2021-03-26, 05:06
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Något känns märkligt med denna säsongen. Klippt extremt mycket mer än vanligt? Ibland tar de inte med vad folk svarar på vad nån säger. Denna säsongen känns väldigt märklig eller ger konstig känsla typ, är det bara jag som tycker det? Något känns off men kan ej sätta fingret på exakt vad.
Minst sagt! De avsnitt som hittills sänts har känts enormt röriga och hackiga. Jag gissar på ny och oerfaren personal i producentteamet.
Citera
2021-03-26, 10:43
Medlem
Dennis är riktigt vacker med sina Bambi ögon och sitt leende men hittills tråkig. Tycker han ser mycket bättre ut än sin partner Tilda.
Citera
2021-03-26, 11:59
Medlem
Det är fan något shady med att de "glömde" spela in. De har ju visat "i nästa avsnitt" (det som kommer på måndag), det är ju fortsättning på samma dag och där verkar allt vara inspelat? Nä detta var nog något misslyckat PR-trick, eller så behövde manipulera händelseförloppet av någon anledning.
Citera
2021-03-26, 13:29
Medlem
"Glömde spela in" känns ju som något fjantigt PR-trick. Korrupt data eller borttappad hårddisk hade väl varit mer logiskt. Hur kan man "glömma bort" att klicka på inspelningsknappen och inte märka det på flera timmar? Till och med synkarna var ju animerade i det händelseförloppet. Vad är det för gymnasiepraktikant som fått anställning där?

Dessutom så vore det väl helt efterblivet att inte rulla kamerorna 24/7 i en dokusåpa-serie? Hur är man annars beredd på att något oväntat händer under nattens gång?
Citera
2021-03-26, 15:52
Medlem
Wigilantes avatar
Har inte kollat på denna skit sen 2014 typ. Är det ens värt att se nu under själv-isolering?
Citera
2021-03-26, 17:03
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Har inte kollat på denna skit sen 2014 typ. Är det ens värt att se nu under själv-isolering?
Nej, helt värdelöst.
Citera
2021-03-26, 17:17
Medlem
Jag kollade på studio paradise idag och.. wtf? Denise verkar ju vara ett sånt jävla stolpskott till människa? Istället för att be om ursäkt så fortsätter hon och börjar bråka med ALLA i studion? Hahaha herregud. "Jag är inte en person som söker konfliker" Jo men tjena. Pinsamt
Citera
2021-03-26, 22:16
Medlem
Vet man när/om det börjar sändas på den vanligs teven?
Citera
2021-03-26, 23:13
Medlem
Mer.info.007s avatar
Nicole är behagligare att titta på än Rebecca.
Citera
2021-03-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Nicole är behagligare att titta på än Rebecca.
Vem av dem är golvskitaren?
Citera
2021-03-27, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Får man fortfarande se guppande täcken o sånt?
Citera
2021-03-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Exonthespoiler eller vad kontot heter nuförtiden förmodligen.

Tycker ändå Theo gör det bra, rör om i grytan lite. Det är detta produktionen inte verkar fatta, tittarna vill se intriger inte bara galna fyllebråk. Säsongen 2014 med Smail, Snygg-Erik och gänget är den avgjort bästa någonsin och den innehöll mig veterligen inga psykobråk överhuvudtaget, bara jävligt mycket intriger och vissa faktiskt rätt smarta spelare.

Jag fick snarae bilden av att produktionen hade lovat paow och snygg erik att de skulle vinna. Som jag minns det åkte erik ut minst e gånger, varav en gång kom han tillbaka genom att de under en fest anordnade en spontan parcermoni med kristian, hon dumma slampan som va helt kär i Erik och bara ett par till, långt från alla va med iaf, medans de andra festade. Men inte särskilt värdigt vis att vinna på och att de väntade tills att hon stolpskottet va helt packad med var väl mest grädden på moset. Den säsongen var ovanligt uppenbart riggad så jag tyckte det var pinsamt. Men visst underhållande till och från men en av mina favorit säsonger är den året innan när han Jeppe vann. Tyckte 2014 höll så låg standard i jämförelse. Men jag tvivlar på att de nånsin rekryterat en mer uppenbart psykiskt sjuk och emparistörd kvinna än hon Saga. Man fattade direkt att hon hade nån form av anti social störning eller liknande och hon såg även bra ut så gissar att hon har en hel del förstörda liv och annat smutsigt på sitt samvete. Stackars Kristian tyckte jag bara. Tycker det blir svårt att ta säsongen på allvar när det blir uppenbart att en deltagare inte ens kan åka ut. Har helt ärligt aldrig sett någon spela så dåligt som Erik men ändå vinna. Pinsamt genomskinligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in