2021-03-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är väl inte konstigt att hon inte vill att alla människor ska veta allt om henne och hennes sjukdomar? Det har väl inget med fasadbygge att göra? Hon är ssk och van vid att människors integritet är viktigt. Att var och en har rätt att bestämma själv vad man vill berätta för andra.

Allt tjat för att få det att framstå som att HD är bipolär är bara ett sätt att flytta fokus från LWs bipolära beteende.

LW har ingen diagnos, ingen medicin bortsett från en kort period vid benbrott med Alvedon och smärtstillande.
Citera
2021-03-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Orosanmälan borde vara högaktuell nu, när det brinner under fötterna på SD iom att rättegången i HR börjar snart.
Hej, jag är själv bipolär, känner igen i mkt, har dock aldrig haft flera förhållanden samtidigt. Har ndå ibland hamnat i situationer som är svåra att sig ur sen...
Citera
2021-03-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subluuna
Hej, jag är själv bipolär, känner igen i mkt, har dock aldrig haft flera förhållanden samtidigt. Har ndå ibland hamnat i situationer som är svåra att sig ur sen...

Har du någon erfarenhet av den medicin Quetiapin som vi diskuterat här som HD tog?
Senast redigerad av Remark 2021-03-26 kl. 20:02.
Citera
2021-03-26, 20:25
Medlem
Citat:
Varför skulle i såfall Lena mördas?

Casher, lyder inte SD, lyder inte HD, lyder inte oaret d, ett hit mot ytan isv

Vem vet hur sjuka hjärnor tänker?
Citera
2021-03-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ett mord är besinningslöst nog.

Jo, men SD reaktion om nekrofili var underlig.
Citera
2021-03-26, 20:27
Medlem
Citat:
Orosanmälan borde vara högaktuell nu, när det brinner under fötterna på SD iom att rättegången i HR börjar snart.
Kommer tyvärr inte ge resultat.

I sånt här fall bogar inte sociala agera, inte domstolen heller.
Citera
2021-03-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, det är en jättebra fråga.

Hon tar en gift karl och är gift själv.

Hon förfasas över att SD rotar i hennes digitala trafik och snokar, fast det gör hon själv.

Hon förfasas över brist på tillit - men är otrogen själv.

Hon kräver att SD ska vara ärlig om det är mer än vänskap, fast det bryr hon sig inte om själv.

Mycket bra poänger.
Citera
2021-03-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Jo, men SD reaktion om nekrofili var underlig.

Ja. Var kom den ifrån?
Citera
2021-03-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ja. Var kom den ifrån?

Det får mig tro att de var nära något. Att han kom, sprutade ensam eller i kombination med LW kom eller i kombination med HD kom.

Finns ju några fall i USA när par haft sex i samband med mord.

Jag menar två sjuka huvuden, fyllda med droger och en Bonnie och clyde resa till USA. "nu är det bara vi".
Citera
2021-03-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Det får mig tro att de var nära något. Att han kom, sprutade ensam eller i kombination med LW kom eller i kombination med HD kom.

Finns ju några fall i USA när par haft sex i samband med mord.

Jag menar två sjuka huvuden, fyllda med droger och en Bonnie och clyde resa till USA. "nu är det bara vi".

Nja, riktigt den nivån hos dessa två har jag svårt att föreställa mig.
Citera
2021-03-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subluuna

Det är inte HDs bipolärieten i sig som är farlig för barnen, det är familjesituationen och alla lögner, allt konstigt som sker i just denna familj - troligen också mord.

Däremot kan en bipolär person i djup depression (om det ingår i diagnosen att sådan förekommer) under press vara farlig för både personen själv och andra. Det har man sett förr i historien.

Jag är mer rädd för psykot SD.

(Remember familjen i Bjärred, så förstår du vad jag menar. Ser man ingen utväg och har cirko bland känslor och usla copingstrategier - då kan det gå illa - och det är vad jag är rädd kan hända här och nu och jag hoppas att jag har helt fel i mina farhågor).
Senast redigerad av zilvereko 2021-03-26 kl. 21:24.
Citera
2021-03-26, 20:49
Medlem
Citat:
Nja, riktigt den nivån hos dessa två har jag svårt att föreställa mig.

Nja, inte jag heller. Men värre saker har skett genom historian.

Bjud mig på en stänkare så jag tänker bättre.

Var är gunwald när jag behöver honom.

Jag tror dock soerman kom efter slagen eller i kombination av nära komma då slår han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in