Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Det står väl för fan i utredningen eller var det står. GL har ju själv berättat detta.
Och han är uppenbarligen den enda som var vid "medvetande" och minns allting, eftersom slynan själv påstår att hon var däckad och inte minns ett jävla skit. Då får hon för fan skylla sig själv.
Vad i helvete skall den jävla gold-diggern hem till en gammal gubbe att göra på julafton och supa sig full, helt själv utan någon vän eller annan med sig? Som sin mamma, pappa, gode man eller förvaltare?
Det är ju för fan uppenbarligen HON som är ett jävla riksmongo. Hur i helvete tänker den människan som påstås ha blivit våldtagen flera gånger tidigare i livet?
Det är som en idiot som tidigare har råkat trilla in i lejonburen vid flera tillfällen och blivit biten, men så får den dumme jäveln för sig att på julafton helt självmant och frivilligt hoppa in i lejonburen IGEN. Sen går idioten runt och gnäller på att den ÅTERIGEN blir biten?
Tycker du att en sån idiot verkar vara mentalt frisk eller?
Hon har haft problem tidigare, det har inte riksmongot GL, därför bör man förvänta sig att en 70 årig gubbe som ser sig som en pappa beter sig därefter.
Och som andra diskuterat så kan det vara så att hon är benägen att hamna i situationer som inte är bra för henne, har svårare att bedöma situationer.
Hon har förmodar jag inga nära kontakter med släkt, därav hennes julafton med GL.
Där frågar jag mig varför han inte firar jul med sina tre barn, eller nya flickvän.
De borde ju prioriteras framför en ung tjej, men det var väl hans rynkiga snorre som bestämde.
Eller så är GL inte gillad av sina barn, därför skulle han troligtvis fått sitta och runka solokvist framför julgranen själv..