Citat:
Ursprungligen postat av
Rodimusprime
Exonthespoiler eller vad kontot heter nuförtiden förmodligen.
Tycker ändå Theo gör det bra, rör om i grytan lite. Det är detta produktionen inte verkar fatta, tittarna vill se intriger inte bara galna fyllebråk. Säsongen 2014 med Smail, Snygg-Erik och gänget är den avgjort bästa någonsin och den innehöll mig veterligen inga psykobråk överhuvudtaget, bara jävligt mycket intriger och vissa faktiskt rätt smarta spelare.
Jag fick snarae bilden av att produktionen hade lovat paow och snygg erik att de skulle vinna. Som jag minns det åkte erik ut minst e gånger, varav en gång kom han tillbaka genom att de under en fest anordnade en spontan parcermoni med kristian, hon dumma slampan som va helt kär i Erik och bara ett par till, långt från alla va med iaf, medans de andra festade. Men inte särskilt värdigt vis att vinna på och att de väntade tills att hon stolpskottet va helt packad med var väl mest grädden på moset. Den säsongen var ovanligt uppenbart riggad så jag tyckte det var pinsamt. Men visst underhållande till och från men en av mina favorit säsonger är den året innan när han Jeppe vann. Tyckte 2014 höll så låg standard i jämförelse. Men jag tvivlar på att de nånsin rekryterat en mer uppenbart psykiskt sjuk och emparistörd kvinna än hon Saga. Man fattade direkt att hon hade nån form av anti social störning eller liknande och hon såg även bra ut så gissar att hon har en hel del förstörda liv och annat smutsigt på sitt samvete. Stackars Kristian tyckte jag bara. Tycker det blir svårt att ta säsongen på allvar när det blir uppenbart att en deltagare inte ens kan åka ut. Har helt ärligt aldrig sett någon spela så dåligt som Erik men ändå vinna. Pinsamt genomskinligt.