2021-03-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det är alltså samma deltagare varje vecka bara att de byter figur?
Ingen byter figur.
6 i första gruppen. 6 i andra.
Efter ett tag slås grupperna ihop och de åker ut en efter en.
Citera
2021-03-26, 21:44
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Hur röstade publiken? Det var ju uppenbart att de bara tryckte på en stillbild på sin mobil, så hur röstade de egentligen? Räckte de upp handen, eller bestämmer TV4 själva vilka som går vidare?

Sant , något lurt var det. Jag reflekterade över hur sanslöst snabbt David fick fram vem som vunnit,.. känns som att det egentligen var något annat röstsystem och så gjorde dom några efterinspelningar när vissa pillade på en telefon.

F.ö fick jag Ola Salo vibbar av godisautomaten
Citera
2021-03-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Väldigt märkligt upplägg.

För det första trodde jag tittarna skulle få rösta och inte nån inbjuden studiopublik. Sedan skulle panelen tävla mot varandra var det sagt, men de bara slänger ur sig gissningar och ändrar sig hela tiden. Idiotiska gissningar dessutom och de betyder ingenting heller.

Vad händer då efter nästa program när alla visat sig? Ska de ha samma masker i 7 avsnitt till? Tjatigt värre! De mimar ju uppenbart också. Deras framträdanden säger ju ingenting.

Nä, detta var ingen hit.
Alla har inte visat sig efter nästa.
I nästa är den en ny grupp med 6 st.
De 2 grupperna slås senare ihop och de avslöjas vartefter de åker ut.
Citera
2021-03-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Sant , något lurt var det. Jag reflekterade över hur sanslöst snabbt David fick fram vem som vunnit,.. känns som att det egentligen var något annat röstsystem och så gjorde dom några efterinspelningar när vissa pillade på en telefon.

Vi har ingen aning om hur snabbt röstningen gick till då detta inte är direktsänt.
Citera
2021-03-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Hur röstade publiken? Det var ju uppenbart att de bara tryckte på en stillbild på sin mobil, så hur röstade de egentligen? Räckte de upp handen, eller bestämmer TV4 själva vilka som går vidare?
Det är ju knappast direktsändning utan klippt och säkert även omtagning när det inte blir bra.
Citera
2021-03-26, 21:49
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Vi har ingen aning om hur snabbt röstningen gick till då detta inte är direktsänt.

Nä jag vet, men i kombination med ur konstigt det såg ut när dom tryckte i ”appen” så är det något lurt, vad vet jag inte
Citera
2021-03-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är ju knappast direktsändning utan klippt och säkert även omtagning när det inte blir bra.

Ja? Men hur röstade publiken undrade jag. De röstade inte genom att trycka på bilden är det enda vi vet
Citera
2021-03-26, 21:50
Medlem
Kan man inte identifiera kändisarna genom att lyssna på deras röster på scen?
Citera
2021-03-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Jo, det är bara 12 deltagare. Det var 6 idag och 6 nästa. Då har alla visat sig i sina masker.
De har visat sina masker ja, men inte behövt ta av dem. Det är som alla andra jäkla sångtävlingar. De åker ut en i taget till en vinnare är korad.
Citera
2021-03-26, 21:53
Medlem
Gissar de bara första gången?
Citera
2021-03-26, 21:53
Medlem
Citat:
Nä jag vet, men i kombination med ur konstigt det såg ut när dom tryckte i ”appen” så är det något lurt, vad vet jag inte
Det var bara för att visa för tittarna att det är publiken som röstar.
Utöver det var det lika bra att klippa bort hela den proceduren och lägga dyrbar programtid på alla annat.
Citera
2021-03-26, 21:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:

Orup var min känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in