2021-03-26, 09:54
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
När hon skulle slita av en däckad Tanjas trosor, komma det ett JUDITH från BB-rösten, men inget mer.
Samma sak för Peddot när han och Tanja spottade på varandra i poolen, och Peddot skrek "håll käften" och såg ut som han ville halshugga Tanja. Då kom det ett PEDDO från BB-rösten.

fy fan. Tack för en fin beskrivning slangen.
Kikade lite på instagram och det är ju ett pågående rasistdrev mot Sjöodjuret också, inte förväntade sig produktionen det här när lebban med moppepojkeaura castades.
2021-03-26, 09:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
fy fan. Tack för en fin beskrivning slangen.
Kikade lite på instagram och det är ju ett pågående rasistdrev mot Sjöodjuret också, inte förväntade sig produktionen det här när lebban med moppepojkeaura castades.
😂 Haha, NÄ!
Det blev nog verkligen inte som dom tänkt!
2021-03-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Stort tack!

NP 😘
Tror (och hoppas) att både Judith och Peddot bli inkallade i bikten idag för samtal (helst varning) Samt att Tanja får en tillsägning igen ang hennes alkoholvanor
2021-03-26, 09:58
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
En snorloska och ett försök att ta av en däckad person trosorna. Båda sakerna missade jag givetvis. Passa på att titta ikväll, då är jag upptagen med annat. Men jag kräver att du skriver en magiskt rapport åt mig!

såklart du gjorde. Förbannelsen är inte ens ett skämt längre. Ikväll blir det garanterat självmeds och BB för egen del så du kan förvänta dig den bästa av rapporter (och att missa en top 3kväll)
2021-03-26, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
När hon skulle slita av en däckad Tanjas trosor, komma det ett JUDITH från BB-rösten, men inget mer.
Samma sak för Peddot när han och Tanja spottade på varandra i poolen, och Peddot skrek "håll käften" och såg ut som han ville halshugga Tanja. Då kom det ett PEDDO från BB-rösten.

PLUS när han "råkade" dra upp tanjas blus och tafsa henne på brösten
2021-03-26, 10:00
Medlem
lillaflippens avatar
Ok vispa grädde leken. Om dom vet att dom ska vara 2 min per bunke och vispa och bara ett varv så kan dom ju räkna ut vilken bunke dom kommer hamna vid. Då vispar man ju inget på de första bunkar a för att jävlas med dom som hamnar där vid slutsignalen.

Eller tänker jag fel?

EDIT: dom ska inte byta plats längre, bara lotta om vad dom ska vispa med som jag fattat det.
2021-03-26, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ingen immunitet. Då är det Dickmen som ska dela ut den

Tyvärr Så då får väl Nardos den såklart
2021-03-26, 10:02
Medlem
Judith och den nya tjejen, en kombination jag inte klarar av... båda har alldeles för mycket energi
2021-03-26, 10:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
NP 😘
Tror (och hoppas) att både Judith och Peddot bli inkallade i bikten idag för samtal (helst varning) Samt att Tanja får en tillsägning igen ang hennes alkoholvanor

Det är ju inte bra om Tanja dricker för mycket men hon ska ju inte få nåt förbud eller liknande. Hon ska ju kunna dricka sig asplakat men ändå känna sig säker på att ingen antastar henne. Hon ska ju inte bli straffad för att Judith och Peddo är på henne när hon somnat.
2021-03-26, 10:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Om Dickpick ska dela ut immunitet så är det fullkomligt vansinne, så galet kan det inte vara, det kan bara inte det.
2021-03-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det är ju inte bra om Tanja dricker för mycket men hon ska ju inte få nåt förbud eller liknande. Hon ska ju kunna dricka sig asplakat men ändå känna sig säker på att ingen antastar henne. Hon ska ju inte bli straffad för att Judith och Peddo är på henne när hon somnat.

Du har helt rätt!
Det är bara jag som är genuint jävligt orolig för hennes drickande Känner igen mig själv för mycket i henne och vet vart det kan riskera att sluta. Men men, hennes farsa har säkert koll 😉
Oljudith o Peddot bör iallafall få ytterligare varningar idag.
2021-03-26, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
PLUS när han "råkade" dra upp tanjas blus och tafsa henne på brösten
Det går mot slutet för han !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in