2021-03-26, 13:44
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Drevet mot GL i Expressen o Aftonbladet är farligt. Ett bra förtydligande.

Ja både farligt och avskyvärt på alla sätt. All MSM attackerar en man som blivit oskyldigt anklagad och istället för att kritisera detta sätter de igång med en mobbningskampanj mot offret.
Citera
2021-03-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
"helt sjukt vi klarade det... vi klarade det"
Verkar ju normalt. Efter en våldtäkt.

Sedan - det räcker att läsa några inlägg nu för att förstå din vinkel av allt detta.
Varför försvarar du henne?

Du förstör ju för kvinnor i stort, som verkligen råkar ut för brott.

Jag ser att du verkligen inte fattar någonting. Grejen är ju den att hon INTE sa så som advokaten påstår.
Läs längre bak i tråden istället för att komma med felaktigheter
Citera
2021-03-26, 13:47
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Jag ser att du verkligen inte fattar någonting. Grejen är ju den att hon INTE sa så som advokaten påstår.

Eh va? Det är från en ljudfil och har inget med vad "advokaten sa" att göra

Låt oss inte glömma dessa korkade feminister när EA blir dömd sen. Då kan vi skratta åt er också.
Citera
Medlem
constants avatar
Citat:
Drevet mot GL i Expressen o Aftonbladet är farligt. Ett bra förtydligande.
Det är enligt mig helt klart inte okej i alla fall. Förstår inte varför man inte kan se lite längre och ifrågasätta den de anser vara brottsoffret.
Citera
Medlem
Citat:
Den frågan har kommit in ca 100 ggr. Läs i tråden.

Det är alltför många sidor att skrolla igenom, kan du hänvisa till någon specifik sida? Tack på förhand!

För övrigt tycker jag att alla har redan dömt Lambertz, men hur kan vi vara säkra på att kvinnan inte ljuger? Så många kvinnor som skriver långa hatbrev om Lambertz men varför skriver ingen att kvinnan ljuger? varför skriver ingen hatbrev om henne? om det nu ska vara rättvist.

Personligen tycker jag att man ska låta dem vara, kanske är han skyldig, kanske är han inte det. Om man inte kan veta ska man heller inte döma vederbörande, mannen eller kvinnan.
Citera
2021-03-26, 13:48
Medlem
Vilken sjukdom har hon?
Källa på det?
Citera
2021-03-26, 13:49
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll

Har du lyssnat på ljudinspelningen själv, var har du hittat den?
Citera
2021-03-26, 13:49
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Sedan - det räcker att läsa några inlägg nu för att förstå din vinkel av allt detta.

Man måste vara korkad på riktigt ifall man tror det här hakäbdlade om våldtäkt...mest uppenbara bedrägerskan någonsin.
Citera
2021-03-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Eh va? Det är från en ljudfil och har inget med vad "advokaten sa" att göra

Låt oss inte glömma dessa korkade feminister när EA blir dömd sen. Då kan vi skratta åt er också.

Advokaten återger inte det som sades på ljudfilen
Hur jävla många gånger ska jag behöva förklara för dig?
Citera
2021-03-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, Brynolf är trollkarl.....

https://www.youtube.com/watch?v=5epeq-OqhM0

Polisspåret tycker jag är mycket intressant, ja. I.K. har ju nu varit invilverad i 2 högprofilsfall, Assange och G.L.
Instämmer. Då har falskanmälaren haft hjälp i sin avskyvärda gärning av en polis som väl närmast kan beskrivas begått tjänstefel när hon mörkade samtalet på ca, 36 minuter..- ormar finns överallt. Mellan detta "förvunna" samtal och förhöret dagen efter så fabriksåterställde den "våldtagna" mobilen. Det framgår allt tydligare att ett antal medskyldiga låtit EA frontat deras groteska syn på män. Vem är det som anmälde Lambertz , det kan väl inte vara polistokan I.K.?
Citera
Medlem
Citat:

Precis, de erkänner liksom inte att fenomenet med falska våldtäktsanklagelser existerar. Hade det varit upp till dessa så hade man låst in alla som blivit anklagade på löpande band, utan utredning eller något.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellobo69
Det är alltför många sidor att skrolla igenom, kan du hänvisa till någon specifik sida? Tack på förhand!

För övrigt tycker jag att alla har redan dömt Lambertz, men hur kan vi vara säkra på att kvinnan inte ljuger? Så många kvinnor som skriver långa hatbrev om Lambertz men varför skriver ingen att kvinnan ljuger? varför skriver ingen hatbrev om henne? om det nu ska vara rättvist.

Personligen tycker jag att man ska låta dem vara, kanske är han skyldig, kanske är han inte det. Om man inte kan veta ska man heller inte döma vederbörande, mannen eller kvinnan.

Innan du säger att man inte ska döma kvinnan bör du lyssna på detta:
https://www.youtube.com/watch?v=STsVHHTCt_4&t=1262s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in