2021-03-23, 17:25
  #8953
Medlem
nickomyras avatar
”Många toppolitiker anklagas ofta för att vara alltför självcentrerade men frågan är om inte Fredrick Federley uppvisar något slags mästerskap i narcissism. ”https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federleys-okanda-pedofilbrev-avslojat
__________________
Senast redigerad av nickomyra 2021-03-23 kl. 17:28.
Citera
2021-03-23, 18:01
  #8954
Avstängd
Takpapps avatar
Det här är ju sjukare än jag kunde tro att det skulle bli. Carina Bergfeldt är en värdelös idiot, men att hon skulle sjunka så här lågt är ju värre än förväntat. Tack för detta, SVT. Våra skattepengar gör verkligen nytta!

Jag tittar naturligtvis aldrig på Bängfält längre, men hittade ett kort klipp där en Hanna H (ser ut som ett troll i tramsiga glasögon) ifrågasätter honom. Det är så jävla tydligt att FF är en fullblodspsykopat. Han känner inget ansvar alls, allt är de dummas fel.

Vidrigt. Den som inte tar avstånd från centerpartister ska vi alla ta avstånd ifrån.
Citera
2021-03-23, 19:21
  #8955
Medlem
Nu finns en artikel på Expressen där FF talar ut. Han säger att han ångrar ingenting - han hade mått lika illa ändå.
Citera
2021-03-23, 20:04
  #8956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Nu finns en artikel på Expressen där FF talar ut. Han säger att han ångrar ingenting - han hade mått lika illa ändå.

Kan inte läsa för intervjun är låst men han verkar fortfarande inte ha självinsikt, snarare självskadebeteende eftersom han ställt upp i ytterligare en intervju
Citera
2021-03-23, 20:15
  #8957
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Nu finns en artikel på Expressen där FF talar ut. Han säger att han ångrar ingenting - han hade mått lika illa ändå.
Wow 😳...
Ja , han verkar verkligen inte förstå varför så många är upprörda . Var nästan jobbigt att se han hos Carina .
Citera
2021-03-23, 20:16
  #8958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Wow 😳...
Ja , han verkar verkligen inte förstå varför så många är upprörda . Var nästan jobbigt att se han hos Carina .

Ja, eller hur? Den intervjun har han även kritiserat.
Citera
2021-03-23, 21:30
  #8959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Nu finns en artikel på Expressen där FF talar ut. Han säger att han ångrar ingenting - han hade mått lika illa ändå.
Läste artikeln och hade jag inte vetat mer om bakgrunden och fakta så hade jag trott att Federley var det våldtagna offret. Så långt går han i sin självömkan.
Citera
2021-03-24, 02:21
  #8960
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Det här är ju sjukare än jag kunde tro att det skulle bli. Carina Bergfeldt är en värdelös idiot, men att hon skulle sjunka så här lågt är ju värre än förväntat. Tack för detta, SVT. Våra skattepengar gör verkligen nytta!

Jag tittar naturligtvis aldrig på Bängfält längre, men hittade ett kort klipp där en Hanna H (ser ut som ett troll i tramsiga glasögon) ifrågasätter honom. Det är så jävla tydligt att FF är en fullblodspsykopat. Han känner inget ansvar alls, allt är de dummas fel.

Vidrigt. Den som inte tar avstånd från centerpartister ska vi alla ta avstånd ifrån.


Ja, fy fan vilken skitsnackare. En riktig psykopat. Vidrig självömkan. Må han aldrig mer komma tillbaka. Värmländskan var ju bra i vart fall.
Citera
2021-03-24, 06:39
  #8961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Titta på hans offentliga sida på FB. Han får en hel del stöd... sinnessjukt.

Så sant psyko!
Citera
2021-03-24, 12:23
  #8962
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det sitter personer på heltid och rensar bort alla negativa kommentarer och låter de positiva vara kvar. Samma på Annie Lööfs YouTube-kanal. Så det ser ut som han har större support än vad han har. Det finns alltid en massa henvänsterstollar, batikkärringar och #jagärhär som kommer att ge honom sitt oreserverade stöd vad han än tar sig för. Han är ju positiv till muslimsk massinvandring och då är man för alltid god i dessa sinnessjuka människors ögon, även om man är ligger med någon som våldtar barn.

Så jag vet inte om "folk" är rätt begrepp. En handfull sinnessjuka henvänsterdårar snarare. Och våra värdelösa journalister stöder honom så klart.

Trot knappast att han har något gigantiskt stöd i de breda folklagren.

Ja, stödet på egna sidor är totalt ointressant. Han har knappast något stöd alls i SVT:s kommentarsfält angående gråtintervjun. FF är bränd, lyckligtvis. Hans problem är att han vägrar inse det. Centerns likaså. Men det är inte vårt problem.
Citera
2021-03-24, 13:31
  #8963
Medlem
Underbart

Det är detta jag väntat på:

https://www.svtplay.se/video/30566986/carina-bergfeldt/carina-bergfeldt-amadeus-sogaard-och-fredrick-federley-bland-gasterna?modalId=jLdEBAY

FF är så egenkär och störd att han trampar rakt i klaveret, yes Jättebra; Fredrik, sätt dig i tevesoffan inför hela befolkningen och fläk ut din p-störning och ditt extremt skadade omdöme. Du ska inte vara i närheten av folkets förtroende, du ska inte vara politiker, du ska aldrig komma tillbaka.

FF är helt skamlös och tar fram varje verktyg han har i verktygslådan. Han är hal som en såpad ål och försöker manipulera sönder oss som tittar. Det är billigt, det är äckligt och svårt att titta på. FF är helt öppen med att han inte är vuxen, att han saknar ryggrad och att han är en fullblodsegoist.

Men med hjälp av hundra verbala trix försöker han få oss att se något helt annat.

I september får han vet att sambon sysslat med barnporr, men FF "behöver tid" för att processa detta (helt j-a sinnessjukt) och får plötsligt ett behov av att skära sig i armarna. Det är säkerligen inte första gången.

Med all respekt för människor som kämpar mot psykisk ohälsa, vill jag ändå säga att en sådan här snubbe (hejdlös narcissist med bordelineinslag) inte ska vara i närheten av ett politiskt toppjobb.

FF är inte klok. Han är kliniskt störd, enligt DSM4 (psykiatrisk manual).

Sambon är ju inte heller vilken brottsling som helst.

Pedofiler är återfallsförbrytare

En pedofil som tas av polisen har i genomsnitt 150 övegrepp bakom sig, enligt en amerikansk undersökning.

Sambon har garanterat gett sig på fler barn än flickorna (6 och 9 år gamla) och han kommer att ge sig på fler barn.

Och den moderna förälder som inte har koll på pedofili, är en konstig förälder. Pedofili ingår i en förälders allmänbildning, tyvärr...

Detta är ju en fruktansvärd historia.

Nästa steg: Lööf förklarar offentligt sin relation till FF. Att FF är kronstörd måste hon ha sett för länge sen ... FF:s uppebara psykiska skörhet och konstiga självbild kan inte vara nyheter för Lööf.
__________________
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-03-24 kl. 13:34.
Citera
2021-03-24, 13:53
  #8964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Skulle verklighetsfrämmande narcisist-ufo Annie fördöma sin peddo-kramare? Din fråga när måste dessvärre besvaras med aldrig

Ur artikeln:

"Nyligen kunde Stoppa Pressarna avslöja att Fredrick Federley talat om en politisk comeback och att han regelbundet fått besök av centertoppen Sofia Jarl, 44, som är förbundsordförande i Centerkvinnorna och sitter i partistyrelsen.

Och det faktum att Centerpartiet verkar ha svårt att ta avstånd från Federley – Annie Lööf har offentligen lovat att partiet ska stötta honom ekonomiskt om fallskärmen från Bryssel inte är tillräcklig – riskerar nu att skada partiet i nästa års valrörelse."

Jag hoppas det skrivs en tjock bok om denna bisarra händelse.

Det finns så många vinklar och frågor att jobba med, så det räcker i flera år. Tex: feminsters fullständiga oförmåga att hantera destruktiva män, är djupt fascinerande.

Alla kvinnliga politiker är stolta feminister - på pappret ...

Feminister är jättebra på att snacka. De kan snacka bort föera decennier och allt låter jättebra, men i praktiken försvarar de exakt samma män som de fördömer verbalt.

Destruktiva manliga skitstövlar lyckas alltid dra till sig lojala kvinnor.

Självklart ska kvinnor skynda till undsättning och lyfta FF, som uppenbarligen är ett kräk, och dessutom är han man, vit och överklass ... men nu råkar han vara gay också, och då går den vanliga feministkompassen sönder. Oj oj det blev för många aspekter på samma gång ... Hjärnan brinner upp.

Hade FF bara varit straight hade han blivit hängd i ett träd snabbare än man hinner säga flasklock ...

Det är också intressant att notera att kvinnor med makt blir precis lika cyniska och hårda som män ... skulle inte allt bli bättre med styrande kvinnor? Var det inte det man sa?

Lööf har nog en enkel agenda. Hon har hittat en intelligent populär bög, som dessutom är en mästare på att snacka, en riktig ärkepolitiker ... den här påläggkalven släpper hon inte, hur störd och ful han än är ...

Hon tänker försvara FF, uppenbarligen.
__________________
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-03-24 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in