2021-03-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Alex hånglar med alla.

Nya tjejen e ju lite för mycket. värre än judith
Mkt värre än henne
2021-03-26, 23:26
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han hånglade en hel del med Jacki, men när jag tittade till kameran så hånglade han och Steffi också. Här går det undan.

Jag tycker f ö inte att Jacki och Steffi är lika alls.
Nej, Steph är snyggare
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han hånglade en hel del med Jacki, men när jag tittade till kameran så hånglade han och Steffi också. Här går det undan.

Jag tycker f ö inte att Jacki och Steffi är lika alls.
Det är frisyrerna som påminner om varandra. Innan Steffi färgade
Medlem
Emelie nämner att hon har svårt för beröring (vilket var direkt riktat mot Alex men också handlade om att hon inte vill/kommer ha sex i huset), och namedroppar Patrik (BB 2011). Adrian är den kille i huset just nu som utseendemässigt är mest lik Patrik, inte för att det behöver betyda något i slutändan (nästan 4 miljarder manliga varelser utanför huset).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Sluta säg att alex hånglade med steff NÄR det var JAQUELINE!! Läskigt att folk tycker att hon är lik steffi? Dags att skaffa glasögon kanske? Jaqi ser ut som en wt brud med alkoholproblem, steffi är jättesöt

Han hånglade med båda.
Medlem
Citat:
Sluta säg att alex hånglade med steff NÄR det var JAQUELINE!! Läskigt att folk tycker att hon är lik steffi? Dags att skaffa glasögon kanske? Jaqi ser ut som en wt brud med alkoholproblem, steffi är jättesöt

Alex och Steffi hånglade också.

Skaffa glasögon.
2021-03-26, 23:27
Medlem
kermiths avatar
Fan trubaduren har en sexig aura omkring sig. Först Emelie blev kär vid första ögonkastet och nu Jacki. Vi har misstagit oss helt.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Steph kysste Alex OCKSÅ!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Dikmens lilla inhopp hade kanske för stor effekt på deltagarnas tankar? Missade delar av det, så jag kan ha fel.

Joe/Tenny delade med sig av egna erfarenheter utan att gå in på detaljer. Nu märker man hur specifika saker som nämnts återupprepas av deltagarna.

Påminner mig om timmarna efter att Alex gått in i huset. Joel tittade på kamerorna och slängde ur sig kommentarer som kändes riktade mot FB.

De blev fromma som lamm efter det.
Ingen vågar säga något om Nardos.

Varför i helvete tog de inte in 2 palestinier, 2 israeler, 2 samer, 2 afrikaner, 2 IS-kramare, 2 två naturister, 2 absolutister osv. Välkomna till BB 2021: Noas ark!
Medlem
VanDeKamps avatar
När jag ser spektaklet som pågår i poolen känns det som att bevittna ett gäng trailer trash som klippt upp ett stängsel till en pool i ett lite finare område där de sedan lever rövare tills polisen kommer.
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Han hånglade med Jackie och sen var det en snabb med Steph medan Jackie och Simon hjälpte Tanja av med sockarna en bit bort.
2021-03-26, 23:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kanske för att hämta en vattentät kondom med jordgubbssmak?
eller en strap on och knulla alex i skitan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in