2021-03-26, 06:52
Medlem
Vet inte om detta postats tidigare, men 2017 verkar EA varit ihop med PB från Bry*nolf & Lj*ng

https://app.tt.se/bildobjekt/image/sdl3jiH8a4Xj5Q

En till bild: https://tinyurl.com/2vn9hhnv
Senast redigerad av JustMe2 2021-03-26 kl. 07:13.
Citera
2021-03-26, 06:58
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe2
Vet inte om detta postats tidigare, men 2017 verkar EA varit ihop med PB från Bry*nolf & Lj*ng

https://app.tt.se/bildobjekt/image/sdl3jiH8a4Xj5Q

Har kollat igenom mer än halva tråden och det där är nytt
Citera
2021-03-26, 07:12
Medlem
Snubchurps avatar
Bert Karlsson försvarar det här aset. BK som varit så vettig förut, verkar ha tappat greppet med åldern.
Citera
2021-03-26, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ditt nickname passar liksom inte in i ditt budskap att män ska revoltera.
Det gäller för alla män att inte ta sex med en berusad kvinna- som att ge sig på en döoing.
Finns inget försvar av en normal man att passa på att ha sex med ett lik eller en aspackad kvinna.
Den aktuella kvinnan må ha diagnoser, och vara knepig men bevisligen så är G.L också en knepigt funtad man.
Det gäller att se helheten och inte stirra dig blint på att mannen är ett offer. Han har ju medgivit han tog för sig trots att kvinnan låg som en död sill.Intevjun i Expressen där medger han att han skäms, och det är rätt också. Lyssna på intervjun så ser du att han försöker slingra sig i all sin manliga ynkedom.

Du anser alltså att sex ska vara förbjudet om man intagit alkohol eller någon annan substans?
Citera
2021-03-26, 07:28
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Bert Karlsson försvarar det här aset. BK som varit så vettig förut, verkar ha tappat greppet med åldern.
Vilket as, mannen eller kvinnan?
Citera
2021-03-26, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Har kollat igenom mer än halva tråden och det där är nytt

Det har framkommit tidigare i tråden att hon varit tsm med en artist. Uppgiften ska ha kommit från stoppa pressarna. Är mycket möjligt att det är den "artisten" som avses.
Citera
2021-03-26, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Kvinnor är alltid offer och kan inte ta ansvar för egna beslut. De är också starka och självständiga. Såg Expressen-rubrik att feminazin Katarina Wennstam säger att borderlinehäxan EA är att betrakta som ett våldtäktsoffer. Feminazin Irene Pozar verkar vara av liknande åsikt. Mediefeministerna krishanterar.

Lambertz har dock sig själv att skylla då han kände till vad detta var för galning. Han kom undan med blotta förskräckelsen. Lambertz är en man som internaliserat feminismens värderingar och själv svalt det så kallade offernarrativet, det är därför han försatte sig i den här situationen. Men att Lambertz gick på denna mina är kanske inte så förvånande med tanke på hur han agerade som JK i Quick-fallet. Han är förmodligen en sådan person som intalar sig själv att de åsikter som ger honom minst problem och är socialt accepterade stämmer. Sen ignorerar han den kognitiva dissonansen tills han sitter i smeten. Så var det med Quick, och så var det med hans heroiska insatser för borderlinehäxan.

Den intressanta frågan är snarare varför någon man kallar sig feminist idag?

Själv tycker jag att alla som inte var där ska se henne som ett våldtäktsoffer och han som oskyldig. Ingen av oss vet vad som hände och jag är inte säker GL och EA vet det heller.

Sen är det hela en juridisk såpopera värd en tv-Serie. Tyvärr gäller det verkliga människor.

Tittar man på huvudpersonernas historia så hittar vi jvl konstiga saker. Båda verkar ju minst sagt underliga.

PS De flesta i Sverige i dag är någon slags feminist. De flesta går nog med på att kvinnor och män ska lika möjligheter i livet, samma rättigheter inför lagen och m.m
Citera
2021-03-26, 07:32
Medlem
Asmodeusvults avatar
Kvinnan har enligt Lambertz senaste inlägg gjort exakt som i tidigare fall även i detta.

”Efter att ha gjort inspelningarna, och efter anmälan mot mig för våldtäkt, kom EP plötsligt på inför det tredje av fyra polisförhör att hon ju hade ljudfiler i telefonen. Så sa hon. Men hon gjorde likadant 2018. Och i båda fallen skickade hon in utvalda delar av ljudfilerna till Polisen. På frågan om det fanns fler ljudfiler svarade hon att hon inte visste.

Efter fabriksåterställningen fanns det bl.a. meddelanden kvar i telefonen. När Polisen samlade in dessa och lät skriva ut dem visade det sig att det saknades vissa viktiga meddelanden.

10. Saknades gjorde bl.a. ett meddelande som visade att EP inte alls var redlöst berusad vid tidpunkten för ”våldtäkten”.

Det hade hon annars själv hävdat. Och hon hade åberopat vittnesmål av en kamrat, LV, som sagt att EP vid ett videosamtal någon halvtimme tidigare var redlös och slocknade.

Men nu visade det raderade meddelandet att hon talade med kamraten i telefon en halvtimme ungefär efter den påstådda redlösheten, och även skickade meddelanden till sin f.d. sambo (de raderade meddelandena hittades i hans telefon). I ett av meddelandena stod det "Göran är aspackad".

Långt inlägg. Väl värt att läsa.

Hon var alltså nykter och söp honom under bordet. Hon genomförde det hela tillsammans med sin kompanjon. Hon valde ut vilka ljudfiler som polisen skulle få ta del av. Hon återställde återigen mobilen. Polisen upptäckte tack och lov detta.

Hon är körd. Inte ens den mest hårdnackade feministen i Svedala kan ju ignorera detta.

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/
Citera
2021-03-26, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Själv tycker jag att alla som inte var där ska se henne som ett våldtäktsoffer och han som oskyldig. Ingen av oss vet vad som hände och jag är inte säker GL och EA vet det heller.

Sen är det hela en juridisk såpopera värd en tv-Serie. Tyvärr gäller det verkliga människor.

Tittar man på huvudpersonernas historia så hittar vi jvl konstiga saker. Båda verkar ju minst sagt underliga.

PS De flesta i Sverige i dag är någon slags feminist. De flesta går nog med på att kvinnor och män ska lika möjligheter i livet, samma rättigheter inför lagen och m.m

Borde inte även GL ses som ett våldtäktsoffer?
Citera
2021-03-26, 07:35
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome

Du inser att de fetade utsagorna utesluter varandra?

Det är baksidan med att okritiskt ”lyssna på offret”. Då skapar du med automatik ett nytt potentiellt offer. I det här fallet GL som stämplas som våldtäktsman, pss som DU 2018 och dessförinnan PA (vilket ledde till det kommande förtalsmålet nu i april).
Senast redigerad av farbror_barbro 2021-03-26 kl. 07:41.
Citera
2021-03-26, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Borde inte även GL ses som ett våldtäktsoffer?

Det får väl folk göra om de vill. Hur som helst ingen av resten av världens befolkning vet vad som hände där.
Citera
2021-03-26, 07:37
Medlem
Asmodeusvults avatar
Noterbart är också att Lambertz öppnar upp för att göra gemensam sak med tidigare drabbade.

”Jag tror att denna sorts beteenden bör beivras. Jag anmälde EP för falsk tillvitelse under utredningen mot mig, men åklagaren lade ner anmälan strax efter att hon lagt ner utredningen mot mig. Kanske blir resultatet annorlunda om alla vi fyra som EP anmält för brott (varav tre gånger våldtäkt) gör en gemensam anmälan.”

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in