2021-03-25, 22:16
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Tyvärr kan det mycket väl vara det när det handlar om en persons trovärdighet.

Hur som helst så kan vi för diskussionens skull bortse från detta fall rörande GL och EA och uteslutande fokusera på det tidigare fallet. Tror du på EA i det fallet?
Tidigare fall känner jag inte till det är ointressant

Det skulle vara som att dra upp lambertz engagemang i Quicks fallet där han gjorde bort sig totalt
Citera
2021-03-25, 22:17
Medlem
Så galet, mannen erkänner 20 plus ofredande samt att han blir jävligt klängig och tokig efter några G/T.

Hör inga tweet från Stefan och Annie. Han har ju vart med dom i +25 år. Bland annat som JK.

Knäpptyst.
Citera
2021-03-25, 22:17
Medlem
sk33s avatar
Lambertz tycks ha gjort en Streisand.

Han borde legat lågt, bidat sin tid, knipit käft. Han gjorde helt tvärtom. Nu blir det gatlopp. Förmodligen välförtjänt.
Citera
2021-03-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
HAhaha, vilket jävla stolpskott du är. Där gav du mig ett gott skratt.

Du vet förresten om att den här "stackars lilla försvarslösa tjejen" frivilligt hade kommit hem till GL på självaste julafton och dessutom frivilligt suttit där och supit med en "gammal gubbe", istället för att vara med sin egen familj, vänner eller likasinnade i samma ålder.

Det här är bara en, av väldigt många omständigheter (i kombination med händelseförloppet), som pekar på att kvinnan precis som tidigare utredningar har visat har allvarliga psykiska störningar.

Men du förstår inte detta va?

Jag förstår extra väl hur du är funtad..som Göran Lambertz och Göran Lindberg ungefär!.
Just just..unga söta tjejer med "psykiska störningar", som inte har tillräckligt självförtroende att säga nej till det som "snälla farbror" bjuder på, inte kan fatta vad för djävulstyg denne planerar, det är lätta offer som "får skylla sig själva" enligt såna som du!!! .Ett riktigt äckel är du också....drick bensin!!!! Vem fan var det som hade fixat spriten förresten, hade hon med sig den eller????
Senast redigerad av Havskung 2021-03-25 kl. 22:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul

Det skulle vara som att dra upp lambertz engagemang i Quicks fallet där han gjorde bort sig totalt

Hällde han alkohol även i Quick och förgrep sig även på denne?
Citera
Medlem
Citat:
Men inse att det är kvinnan som är offret.
Ingen orkar längre dina sjuka argument

Så med din argumentation menar du att om en man anmäls på tji pin så är det ändå kvinnan som är offer? Eller du vill så gärna att det är kvinnan som är offer att du inte kan se alla färger i det hela?
Finns många många domar som ibland lett till att oskyldiga män fängslats där det senare framkommit att kvinnan i fråga bara var "förbannad" och ville sätta dit honom.
Har ett sådant ärende rätt färskt i min närregion, ett par som skiljer sig varpå dottern direkt anmäler sin styvfar för diverse former av incest. Bara det att när de korscheckade hennes uppgifter så visade det sig att hon inte ens var hemma den påstådda dagen för incesten utan hon var hos sin pojkvän. Var hon då offret eller styvpappan? Varenda en av hennes påstående gick att tillbakavisa med tekniska bevis och även hon klippte och klistrade i SMS-historiken tills telefonen krävdes in. Gjorde det klassiska att göra en fabriksåterställning men tji fick hon för samtlig GPS-data och SMS-historik var intakt ändå.

Så var du inte i sängen med dessa två inblandade så bör du nog fundera på hur lätt du tar ena sidan eller andra.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Så galet, mannen erkänner 20 plus ofredande samt att han blir jävligt klängig och tokig efter några G/T.

Hör inga tweet från Stefan och Annie.

Knäpptyst.

Inte ens Annie eller Stefan är sådana fullblodsidioter att de vill stötta denna serieförbryterska.
Citera
2021-03-25, 22:20
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Tänker du så om en vän vill låna pengar av dig en tionde gång trots att hon aldrig betalat tillbaks tidigare också?
Mm det går ej jämförs som sagt jag tror ju på EA just nu. Hon verkar mest trovärdig.
Citera
2021-03-25, 22:20
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Tänker du så om en vän vill låna pengar av dig en tionde gång trots att hon aldrig betalat tillbaks tidigare också?

Touché!

Ja, vissa har mycket svårt att förstå väldigt enkla saker.
Citera
2021-03-25, 22:21
Medlem
Citat:
Vad hon än har gjort tidigare det spelar ingen roll just nu är det fallet lambertz som gäller grundläggande juridisk princip

Fokusera på vad GL har gjort fel eftersom det är extremt allvarligt
Du glömde den juridiska principen att inte försöka blåsa rätten.
Satmaran missbrukar för fan lagen som avser riktiga våldtäktsoffer.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Tro mig, om GL skulle försöka sig på att bli JK igen så skulle hans tidigare engagemang i Quick-fallet vara minst sagt relevant.

Hur som helst så kan du väl svara på hur du ser på EA:s trovärdighet i det tidigare fallet oavsett om du anser att det har någon relevans för detta?
Citera
Medlem
Citat:

Eller en brud som anmält varje partner för våldtäkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in