2021-03-26, 12:41
Medlem
Vadfan är det här för pundarlarvigt snack? Lätt å vara positiv när man sitter säkert lmao
2021-03-26, 12:41
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man slår på liven, och hoppas på något annat än sektkumbayastämning efter gårdagens kärlekscirkel.. Möts av att alla lärare ska säga något fint om alla som hänger löst.
FAN SKÄRP EEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kul är detta Hare Krishna läger att titta på tror de?

Har en känsla av att kumbayastämningen kommer förändras efter att Dikmen varit in och pratat med dem.
2021-03-26, 12:42
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Återigen (har skrivit det förr) så hyllar han Emelie (som är vit) och dissar Katti (som inte är vit) så klassar honom knappast som rasist! Däremot favoriserar han. Nu råkar han favorisera en icke vit person men han är inte rasist för det.

Hur han sen kan favorisera någon som Nardos är för mig en gåta...
Han hyllade Emelie när hon hängde Nardos och Joel i röven, Katti när hon kritiserade Nardos. De som är med hans gullegrisar rosas, de som är emot risas.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Du har helt rätt!
Det är bara jag som är genuint jävligt orolig för hennes drickande Känner igen mig själv för mycket i henne och vet vart det kan riskera att sluta. Men men, hennes farsa har säkert koll 😉
Oljudith o Peddot bör iallafall få ytterligare varningar idag.

Nej, du är inte ensam, jag är riktigt, riktigt orolig faktiskt. Sen undrar jag varför inte BB stoppar henne och ber henne sluta med alkohol för kvällen och börja dricka vatten istället, framför allt med tanke på att hon är ett lätt offer för äckel-Pedram och Jud Cartman (ÄLSKAR det uttrycket. Älskart!)

Ja, de bör sitta auto nästa vecka!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Återigen (har skrivit det förr) så hyllar han Emelie (som är vit) och dissar Katti (som inte är vit) så klassar honom knappast som rasist! Däremot favoriserar han. Nu råkar han favorisera en icke vit person men han är inte rasist för det.

Hur han sen kan favorisera någon som Nardos är för mig en gåta...

Ja det är sant. Han favoriserar enormt men inte rasist. Men väldigt skevt att han som en del av programledarna får favorisera så som han gör. Att dom kan kommentera deltagarna gör mig inget men man kan ju inte bara hylla vissa i alla avsnitt och klanka ner på vissa. Dom får ju vara lite mer neutrala tycker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hans personlighet och sociala kompetens gör honom sexig. Dessutom är han två meter lång, bara det är sexigt i sig.
ja fysiskt sett är det ju inte men han är väldigt charmig.
2021-03-26, 12:43
Bannlyst
Måste väl vara 4 som kommer hänga på måndag va?
Medlem
Citat:
Man slår på liven, och hoppas på något annat än sektkumbayastämning efter gårdagens kärlekscirkel.. Möts av att alla lärare ska säga något fint om alla som hänger löst.
Jag vet! Fick ett telefonsamtal och kommer tillbaka till detta. Vad är problemet? Varför i helvetet måste den där äckelfittan uppmuntra till sånt här! För nog fan var det hennes idé!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle säga att han är ful. Förlåt Mauri!

Men jag är snubbe och straight, så vad vet jag.
Jag försöker vara snäll här... 😂😂😂
2021-03-26, 12:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Ja vad fan håller dom på med? På eget bevåg också va? Herregud, det är BB inte en sluten psykiatrisk avdelning med gruppterapi. Dom måste ge sig!
2021-03-26, 12:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Fick ett telefonsamtal och kommer tillbaka till detta. Vad är problemet? Varför i helvetet måste den där äckelfittan uppmuntra till sånt här! För nog fan var det hennes idé!!!

Jag orkar inte med detta snart med att sitta i ring och säga fiiiiina saker om varandra. De gör det till och med när alkoholen flödar in från slussen. Fel i huvudet på dem.. FESTA för fan. Bråka! Gör nåååååt!
*matador sliter sitt hår*
Inte bara Oljudith som uppmuntrar till sånt här... ALLA utom typ Emelie och Simon verkar tycka att det är fantastiskt kul att sitta och boosta varandra med kärlek hela dagarna.
2021-03-26, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är sant. Han favoriserar enormt men inte rasist. Men väldigt skevt att han som en del av programledarna får favorisera så som han gör. Att dom kan kommentera deltagarna gör mig inget men man kan ju inte bara hylla vissa i alla avsnitt och klanka ner på vissa. Dom får ju vara lite mer neutrala tycker jag.

Dom är nog rätt styrda, särskilt om dom vill behålla jobbet.
Fick känslan av att både Filip och Kirsty tyckte att autonomineringen mot AD var orättvis, men det får dom inte säga! Får ju inte gå emot produktionen (deras arbetsgivare).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in