Citat:
Jag kan ju tycka att även han ser helt psykotisk ut... det är fan inte självklart vem som är skurken i det äktenskapet baserat på den bilden - men jag har en känsla av att ni som tycker att skuld kan avgöras av en dålig bild förstår det eftersom ni är så jävla inne på att det alltid är feminiztmaffian som är ute efter er stackars oskyldiga själar vars penisar inte är önskvärda i de vaginor ni vill stoppa dem - och därför tillskriver objekten för era våta drömmar epitetet feministhora eller sliddjur.Men. Det blir ju lite komiskt och era små hjärnceller som vanligtvis är inriktade på att hata pk-männen och vänsterbacken och msm nu så hårdrockare försvarar hela instutitionen bara för att en MAN med ljus hudfärg anklagats.
Våldtäkt eller inte.
Låt säga att era madonnaliknande mödrar, systrar eller thailändska flickvänner (som alla var oskulder när ni hittade henne i baren i Pattaya) hamnar i ett stängt utrymme med en man. Och denne man kladdar på henne och hon säger nej. Kan ni med gott samvete säga att den psykotiska feministhoran förtjänade det?
Apapap- den här bruden var i en mexitegelvilla. Hence är hon, till skillnad från de orörda kvinnorna i er omgivning, per definition ett beräknande psykosluder.
Ok. Då säger vi så.
Men. Om ni hade haft en analytisk förmåga som sträcker sig lite längre än till att hon är ett beräknande psykosluder som är ett redskap i feministlobbyn som tillsammans med sionistlobbyn, skäggbarnen och Godtemplarna försöker säga ut era själar; ska vi lyssna på vad gubbjävlen säger?
Han "kladdar" men tafsar inte. Och det hade han talat om. Hon sa nej på ett adekvat sätt i början av kvällen.
Juhupp. GL har alltså varnat kvinnan han kallade för sin dotter att han tar på kvinnor när han druckit.
Och hon sa nej.
Och han fortsatte. Trots att han tyckt att det var adekvat av henne att säga nej.
Sen sa hon inte nej längre och då satte han på henne. Vilket båda ångrar då - mest han naturligtvis för han var otrogen.
Hans egen beskrivning är alltså att det var ett klassiskt tjatsex
Jag fattar. Ni tycker att det är ett helt normalt beteende. Horan var ju där lixom... klart att hon egentligen VILLE gänga med gubben. Varför skulle hon annars vara hos sin extrapappa på julafton?
Och. Ok. Låt oss säga att det var så.
Då tar vi det ett steg till.
GL har stått på barrikaderna för metoo. Men har ändå aldrig tänkt tanken att hans "kladdande" skulle vara ett problem?
GL säger själv att han sett deras relation som en fader/dotterrelation. Och stackarn bara råkar låta den slinka in? Jag vet ju inte riktigt hur ni funkar, men jag kan ju tycka att en man som vill sätta på sin dotter kanske bryter lite mot normala koder för förtroende. Ni kanske är annorlunda uppfostrade i era familjer... det skulle ju förklara en del.
Han skickar sms till henne efteråt. Det är ju också alla överens om. Och ber om ursäkt. Åter igen... Jag befinner mig inte i ert universum. Jag har aldrig legat med någon jag behövt be om ursäkt till eller velat ha en ursäkt ifrån. Det kanske är ett helt normalt beteende för de som bara kan få nåt om de tjatar hål I huvvet på nån men för mig låter det som att GL inte tyckte att det där blev så bra. Och då menar jag inte ligget.
Han - som ansett sig vara alla kvinnors förkämpe - svartmålar henne därefter medialt (plattformen är klassisk msm). Hon kan inte göra det av flera skäl. Ett är det självklara - hon har, till skillnad från GL inte outat sig. Ett annat förstår jag att ni inte fattar. Brudar som talar om sina ligg, frivilliga eller ofrivilliga, får ta rätt mycket skit. Självfallet inte av fina män som er, generellt. Ni hugger bara ner fwministnazisthoror. Men andra.
Så. Kan ni verkligen säga att hon är skurken i dramat?
Jaaaaa! För hon anmälde honom!
Eller... nej. Det gjorde hennes sliddjurskompanjon. Men ändå!
Då vill jag bara att ni försöker använda er fantasi.
Er mamma, syster eller oskuldsfulla thailändska har haft det lite tufft. Elen i huset har varit kass och de har blivit blåsta av tio hantverkare redan. De kontaktar en av Sveriges mest renommerade elektriker, vi kalla honom GL - en kille som ständigt är med i Bygg hemma och har en frågesport om el i Fria Tider. De klickar. De talar el. Elektrikern tycker att just din Madonna är så fantastiskt begåvad vad gäller eltejp och lär henne massor om säkringar och likström. De får en relation- och nu pojkar menar jag inte en där hon suger av honom så fort han ber henne utan mer som en fader dotterrelation.
Julen kommer. Ni sitter och brölar till gammal Ultima Thule istället för att umgås med flickebarnet. Elektrikern är också ensam. Så mamma/syster/thailuder går hem till honom med en hemgjord Jansson. Han är ju säker, en trygg gubbe. Dubbelt så gammal (jag förmodar att era änglalika mödrar fick er i unga tonår) men han kallar ju henne "dotter". När de blivit packade så börjar han tafsa. Jag säger tafsa när ni säger kladda. Och han tjatar hål I huvvet på henne.
Är det hon som är ett fittslem? Verkligen?