2021-03-26, 22:13
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Länka texten till att hon började klänga på honom.

Det står väl för fan i utredningen eller var det står. GL har ju själv berättat detta.

Och han är uppenbarligen den enda som var vid "medvetande" och minns allting, eftersom slynan själv påstår att hon var däckad och inte minns ett jävla skit. Då får hon för fan skylla sig själv.

Vad i helvete skall den jävla gold-diggern hem till en gammal gubbe att göra på julafton och supa sig full, helt själv utan någon vän eller annan med sig? Som sin mamma, pappa, gode man eller förvaltare?

Det är ju för fan uppenbarligen HON som är ett jävla riksmongo. Hur i helvete tänker den människan som påstås ha blivit våldtagen flera gånger tidigare i livet?

Det är som en idiot som tidigare har råkat trilla in i lejonburen vid flera tillfällen och blivit biten, men så får den dumme jäveln för sig att på julafton helt självmant och frivilligt hoppa in i lejonburen IGEN. Sen går idioten runt och gnäller på att den ÅTERIGEN blir biten?

Tycker du att en sån idiot verkar vara mentalt frisk eller?
Citera
2021-03-26, 22:15
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Varför tror du snacket om tafsande tas upp i medierna tas upp?
GL har ju tafsat på henne hon tog bort hans tafsiga händer ett flertal gånger, när de npgot nyktrare satt i soffan.
I efterhand skrattar pösmunken bort det, för att sådant är lite pinsamt för honom.
Han skrev ju i smset att han inte kunde låta bli henne.
Man får ju lätt intrycket att han är ett riksmongo av stora mått.
Länka texten till att hon började klänga på honom.
Det är troligt att hon flirtade med honom i syfte att han skulle kladda lite, eftersom hon då kunde säga typ "Jag vill inte, ta bort armen". Hon spelade ju in samvaron. Sedan tog hon bort vissa delar. Innan de gick upp på övervåningen kan hon mycket väl ha varit pådrivande. På så sätt kunde hon få med ljud av att hon inte ville och ljud när de hade sex.
Citera
2021-03-26, 22:17
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Kanske läge att justera rubrik till ”Göran Lambertz VAR misstänkt för våldtäkt.”

Eller ännu bättre "GL har blivit utsatt för en bedragerska som nu riskerar straff"

Citera
2021-03-26, 22:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det är ju vad slynan påstår för fan! Det är inte GL själv som påstår att han har tafsat varpå hon har tagit hans händer och att han därefter mot hennes vilja fortsatte tafsa och sedan dessutom satte på henne.
Var i helvete kan du läsa detta uttalande från honom, eller något ens i närheten?
Visa i det istället för att sitta här och snacka skit och sprida osanningar!

Sedermera litar du på en allvarligt psykiskt störd människa (det skall uppenbarligen finnas papper på att hon har blivit diagnosticerad förut), som viker ut sig på nakenbilder och i porrfilmer och fan vet allt, en kvinna som dessutom flertalet gånger har anmält män för våldtäkter, anmälan som gång på gång har blivit nedlagda.

Märker du inte att slynan är en bedragare? Hur fan kan du vara så jävla blind? Det smärtar att se!

Återigen kan du länka texten på det du skrivit, tack.
Varför tror du att medierna har diskuterat GLs tafsande, varför tror du han på presskonferensen tar upp det själv och försöker skratta bort det?
Han berättar ju att han är medveten om sitt tafsande och aldrig reflekterat över att kvinnor tyckt att han är äcklig.
Han har fått be om ursäkt för sitt beteende, men aldrig reflekterat.
Om gubben använt hjärnan så skulle inte detta ha hänt.
Hans fru rullar väl runt i graven, tur att hon är död.
Citera
2021-03-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Det finns en video på xhamster.com på en kvinna som är lik EA. Det finns dock olikheter som gör att det är tveksamt om det verkligen är EA. Stoppa Pressarna har uppget att det är EA.

https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

https://thumbnailer.mixcloud.com/unsafe/320x320/tmp/4/2/c/d/7c48-fb51-459a-a63a-7d2cf51f2223

Måste säga att det ser verkligen ut som att det är samma person om man jämför med bilden ovan...näsan, läpparna, öronen..
Citera
2021-03-26, 22:21
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:

”Jag blev lite kladdig”

Han berättar att han och kvinnan blev berusad, och att han blev lite ”kladdig”.
– Hon avvisade det, men så blev det framåt midnatt så att vi hamnade i kökssoffan och hon blev lite klängig.
– Jag tänkte att hon kanske ville något vi inte borde, och jag var svag i köttet och i anden.

Sedan gick de upp till sovrummet och hade samlag, säger Lambertz.
Det var hon som var lite drivande, menar han. "

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/goran-lambertz-det-har-varit-en-speciell-upplevelse-for-mig/
Citera
2021-03-26, 22:24
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:

Men nu använde han kuken i stället och det ordentligt. Fick sig lite lammköttsfitta och kan nu bli 1 miljon kronor rikare som grädde på moset.

Möjligen kanske slynan dessutom blir fälld och straffad som den bedragerska hon är. Ytterligare ett plus alltså.

Sen kan alla idioter skrika vidare om metoo och allt vad de gör.
Citera
2021-03-26, 22:25
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stormkatten
https://thumbnailer.mixcloud.com/unsafe/320x320/tmp/4/2/c/d/7c48-fb51-459a-a63a-7d2cf51f2223

Måste säga att det ser verkligen ut som att det är samma person om man jämför med bilden ovan...näsan, läpparna, öronen..

https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Kolla på dessa och säg mig om du fortfarande tycker de ser likadana ut.
Citera
2021-03-26, 22:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det står väl för fan i utredningen eller var det står. GL har ju själv berättat detta.

Och han är uppenbarligen den enda som var vid "medvetande" och minns allting, eftersom slynan själv påstår att hon var däckad och inte minns ett jävla skit. Då får hon för fan skylla sig själv.

Vad i helvete skall den jävla gold-diggern hem till en gammal gubbe att göra på julafton och supa sig full, helt själv utan någon vän eller annan med sig? Som sin mamma, pappa, gode man eller förvaltare?

Det är ju för fan uppenbarligen HON som är ett jävla riksmongo. Hur i helvete tänker den människan som påstås ha blivit våldtagen flera gånger tidigare i livet?

Det är som en idiot som tidigare har råkat trilla in i lejonburen vid flera tillfällen och blivit biten, men så får den dumme jäveln för sig att på julafton helt självmant och frivilligt hoppa in i lejonburen IGEN. Sen går idioten runt och gnäller på att den ÅTERIGEN blir biten?

Tycker du att en sån idiot verkar vara mentalt frisk eller?

Hon har haft problem tidigare, det har inte riksmongot GL, därför bör man förvänta sig att en 70 årig gubbe som ser sig som en pappa beter sig därefter.
Och som andra diskuterat så kan det vara så att hon är benägen att hamna i situationer som inte är bra för henne, har svårare att bedöma situationer.
Hon har förmodar jag inga nära kontakter med släkt, därav hennes julafton med GL.
Där frågar jag mig varför han inte firar jul med sina tre barn, eller nya flickvän.
De borde ju prioriteras framför en ung tjej, men det var väl hans rynkiga snorre som bestämde.
Eller så är GL inte gillad av sina barn, därför skulle han troligtvis fått sitta och runka solokvist framför julgranen själv..
Citera
2021-03-26, 22:27
Medlem
Citat:
Varför tror du att medierna har diskuterat GLs tafsande, varför tror du han på presskonferensen tar upp det själv och försöker skratta bort det?
Han berättar ju att han är medveten om sitt tafsande och aldrig reflekterat över att kvinnor tyckt att han är äcklig.
Han har fått be om ursäkt för sitt beteende, men aldrig reflekterat.
Hans fru rullar väl runt i graven, tur att hon är död.

Det är bara att inse att den du debatterar med antingen blir påsatt av GL eller är en springpojke till densamme. Skribenten har verkligen gett sig den på att med otroligt dåligt ordförråd försöka mata in i alla att GL minsann är felfri och inte har gjort något mot målsäganden. Skribenten vägrar inse att GL är en beräknande gubbe som tog chansen då den dök upp. Att skribenten dessutom försöker köra med härskarteknik och trycka ned alla som är emot denne gör det bara ännu roligare.
Citera
2021-03-26, 22:28
Medlem
GL njuter lite väl mycket av uppmärksamheten nu. Samma sak när han försvarande arbetet kring Quick.
Han kan inte sluta, tror inte ens han bryr sig om anklagelsen eller nån heder. Det är uppmärksamhet som är drogen.
Citera
2021-03-26, 22:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
”Jag blev lite kladdig”

Han berättar att han och kvinnan blev berusad, och att han blev lite ”kladdig”.
– Hon avvisade det, men så blev det framåt midnatt så att vi hamnade i kökssoffan och hon blev lite klängig.
– Jag tänkte att hon kanske ville något vi inte borde, och jag var svag i köttet och i anden.

Sedan gick de upp till sovrummet och hade samlag, säger Lambertz.
Det var hon som var lite drivande, menar han. "

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/goran-lambertz-det-har-varit-en-speciell-upplevelse-for-mig/

Ja hondjävulens liv och lustar helt klart! Hon tog i honom, knullade honom sanslös och sedan anmälde stackaren! Fy fan alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in