2021-03-26, 23:59
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Hur gör man detta på en iPhone? Går jag in på cmore under inställningar kan jag bara ge åtkomst till massa skit

Jag vet att det inte gick att göra förr utan man var tvungen att radera hela appen, kanske är samma sak fortfarande? Själv har jag en Samsung och där går det att radera data för varje app utan avinstallering.

Du har ingen "appar" eller "lagring" under inställningar där du kan komma åt att radera appars data? Annars finns det nog bara alternativet att radera cmore-appen helt för att återställa
2021-03-26, 23:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag ser honom framför mig nu men jag kan inte komma ihåg någonting han gjorde.. oj vad dåligt minne jag har!

Undrar om årets deltagare också lovade att de skulle göra kaos för annars fattar jag inte varför de tagit med dem. Usch det är urtrista diskussioner hela tiden. 🥵🥵🥵
Jo fast det är ju inte konstigt att du inte minns honom, hans egen mamma har troligen glömt bort honom för länge sen.😁
2021-03-27, 00:01
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Har testat men fungerar ändå inte. Verkar översvämma med kommentarer på insta och fb om detta men ändå går inte suppen ut och kommenterar. De bör ju förlänga röstningen tills buggen är fixad

Oj, trist att det inte fungerade för dig. Fungerade för mig på båda apparna.
Illa att det inte åtgärdats, hoppas dom förlänger röstningen (men det lär dom väl inte göra...).
2021-03-27, 00:01
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Märkligt att jag inte har hört det
Igår sade hon Officeren när hon kom in och gav honom sjukt med komplimanger.

Hon och Steph hade pratat om det vid rökrutan, Steph hade i sin tur berättat det för Simon.
2021-03-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetfaktistinte
Jag tycker huset har varit tristare sen Ponne åkte ut. Han var en udda fågel men på ett charmigt sätt. Tycker även att Jesper & Lui var rätt roliga. Men folk tycker tydligen att människor som Katti och Steph är roligare. Fattar ingenting.

Försöker svara utifrån vad jag själv såg, blandat med det jag läste i tråden:

Ponne hade en skön energi, matchade (åtminstone tillfälligt) med många och speciellt Jesper och Simon. Problemet, vilket han själv nämnde när Tess först pratade om fasad/dolt lågt självförtroende, var att han hade samma sida men dolde det genom att alltid plocka fram den lustiga sidan. Steph "bölar hela tiden" men samtidigt kan det ses som hennes styrka, att hon inte döljer sina känslosvängningar. Katti har levt länge nog för att alltid vara sig själv, oavsett hur det slutar (avslöjade tidigare idag - i rökrutan - att hon nu kan sitta löst utan att bryta ihop).
2021-03-27, 00:02
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kattis körde upp en butt-plug i Sovrum 1 nyss.

Det var ingen buttplug, det var dammsugaren.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-27, 00:03
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hon säger nog som alla, det är inte herpes det är munsår.

Sant.
Viruset är väldigt vanligt.
Har man väl fått det så är det för evigt.
Det går inte att dölja heller. Bara undvika att pussa på någon om man har ett "utbrott"
Medlem
xrlpyts avatar
Folk klagar på BB:s instagram om röstningen i appen, de ska vidarebefordra informationen.. men vad hjälper det när röstningen slutar om tio timmar.
Medlem
Lunatics avatar
Nardos gör narr av Svenskar nu igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det var ingen buttplug, det var dammsugaren.

MVH/Gnomegirl.

Sorry såg fel. Fan!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
När jag ser spektaklet som pågår i poolen känns det som att bevittna ett gäng trailer trash som klippt upp ett stängsel till en pool i ett lite finare område där de sedan lever rövare tills polisen kommer.

Haha
Låter som Upplands väsby
2021-03-27, 00:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Hon och Steph hade pratat om det vid rökrutan, Steph hade i sin tur berättat det för Simon.
Okay. Hur reagerade Steph på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in