2021-03-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Ser ju på giftemålsbilden att hon är helt psykad. Kolla blicken.
Jag kan ju tycka att även han ser helt psykotisk ut... det är fan inte självklart vem som är skurken i det äktenskapet baserat på den bilden - men jag har en känsla av att ni som tycker att skuld kan avgöras av en dålig bild förstår det eftersom ni är så jävla inne på att det alltid är feminiztmaffian som är ute efter er stackars oskyldiga själar vars penisar inte är önskvärda i de vaginor ni vill stoppa dem - och därför tillskriver objekten för era våta drömmar epitetet feministhora eller sliddjur.

Men. Det blir ju lite komiskt och era små hjärnceller som vanligtvis är inriktade på att hata pk-männen och vänsterbacken och msm nu så hårdrockare försvarar hela instutitionen bara för att en MAN med ljus hudfärg anklagats.

Våldtäkt eller inte.
Låt säga att era madonnaliknande mödrar, systrar eller thailändska flickvänner (som alla var oskulder när ni hittade henne i baren i Pattaya) hamnar i ett stängt utrymme med en man. Och denne man kladdar på henne och hon säger nej. Kan ni med gott samvete säga att den psykotiska feministhoran förtjänade det?

Apapap- den här bruden var i en mexitegelvilla. Hence är hon, till skillnad från de orörda kvinnorna i er omgivning, per definition ett beräknande psykosluder.

Ok. Då säger vi så.

Men. Om ni hade haft en analytisk förmåga som sträcker sig lite längre än till att hon är ett beräknande psykosluder som är ett redskap i feministlobbyn som tillsammans med sionistlobbyn, skäggbarnen och Godtemplarna försöker säga ut era själar; ska vi lyssna på vad gubbjävlen säger?
Han "kladdar" men tafsar inte. Och det hade han talat om. Hon sa nej på ett adekvat sätt i början av kvällen.
Juhupp. GL har alltså varnat kvinnan han kallade för sin dotter att han tar på kvinnor när han druckit.
Och hon sa nej.
Och han fortsatte. Trots att han tyckt att det var adekvat av henne att säga nej.
Sen sa hon inte nej längre och då satte han på henne. Vilket båda ångrar då - mest han naturligtvis för han var otrogen.

Hans egen beskrivning är alltså att det var ett klassiskt tjatsex

Jag fattar. Ni tycker att det är ett helt normalt beteende. Horan var ju där lixom... klart att hon egentligen VILLE gänga med gubben. Varför skulle hon annars vara hos sin extrapappa på julafton?

Och. Ok. Låt oss säga att det var så.

Då tar vi det ett steg till.
GL har stått på barrikaderna för metoo. Men har ändå aldrig tänkt tanken att hans "kladdande" skulle vara ett problem?
GL säger själv att han sett deras relation som en fader/dotterrelation. Och stackarn bara råkar låta den slinka in? Jag vet ju inte riktigt hur ni funkar, men jag kan ju tycka att en man som vill sätta på sin dotter kanske bryter lite mot normala koder för förtroende. Ni kanske är annorlunda uppfostrade i era familjer... det skulle ju förklara en del.

Han skickar sms till henne efteråt. Det är ju också alla överens om. Och ber om ursäkt. Åter igen... Jag befinner mig inte i ert universum. Jag har aldrig legat med någon jag behövt be om ursäkt till eller velat ha en ursäkt ifrån. Det kanske är ett helt normalt beteende för de som bara kan få nåt om de tjatar hål I huvvet på nån men för mig låter det som att GL inte tyckte att det där blev så bra. Och då menar jag inte ligget.

Han - som ansett sig vara alla kvinnors förkämpe - svartmålar henne därefter medialt (plattformen är klassisk msm). Hon kan inte göra det av flera skäl. Ett är det självklara - hon har, till skillnad från GL inte outat sig. Ett annat förstår jag att ni inte fattar. Brudar som talar om sina ligg, frivilliga eller ofrivilliga, får ta rätt mycket skit. Självfallet inte av fina män som er, generellt. Ni hugger bara ner fwministnazisthoror. Men andra.

Så. Kan ni verkligen säga att hon är skurken i dramat?

Jaaaaa! För hon anmälde honom!
Eller... nej. Det gjorde hennes sliddjurskompanjon. Men ändå!

Då vill jag bara att ni försöker använda er fantasi.

Er mamma, syster eller oskuldsfulla thailändska har haft det lite tufft. Elen i huset har varit kass och de har blivit blåsta av tio hantverkare redan. De kontaktar en av Sveriges mest renommerade elektriker, vi kalla honom GL - en kille som ständigt är med i Bygg hemma och har en frågesport om el i Fria Tider. De klickar. De talar el. Elektrikern tycker att just din Madonna är så fantastiskt begåvad vad gäller eltejp och lär henne massor om säkringar och likström. De får en relation- och nu pojkar menar jag inte en där hon suger av honom så fort han ber henne utan mer som en fader dotterrelation.

Julen kommer. Ni sitter och brölar till gammal Ultima Thule istället för att umgås med flickebarnet. Elektrikern är också ensam. Så mamma/syster/thailuder går hem till honom med en hemgjord Jansson. Han är ju säker, en trygg gubbe. Dubbelt så gammal (jag förmodar att era änglalika mödrar fick er i unga tonår) men han kallar ju henne "dotter". När de blivit packade så börjar han tafsa. Jag säger tafsa när ni säger kladda. Och han tjatar hål I huvvet på henne.

Är det hon som är ett fittslem? Verkligen?
Citera
2021-03-26, 01:51
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerStryparen
Hmm, du verkar vara så säker på din sak att du har läst journalen, men det tror jag inte på.
Du verkar ha pusslat ihop diagnosen utifrån vad du läst i tråden här.

Nej jag har inte läst journalen nej, hur skulle jag ha tillgång till den? Hon är inte min patient, och skulle hon vara det så skulle jag inte sitta här och skriva om det då det råder sekretess.
Det stämmer att jag har baserat mina antaganden på det jag har läst i tråden här och i de domslut och länkar som har framkommit i denna tråd. Jag har inget annat att gå på.

Citat:
Jag tycker att man använder ordet narcissist lite för mycket och för slarvigt. Narcissism innebär självförhärligande, självbelåtenhet och självgodhet. Alla människor är det mer eller mindre, tack och lov.

Det är helt riktigt som du säger och narcissist betyder inte "person med narcissistisk ps", jag har dock använt det ordet för att förkorta då jag flertalet gånger har tydliggjort att jag menar narcissistisk personlighetsstörning.

Citat:
Men jag tycker att vad det gäller psykiatriska diagnoser så har det gått en inflation i begreppen. En kraftig inflation de senaste två decennierna. Förr sa man bara om bedragare att de var simpla skurkar. Man "hittade inte på" psykiatriska diagnoser på dessa då på den gamla goda tiden, nej...

Att det har gått inflation i begreppen tror jag beror mycket på Internet och media. Information är lättillgänglig idag och media skriver så otroligt mycket. Då är det lätt att oinsatta slarvar med begrepp och börjar själva diagnosticera till höger och vänster utan att ha vare sig utbildning eller erfarenhet.
Sedan bör man kanske skilja på begreppen bedrägligt beteende och bedragare. Bedrägligt beteende kan alla ha, störning och icke, medan en bedragare låter i ordets bemärkelse mer som "ett yrke", dvs. något personen i fråga sysslar med på regelbunden basis. Och de personer som gör det, gör det ofta då de saknar moral, medkänsla, empati, med mera, något som kännetecknar just personer med narcissistisk- och anti-social ps för att nämna ett par personlighetsstörningar.

Citat:
Följande vet vi:
EA har haft två missfall varav ett var mycket dramatiskt.
Det är exmannens uppgifter och som vi kan anta är sanna, eftersom det sällan ljugs om sådant.
Detaljer om dessa händelser saknas.
EA har två gånger varit i Förvaltningsrätten angående upphävande av tvångsvård.
Vi vet inte om dessa händelser hänger ihop på något sätt.
Alltså att om missfallen utlöste en psykos, typ...
Man kan mycket väl tänka sig att exmaken inte vill skylta med allt heller.
Någon slags omtanke har han nog om om exhustrun, ändå.

Depression efter missfall har ingenting med narcissitisk personlighetsstörning att göra och heller inte med det beteende som hon tydligt uppvisar. Hon kan mycket väl ha mått dåligt på ett eller annat sätt av missfallen, men det skapar inte det beteende som hon i övrigt uppvisar, något som däremot narcissistisk personlighetsstörning skulle förklara alldeles utmärkt.

Citat:
Troligen har EA geomgått en bröstförstoring, men om den har skett utomlands så händer det ju att IVA-personalen inte är så uppmärksam på att patienten blir orolig när hen vaknar ur narkosen.
Ett obehagligt uppvaknande ur narkosen kan sätta sina spår lång tid efteråt, med återkommande ångest, etc.

Samma som ovan, sådan ångest är inte att förväxla med en personlighetsstörning och det ger helt differentiella beteenden.

Citat:
"Saknar normalt konsekvenstänk" är liksom inte en psykiatrisk åkomma eller sjukdom på så sätt.
Det är bara en del i en hel symptombild.
Psykiatriska åkommor brukar ha många fler parametrar som är uppfyllda samtidigt.

Jag vet inte varför du tror att jag menar att det skulle vara en "psykiatrisk åkomma", som du kallar det? Det är snarare ett av beteendeavvikelserna som en narcissistiskt personlighetsstörd person har.
Bara för att en person saknar konsekvenstänk innebär det naturligtvis inte att den har en personlighetsstörning. Däremot kan det vara en del av problematiken i en personlighetsstörning och det är något helt annat.
Citera
2021-03-26, 02:19
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag vet inget, men "gamla" Fråga Doktorn??? Spekulation/förslag....

Nja, ingen nära släkting i alla fall.

EA är född och uppvuxen i södra Stockholm och har förmodligen inga syskon. Modern är vid liv och det är hennes födelsenamn EA delar. Vem fadern är/var har jag dock ingen aning om.
Citera
2021-03-26, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Ska hon pga detta ha kuk av eskader av gamla kåtgubbar?

Hon är ju själv med på det, hon var ju gift med en men som var dubbelt så gammal. Sluta lägga fram det som att hon är ett offer.
Citera
2021-03-26, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Gammalt fyllo med erkänt dålig impulskontroll hamnar ensam med flerfaldigt våldtagen psykiskt skadad kvinna. Vad kunde gå fel?

Hon är inte våldtagen det är ju falskanmälningar.
Citera
2021-03-26, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andthereshewas
Jag kan ju tycka att även han ser helt psykotisk ut... det är fan inte självklart vem som är skurken i det äktenskapet baserat på den bilden - men jag har en känsla av att ni som tycker att skuld kan avgöras av en dålig bild förstår det eftersom ni är så jävla inne på att det alltid är feminiztmaffian som är ute efter er stackars oskyldiga själar vars penisar inte är önskvärda i de vaginor ni vill stoppa dem - och därför tillskriver objekten för era våta drömmar epitetet feministhora eller sliddjur.

Men. Det blir ju lite komiskt och era små hjärnceller som vanligtvis är inriktade på att hata pk-männen och vänsterbacken och msm nu så hårdrockare försvarar hela instutitionen bara för att en MAN med ljus hudfärg anklagats.

Våldtäkt eller inte.
Låt säga att era madonnaliknande mödrar, systrar eller thailändska flickvänner (som alla var oskulder när ni hittade henne i baren i Pattaya) hamnar i ett stängt utrymme med en man. Och denne man kladdar på henne och hon säger nej. Kan ni med gott samvete säga att den psykotiska feministhoran förtjänade det?

Apapap- den här bruden var i en mexitegelvilla. Hence är hon, till skillnad från de orörda kvinnorna i er omgivning, per definition ett beräknande psykosluder.

Ok. Då säger vi så.

Men. Om ni hade haft en analytisk förmåga som sträcker sig lite längre än till att hon är ett beräknande psykosluder som är ett redskap i feministlobbyn som tillsammans med sionistlobbyn, skäggbarnen och Godtemplarna försöker säga ut era själar; ska vi lyssna på vad gubbjävlen säger?
Han "kladdar" men tafsar inte. Och det hade han talat om. Hon sa nej på ett adekvat sätt i början av kvällen.
Juhupp. GL har alltså varnat kvinnan han kallade för sin dotter att han tar på kvinnor när han druckit.
Och hon sa nej.
Och han fortsatte. Trots att han tyckt att det var adekvat av henne att säga nej.
Sen sa hon inte nej längre och då satte han på henne. Vilket båda ångrar då - mest han naturligtvis för han var otrogen.

Hans egen beskrivning är alltså att det var ett klassiskt tjatsex

Jag fattar. Ni tycker att det är ett helt normalt beteende. Horan var ju där lixom... klart att hon egentligen VILLE gänga med gubben. Varför skulle hon annars vara hos sin extrapappa på julafton?

Och. Ok. Låt oss säga att det var så.

Då tar vi det ett steg till.
GL har stått på barrikaderna för metoo. Men har ändå aldrig tänkt tanken att hans "kladdande" skulle vara ett problem?
GL säger själv att han sett deras relation som en fader/dotterrelation. Och stackarn bara råkar låta den slinka in? Jag vet ju inte riktigt hur ni funkar, men jag kan ju tycka att en man som vill sätta på sin dotter kanske bryter lite mot normala koder för förtroende. Ni kanske är annorlunda uppfostrade i era familjer... det skulle ju förklara en del.

Han skickar sms till henne efteråt. Det är ju också alla överens om. Och ber om ursäkt. Åter igen... Jag befinner mig inte i ert universum. Jag har aldrig legat med någon jag behövt be om ursäkt till eller velat ha en ursäkt ifrån. Det kanske är ett helt normalt beteende för de som bara kan få nåt om de tjatar hål I huvvet på nån men för mig låter det som att GL inte tyckte att det där blev så bra. Och då menar jag inte ligget.

Han - som ansett sig vara alla kvinnors förkämpe - svartmålar henne därefter medialt (plattformen är klassisk msm). Hon kan inte göra det av flera skäl. Ett är det självklara - hon har, till skillnad från GL inte outat sig. Ett annat förstår jag att ni inte fattar. Brudar som talar om sina ligg, frivilliga eller ofrivilliga, får ta rätt mycket skit. Självfallet inte av fina män som er, generellt. Ni hugger bara ner fwministnazisthoror. Men andra.

Så. Kan ni verkligen säga att hon är skurken i dramat?

Jaaaaa! För hon anmälde honom!
Eller... nej. Det gjorde hennes sliddjurskompanjon. Men ändå!

Då vill jag bara att ni försöker använda er fantasi.

Er mamma, syster eller oskuldsfulla thailändska har haft det lite tufft. Elen i huset har varit kass och de har blivit blåsta av tio hantverkare redan. De kontaktar en av Sveriges mest renommerade elektriker, vi kalla honom GL - en kille som ständigt är med i Bygg hemma och har en frågesport om el i Fria Tider. De klickar. De talar el. Elektrikern tycker att just din Madonna är så fantastiskt begåvad vad gäller eltejp och lär henne massor om säkringar och likström. De får en relation- och nu pojkar menar jag inte en där hon suger av honom så fort han ber henne utan mer som en fader dotterrelation.

Julen kommer. Ni sitter och brölar till gammal Ultima Thule istället för att umgås med flickebarnet. Elektrikern är också ensam. Så mamma/syster/thailuder går hem till honom med en hemgjord Jansson. Han är ju säker, en trygg gubbe. Dubbelt så gammal (jag förmodar att era änglalika mödrar fick er i unga tonår) men han kallar ju henne "dotter". När de blivit packade så börjar han tafsa. Jag säger tafsa när ni säger kladda. Och han tjatar hål I huvvet på henne.

Är det hon som är ett fittslem? Verkligen?

Snyggt att du utgår från att alla här inne är WT som dragit hem en thailändska.

Till saken EA har satt i system att falskanmäla och ligger under en säng hela natten med en kniv för att på morgonen skrämma skiten ur paret i sängen, EA är inte frisk och verkar ha stora problem med narcissism och borderline.
Hon har haft kontakt med LVU-hem och har en trasslig uppväxt, hon är dessutom extremt manipulerande och spelar in när hon har sex.
Om din historia skulle stämma så skulle EA inte spela in sitt sex och förvanska dessa inspelningar för att det ska se ut som våldtäkt, hon har ju uppenbarligen planerat detta i förväg.
En kvinna i ditt scenario har inte planerat någonting utan litar på en man och blir våldtagen.
Citera
2021-03-26, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorrevalross
Eftersom det finns så mycket dravel i tråden vore det uppskattat om någon insatt användare kan svara några frågetecken. Det har nämnts att kvinnan i fråga tidigare varit uppe i rätten för liknande fall där hon har manipulerat en ljudfil bland annat. Hur vet ni att det är samma kvinna? Jag hittade något utkast från hovrätten här i tråden, där var dock målsägandes namn under sekretess.

Samtidigt ryktas att det finns sextapes på henne. Hur fan lyckas flashback rota fram sånt? Och hur vet ni att det är just Lambertz lammkött i videon? Älskar ändå forumet i det hänseendet haha. Gräver för tusan fram allt.
Länkar till dokument samt mer info finns i trådskaparens första post i tråden:
Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
(FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April

Edit: Om videon
Det är inte hon, Stoppa Pressarna har haft rätt i mycket men inte gällande den här porrfilm en.
(FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2021-03-26 kl. 03:03.
Citera
2021-03-26, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Det finns en video på xhamster.com på en kvinna som är lik EA. Det finns dock olikheter som gör att det är tveksamt om det verkligen är EA. Stoppa Pressarna har uppget att det är EA.

https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Nej, det är inte hon. Annat hårfäste, glugg mellan framtänderna och annat utseende i profil gör det tydligt att det är en annan kvinna. Stoppa Pressarna har gått på tidiga spekulationer i den här tråden som sedan upprepas här och där av folk som inte läst trådens slutsatser.
Citera
2021-03-26, 04:19
Avslutad
Gud vad det finns många som EA. Ibland har man varit jagad, andra gånger har dom fått balle. Usch vilken risk det är med sådana kvinnor. På något sätt är det dock fanskapen man vill ha.

GL är säkert kär och galen också.

Det finns risk att män blir upphetsade. Om man inte bor i en muslimsk diktatur så kom ihåg att det bara finns en metod att kontrollera kvinnor som använder sexualitet som vapen.
Kräv graviditet, och att det blir så fortast möjligt. Eller avsluta förhållandet. Inga mellanting finns.
Senast redigerad av Molndalen 2021-03-26 kl. 05:15.
Citera
2021-03-26, 05:50
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Så galet, mannen erkänner 20 plus ofredande samt att han blir jävligt klängig och tokig efter några G/T.

Hör inga tweet från Stefan och Annie. Han har ju vart med dom i +25 år. Bland annat som JK.

Knäpptyst.

Där majoriteten inträffade för cirka 50 år sen enligt honom. Men det kanske inte är bra nog förr herrn själv? GL kanske helst ska dö för att ha kramat en kvinna i någon sekund för länge?
Citera
2021-03-26, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Är det inte härligt när två hemska karaktärer slår ihop och sedan annihilerar varandra?

PK-kladdgubben som lekt fittriddare alla dessa år (hemsk jurist är han också) och horan/bedrägerskan finner varandra i sängs, för att sedan karaktärsmörda varandra. Underbart.

Jo.
Det är så enastående poetiskt och balanserat rättvist.
Hycklare och bedragare i himmelsk harmoni.
Men PK Eliten lever vidare, låt vara lite omskakade. Men snart är Lambertz och hans konkubin glömda.
Citera
2021-03-26, 06:19
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Hon är ju själv med på det, hon var ju gift med en men som var dubbelt så gammal. Sluta lägga fram det som att hon är ett offer.
Kvinnor är alltid offer och kan inte ta ansvar för egna beslut. De är också starka och självständiga. Såg Expressen-rubrik att feminazin Katarina Wennstam säger att borderlinehäxan EA är att betrakta som ett våldtäktsoffer. Feminazin Irene Pozar verkar vara av liknande åsikt. Mediefeministerna krishanterar.

Lambertz har dock sig själv att skylla då han kände till vad detta var för galning. Han kom undan med blotta förskräckelsen. Lambertz är en man som internaliserat feminismens värderingar och själv svalt det så kallade offernarrativet, det är därför han försatte sig i den här situationen. Men att Lambertz gick på denna mina är kanske inte så förvånande med tanke på hur han agerade som JK i Quick-fallet. Han är förmodligen en sådan person som intalar sig själv att de åsikter som ger honom minst problem och är socialt accepterade stämmer. Sen ignorerar han den kognitiva dissonansen tills han sitter i smeten. Så var det med Quick, och så var det med hans heroiska insatser för borderlinehäxan.

Den intressanta frågan är snarare varför någon man kallar sig feminist idag?
Senast redigerad av Herostratos 2021-03-26 kl. 06:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in