2021-03-26, 20:33
Medlem
Crapmagics avatar
Varför gick godis automaten vidare, jag fattar inte reglerna...

Nu ringde Reine Nyberg äntligen!
Citera
2021-03-26, 20:33
Medlem
Alvids avatar
Å där nämnde David sin kärring igen...
Citera
2021-03-26, 20:34
Medlem
Sjukt dåligt. Juryn måste ju ha manus. Hur kan t.ex. Felix säga Lena PH? Man ser ju att hon var väldigt kort.
Citera
Medlem
Josefine Sundström två gånger nu. Vilken fantasi. De bryr sig så lite att de inte ens orkar komma på något nytt namn ens.

Märks att de inte kan komma med något bra förslag på någon alls. Fel människor på fel plats, snacka om malplacerade.
Citera
Medlem
Ni som klagar på att juryn gissar dåligt, det gör dom nog inte...dom lär ha ett manus att gå efter. Skulle förstöra för tittarna om dom gissade rätt direkt och sen höll på det resten av programmen
Citera
2021-03-26, 20:35
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ni som klagar på att juryn gissar dåligt, det gör dom nog inte...dom lär ha ett manus att gå efter. Skulle förstöra för tittarna om dom gissade rätt direkt och sen höll på det resten av programmen
Tror inte dom gör till sig. Det är sjukt svåra att gissa på dessa....
Citera
2021-03-26, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken

Så gissningen på Göran Persson var inte ett dåligt skämt då utan enbart dåligt manus.
Citera
2021-03-26, 20:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag tror godisautomaten är torsten flink.
Citera
2021-03-26, 20:38
Medlem
Kent Ekeroth dockan?
Citera
Medlem
JerryCottons avatar
Sicken dynga, sämsta jag sett på länge. 10 minuter av mitt liv bortkastat.
Citera
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilket är det svenska skitet?
Att det är samma programledare och deltagare från nästan alla program. Det är samma som i talang, idol, let's dance osv. Man har aldrig något som sticker ut, utan det ska vara lagom, mellanmjölk, tacos, pripps blå, Tomas Ledin och fredagsmys. Ingen får sticka ut för mycket för man får vara "för bra".

Sverige har för liten befolkning och kändisar för att konceptet ska fungera här.

Orginalet och många andra versioner är riktigt rikt bra och det är verkligen tävling på liv och död. Det här är bara tråkigt och ledsamt att se.
Citera
2021-03-26, 20:39
Medlem
Ursäkta men hur kan det vara Shima? Var hon med i en popgrupp när hon var ung?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in