Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayFumble
Skrattar åt alla som sa att kameleonten var Amy 😂😂

Jag med!
Att läsa kommentarsfälten på Instagram var ganska underhållande. De blev så arga när folk skrev det var fröken snusk för hon kan inte sjunga sa dom
Citera
2024-05-18, 00:06
Medlem
Hur riggat är programmet?

Markoolio och fröken snusk har folk gissat på sen dag 1 men juryn misslyckas med de. Men att ta ut Moberg gjorde dom ganska enkelt.. skitprogram
Citera
2024-05-18, 01:19
Medlem
Crapmagics avatar
Jag har total minneslucka, minns inte många som tagit av sig masken iår, bara Per Morberg och Dawn Finner, visste inte ens att det var sista avsnittet idag, det känns för kort!
Citera
2024-05-18, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Jag med!
Att läsa kommentarsfälten på Instagram var ganska underhållande. De blev så arga när folk skrev det var fröken snusk för hon kan inte sjunga sa dom

"Ledtrådarna stämmer in på Amy" sen fattar dom inte att ledtrådarna kan vara missvisande. Lyssna på rösten istället. IQn på folk asså.
Citera
2024-05-18, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Orminge, låter som Markoolio, han är ju därifrån.
Grattis du var först!
Citera
2024-05-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaiilluujj
Kameleont = Fröken Snusk
Grattis den tog du på en gång och först!
Citera
2024-05-18, 08:59
Medlem
Kedoxs avatar
Lite besviken faktiskt.

Att det var fröken snusk har jag vetat sen första gången hon sjöng. Vet att hon har en skitbra röst vilket gjort att det stör mig en smula att Gozzi mixar den så hårt då det egentligen är onödigt.

Att hon skulle vinna var också solklart sen men hört alla alla deltagare, fanns liksom ingen riktig konkurrens. Möjligtvis Sarah Dawn Finer om hon hade gått in för att sjunga seriöst istället för att fjanta.

Men det som gör mig besviken är att det var ett UTMÄRKT TILLFÄLLE att slita av balaklavajäveln också.
Hon är inte underground längre, hon är redan inne i värmen men allsköns poddar, underhållningsprogram, morgonsoffor, youtubevideor etc. Det har typ ingen annan i den genren lyckats bli men är typ folkkär redan.

Hon hade kunnat bli en seriös popsångerska och ha Fröken Snusk som sitt sidegig. Hon börjar redan glida Gozzi ur händerna då hon är likeable och kan stå på egna ben. Dessutom är hon en linslus så vore nog skönt att slippa tänka på masken.
Nej, besviken att hon inte tog tillvara på en historiskt bra möjlighet.
Senast redigerad av Kedox 2024-05-18 kl. 09:07.
Citera
2024-05-18, 09:06
Medlem
Hur kunde de inte lista ut Fröken snusk , hennes ledtrådar var de enklaste .
Citera
2024-05-18, 09:11
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Sån jävla revansch för henne! Hon är så jävla grym!

Revansch hur?
Hon är redan inne i värmen och springer skytteltrafik mellan underhållningsprogram. Att hon har en jävligt bra röst vet de flesta som lyssnat på några av hennes låtar. Finns de hon går upp i.
Så utdömd på något sätt är hon inte.

Sen att Berit 55 kanske inte känner till henne beror väl lite på vilka låtar hon valt att sjunga, hon satsade på epadunk istället för pop vilket ungdomar främst lyssnar på. Men ändå gått rätt bra på topplistorna.

Så vari ligger revanschen menar du?
Citera
2024-05-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Lite besviken faktiskt.

Att det var fröken snusk har jag vetat sen första gången hon sjöng. Vet att hon har en skitbra röst vilket gjort att det stör mig en smula att Gozzi mixar den så hårt då det egentligen är onödigt.

Att hon skulle vinna var också solklart sen men hört alla alla deltagare, fanns liksom ingen riktig konkurrens. Möjligtvis Sarah Dawn Finer om hon hade gått in för att sjunga seriöst istället för att fjanta.

Men det som gör mig besviken är att det var ett UTMÄRKT TILLFÄLLE att slita av balaklavajäveln också.
Hon är inte underground längre, hon är redan inne i värmen men allsköns poddar, underhållningsprogram, morgonsoffor, youtubevideor etc. Det har typ ingen annan i den genren lyckats bli men är typ folkkär redan.

Hon hade kunnat bli en seriös popsångerska och ha Fröken Snusk som sitt sidegig. Hon börjar redan glida Gozzi ur händerna då hon är likeable och kan stå på egna ben. Dessutom är hon en linslus så vore nog skönt att slippa tänka på masken.
Nej, besviken att hon inte tog tillvara på en historiskt bra möjlighet.

Håller med ! Hade varit det perfekta tillfället för henne att slänga den där rosa masken och gå vidare som sig själv .
Citera
2024-05-18, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi vet ju inte om pandorna är Markolio ännu

Det kan va Alex och Sigge, vet du inget om
Nej för Markoolio sa ju tidigare i programmet hon om sin kompanjon. Så nej det kunde inte varit Alex och Sigge!
Citera
2024-05-18, 11:38
Medlem
catos avatar
Tänk att det fortfarande finns så många av er som inte tror att panelen vet mer än vad de får säga. Solklara fall iår med Fr Snusk, Markolio, Hanna Arden, Sarah Finer och några till.
Nu bör väl Fr Snusk hamna i hinken och hon börjar uppträda som Felicia Eriksson och nå en bredare publik, eller sitter hon fast i ett kontrakt som förbjudet henne att gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in