Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Undrar hur mycket Brynolf fick hosta upp för att undkomma polisanmälan?
Jaa, hahaa, men han kanske bara trollade bort henne....när det blev jobbigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iblisazazel
Det tror jag inte på som främsta anledning. I både GL fall och mitt borde man kunna bevisa både falskhet och uppsåt ganska lätt om åklagare VILL så (det är skillnad på "kan inte" och "vill inte"). Det handlar om lathet, ointresse eller ibland om prestige (i och med att åklagaren hade hand om även den falska anklagelsen) från åklagarens sida
Jag håller med!
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Han har råkat skriva sin adress fel. En del av argumenteringen låter ju snurrig och något kverulantiskt. En annan tanke är att han kanske medvetet är slarvig.
Att hans adress är felaktig kan ju vara medvetet, han vet att det är en offentlig handling, vill inte ha en massa virrpannor springandes där han bor.....
Citat:
Ursprungligen postat av
Fettberg
Har du nån länk till någon nyhetssida som rapporterar om detta? Hittar bara på stoppapressarna eller vad det heter
Nej, tyvärr. Jag får skriva som många andra, det finns i tråden. Men Expressen har skrivit om det, jag tror det var samma dag som han släpptes, därför trodde många att han gjorde det som hämnd, den dagen, men det framkom sedan att G.L. gjorde detta rätt tidigt under häktningstiden.