Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Men kära nån - det är ju precis det jag ifrågasätter.. OM ingångsvärdena inte är korrekta så kan du inte påstå att sannolikheten att ditt påstående är korrekt är över 100,000:1.
Thomas använder precis samma ingångsvärden som Alvarez & co.
Citat:
Nu har du ju erkänt att du inte har en aning om det korrekta ingångsvärdet,
Vilket av dem?
Citat:
att du inte vet om normala frekvensvariationer i elnät har tagits i beaktande och att du inte förstås uträkningarna, och ändå fortsätter du låtsas..
Det är DU som påstår att sådana inte har beaktats och att när dessa beaktas så påverkar det Thomas' sannolikhet på P < 1/100 000 eh .... jättemycket?
Dessutom så ljög du när du påstod att variationerna ligger på en eller fler procentenheter, när de enligt din egen källa ligger på 0,2 procentenheter, dvs promillen.
Jag utgår ifrån tillgänglig information som finns publicerad av båda 'lägren' i debatten och drar utifrån den mina slutsatser.
Hur gör du?
Citat:
Du är närmast definitionen av bias...
Du vet inte vad du pratar om.
Visa nu förihelvete ATT dina Hz-fluktationer är i en storleksordning som signifikant påverkar Thomas' sannolikhetsberäkning P < 1/100000.
Som sagt, jag varken kan eller ska göra det åt dig. Det är gudskelov bara DU som vet hur DU 'tänker'.
Det är din alldeles egna lilla uppgift.
Jag kommer att posta det här till dess du gör det.