2021-03-26, 20:39
Medlem
Dom har Ken Jeong i juryn i Usas version, gissa vem som fått den rollen med idiotiska gissningar i Sverige
Citera
2021-03-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Kan vara det sämsta jag sett i hela mitt liv.

Har inte sett originalet, mimar de där också?

Ja detta va riktig skit. Finns ju inte så många kändisar i Sverige så man är ju nere på C och D kändisar redan i första programmet.

Barnen är också helt ointresserade av programmet och detta va första och sista gången vi tittade på detta.
Citera
2021-03-26, 20:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Kent Ekeroth dockan?
Monstret?
Citera
2021-03-26, 20:41
Medlem
Monstret måste ju vara E-type.
Citera
2021-03-26, 20:41
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Att det är samma programledare och deltagare från nästan alla program. Det är samma som i talang, idol, let's dance osv. Man har aldrig något som sticker ut, utan det ska vara lagom, mellanmjölk, tacos, pripps blå, Tomas Ledin och fredagsmys. Ingen får sticka ut för mycket för man får vara "för bra".

Sverige har för liten befolkning och kändisar för att konceptet ska fungera här.

Orginalet och många andra versioner är riktigt rikt bra och det är verkligen tävling på liv och död. Det här är bara tråkigt och ledsamt att se.
Spot on! Håller med dig till fullo.
Citera
2021-03-26, 20:42
Medlem
Hör ju inte vad den tillgjorda rösten säger..
Citera
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Sendrag
Monstret måste ju vara E-type.
Du har rätt
Citera
Medlem
zlikyrs avatar
Haha herregud vilket tvättäkta skitprogram 😂
Citera
Medlem
Kille iaf.
Citera
Medlem
Sjunger de med icke-modifierade röster?
Citera
2021-03-26, 20:43
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Exakt. Man försöker göra likadant fast man gör allt mycket sämre utan känsla.
Precis, jag kände absolut ingenting när jag började kolla. Det är bara bakgrundssorl.

Många av deövriga versionerna har haft känsla, humor och man har riktigt dragits med i programmet. Det hör känns bara meh...

Förövrigt gissar jag på att det är Samir som är gröna muppen. Det kommer inta bli några överraskningar alls längs vägen.
Citera
2021-03-26, 20:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Att det är samma programledare och deltagare från nästan alla program. Det är samma som i talang, idol, let's dance osv. Man har aldrig något som sticker ut, utan det ska vara lagom, mellanmjölk, tacos, pripps blå, Tomas Ledin och fredagsmys. Ingen får sticka ut för mycket för man får vara "för bra".

Sverige har för liten befolkning och kändisar för att konceptet ska fungera här.

Orginalet och många andra versioner är riktigt rikt bra och det är verkligen tävling på liv och död. Det här är bara tråkigt och ledsamt att se.
Okonkret skitinlägg! vad har stuckit ut i UK då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in