. Som nu i kväll efter att hon hånglade med Simon (oklart på vems initiativ) så gled hon iväg till Alex för att hångla lite med honom också för att "resetta" hjärnan.. eller hjärtat.
2021-03-26, 23:59
Medlem
Gutis avatar
Så Emelie är tillbaka till sitt sovrum efter en natt? Hon är ju inte ”sån” egentligen. hon är stökig och vild.

Är det trubbel mellan trubbel och Pedram?

Verkar som det Varit mycket uppdelning kväll också
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nya tjejen vill ligga med Simon har hon sagt 🍆💦
Märkligt att jag inte har hört det
Igår sade hon Officeren när hon kom in och gav honom sjukt med komplimanger.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Folk röstar på dem de tycker synd om.

Patetiskt.

Ponne visade ju sig bara en riktigt bitter jävel, när han väl kom ut ur huset. Falsk jävel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in