2021-03-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Undrar hur många burkar HD inte varit med på egentligen. Hon kopierade ju tutti från Team Davidsson (osäker på skrivningen) inklusive dem som LW raderade. Och HD loggade. Etc.
Hon kan ju ha gjort likadant med andra cacher där CO inte var lika uppmärksam som LW.

HD och JG delade flitigt NU VET VÄL DE flesta vilka fake cachare de är ....
Citera
2021-03-25, 23:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
HD och JG delade flitigt NU VET VÄL DE flesta vilka fake cachare de är ....
Nåt så in i bänken.
JGs kommentarer 9 maj är så lismande när han vill ha koordinat.

"Eller SP:s GeoTourSwe2 - Lasse-Majas tjuvgömma (GC70PVG)?
Så jag också slipper tänka så mycket på henne och hennes burkar.

... och så även SP:s GeoTourSwe2 - Lyssna till Livet GC6RGMZ? "

Det krävs foto för att få coin på en burk, som visar att man varit där.
HD tycker han ska fuska:

" Ta fotot från någon annan gång ..... Går inte att kontrollera. Eller skriv att bild är mailad vilket är ett alternativ. Den mailen har bara jag och S tillgång till."
Citera
2021-03-26, 00:06
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Undrar hur många burkar HD inte varit med på egentligen. Hon kopierade ju tutti från Team Davidsson (osäker på skrivningen) inklusive dem som LW raderade. Och HD loggade. Etc.
Hon kan ju ha gjort likadant med andra cacher där CO inte var lika uppmärksam som LW.

HD skrev så här på cacher från teamkontot:
Citat:
Jag har under många år varit en del av Team Davidsson men har nu börjat logga under eget nic, Systerhax. Då jag ser loggarna som en dagbok har jag valt att behålla alla loggar från det gamla nicet även om jag inte själv besökt alla burkar. Jag hoppas att ni som CO tycker att det är ok så att dagboken får fortsätta leva vidare med mig. Ett stort tack till er alla för alla cacher ni lagt ut.

Det var OK för alla utom LW och hennes lakejer cajoo och lagamie. Om de andra visste om vad anledningen till det splittrade kontot var så tyckte de säkert synd om HD och tyckte att hon åtminstone kunde få behålla loggarna. Det räckte väl att LW och SD förstört äktenskapet för henne? Det enda LW och hennes lakejer gjorde var att visa hur missunnsam LW var. Det räckte inte att hon varit med och förstört HDs äktenskap utan hon var tvungen att ta ifrån henne hennes cacher också. Hon visade bara för alla vilken elak bitch hon var.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-03-26 kl. 00:16.
Citera
2021-03-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nåt så in i bänken.
JGs kommentarer 9 maj är så lismande när han vill ha koordinat.

"Eller SP:s GeoTourSwe2 - Lasse-Majas tjuvgömma (GC70PVG)?
Så jag också slipper tänka så mycket på henne och hennes burkar.

... och så även SP:s GeoTourSwe2 - Lyssna till Livet GC6RGMZ? "

Det krävs foto för att få coin på en burk, som visar att man varit där.
HD tycker han ska fuska:

" Ta fotot från någon annan gång ..... Går inte att kontrollera. Eller skriv att bild är mailad vilket är ett alternativ. Den mailen har bara jag och S tillgång till."

PRECIS! Här är hon extra behjälplig. Tack för hjälpen, fortsätt så, radera och stöd oss. Vi håller ihop. I alla lägen.
Citera
2021-03-26, 00:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Att SD utsatt LW för hot, trakasserier och våld har väl inte gått någon förbi? Självklart bör SD vara huvudspåret. Om inte annat så har han arbetat väldigt aktivt själv för att se till att så skulle vara fallet. Sedan har man arbetat vitt och brett med utredningen utan att hitta några andra alternativ och då ska man givetvis fortsätta på det spåret.

Trodde du lämnat tråden efter att FUP kom ut och du kunde konstatera hur fel ute du varit med dina s.k. analyser i tråden.

Eh, jag postade en del efterFUP kom ut. FUP bekräftade det mesta av vad jag antagit och mer därtill. FUP visar att LW i olika sammanhang gjort gällande att SD misshandlat, hotat och trakasserat henne. Men det finns inget som styrker det, snarare tvärtom skulle jag säga. Att vara den andra kvinnan verkade jobbigt för henne och hon blir sårad känslomässigt och det blir en lite märklig kamp. Hon blir arg när SD tackar nej till fikat, vägrar kliva ur bilen och försöker kräva ett samtal av en SD som inte vill prata utan vill hem så han är nödd att använda fullt lagligt fysiskt tvång för att få henne ur sin bil. Och hon ringer då polis för att anmäla misshandel och efter någon tids utredning läggs den anmälan också ned.

SD är förvisso en knasboll och en allmänt jobbig människa vad det verkar, men jag tycker man inte sökt brett från start. LW hade andra förhållanden också, där en del inte verkade särskilt allvarligt från LWs sida utan kanske mer för att på ett lite barnsligt sätt försöka göra SD svartsjuk. Det var ju SD och HD hon mest ältade beträffande sitt relationstrassel när honnpratade om det med andra. Det kanske ändå var lite jobbigt att bli tredje hjulet där när det ändå var hon som vigt dem. Oavsett att hon utåt käckt deklarerade att hon hade sin egen kristna uppfattning.

Men någon annan kanske inte uppskattade LWs engagemang med SD och HD, om någon annan tänkt sig mer med henne. Hon verkar som att hon ibland var lite vårdslös och tondöv inför andras känslor.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2021-03-26 kl. 00:19.
Citera
2021-03-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
HD skrev så här på cacher från teamkontot:

Det var OK för alla utom LW och hennes lakejer cajoo och lagamie.

Att det är OK för andra CO vet vi ju inte, varje CO har rätt att följa reglerna på sitt vis.

LW, som cacheägare gjorde helt korrekt det och hon SÄRBEHANDLADE INTE HD, HD hade att följa exakt samma regler som alla andra.
Senast redigerad av Remark 2021-03-26 kl. 00:20.
Citera
2021-03-26, 00:24
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hon har alla tecken på huvudorsaken till insättning av Quetiapin, med debut av två episoder av depression.
Trolig hypomani som ger lindrigare symtom. Åt det hållet.
Livslång beh ger ytterligare indikation, ångest går hand i hand
Ja, tror du resonerar alldeles rätt; akut psykos eller svår depression ligger troligen bakom valet av medicin.
Seroquel kan heller inte ses som direkt förstahandsval vid vare sig kroniska sömnproblem eller ångest då det finns betydligt snällare, och ändå effektiva, behandlingsalternativ. Neuroleptika överlag riskerar ju ge många olustiga biverkningar.
- Tanken med insättningen är att slå tre flugor i en smäll; avlasta/läka hjärnan, kapa ångesttopparna och underlätta sömnen?
Citera
2021-03-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eh, jag postade en del efterFUP kom ut. FUP bekräftade det mesta av vad jag antagit och mer därtill. FUP visar att LW i olika sammanhang gjort gällande att SD misshandlat, hotat och trakasserat henne. Men det finns inget som styrker det, snarare tvärtom skulle jag säga. Att vara den andra kvinnan verkade jobbigt för henne och hon blir sårad känslomässigt och det blir en lite märklig kamp. Hon blir arg när SD tackar nej till fikat, vägrar kliva ur bilen och försöker kräva ett samtal av en SD som inte vill prata utan vill hem så han är nödd att använda fullt lagligt fysiskt tvång för att få henne ur sin bil. Och hon ringer då polis för att anmäla misshandel och efter någon tids utredning läggs den anmälan också ned.

SD är förvisso en knasboll och en allmänt jobbig människa vad det verkar, men jag tycker man inte sökt brett från start. LW hade andra förhållanden också, där en del inte verkade särskilt allvarligt från LWs sida utan kanske mer för att på ett lite barnsligt sätt försöka göra SD svartsjuk. Det var ju SD och HD hon mest ältade beträffande sitt relationstrassel när honnpratade om det med andra. Det kanske ändå var lite jobbigt att bli tredje hjulet där när det ändå var hon som vigt dem. Oavsett att hon utåt käckt deklarerade att hon hade sin egen kristna uppfattning.

Men någon annan kanske inte uppskattade LWs engagemang med SD och HD, om någon annan tänkt sig mer med henne. Hon verkar som att hon ibland var lite vårdslös och tondöv inför andras känslor.

Polisen har undersökt alla de män som vissa varit så vänliga att förse polisen med.
Redan för ett år sedan. De nada. Det skall trots allt en rejäl infekterad konflikt och en störd person för att med så mycket hat och aggression med handkraft brutalt med 17 slag slå ihjäl en levande människa. Slagen var endast koncentrerade till ansikte och huvudet.

Det är en bekant och det är högst personligt.
Senast redigerad av Remark 2021-03-26 kl. 00:46.
Citera
2021-03-26, 00:42
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Fru Markurells brev
Hidden: 02 Jul 16

I GC-loggen är det två stycken som inte hittat den 13 maj 2018. 6 maj och 14 maj är den loggad som hittad så någonstans däremellan försvann den tydligen.

From. 21 Sep 20 är det två stycken som har skrivit att de inte hittat den så den är tydligen borta. Är det ingen av alla Lenas vänner som kan sköta hennes cacher?

För en gångs skull var inte SD FTF på den.

SD loggade den 20 Jul 16.
Tack för komplettering - direktlänk? - Är det vanligt att cacher utsätts för sabotage? Ingen aning faktiskt.
Cachen besöks den 6 maj och den 13 maj får LW meddelande om att den behöver åtgärdas. Någonstans däremellan då.
Citera
2021-03-26, 00:48
Medlem
Citat:
Som att fuska i patience - vad kan det ge för tillfredsställelse om det inte går juste till?!
SD hotade Lena att inte radera HDs loggar, annars skulle hon bli utesluten, få sitt geokonto fryst, eller liknande.
Hur kommer det sig att desutom uppenbart fuskat med loggar, JG, HD, SD inte är uteslutna ur geogemenskapen?
Oavsett hur domen faller, så har de fuskat iallafall. Det finns svart på vitt, deras "geo/ego" loggar.
Med den takt som HD loggat, finns det ens en sportslig chans att prestera den mängd som går att utläsa på systerhaxens egocachesida?
Citera
2021-03-26, 00:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Ja, tror du resonerar alldeles rätt; akut psykos eller svår depression ligger troligen bakom valet av medicin.
Seroquel kan heller inte ses som direkt förstahandsval vid vare sig kroniska sömnproblem eller ångest då det finns betydligt snällare, och ändå effektiva, behandlingsalternativ. Neuroleptika överlag riskerar ju ge många olustiga biverkningar.
- Tanken med insättningen är att slå tre flugor i en smäll; avlasta/läka hjärnan, kapa ångesttopparna och underlätta sömnen?
Det tas till natten så det blir väl bra per automatik mot sömn.
Man diskuterar knappast i termer som livslång beh kring depression om det inte ligger nåt tyngre bakom och det är inte Quetiapin som val. Fö har nån bekant nämnt psykos om jag inte missminner mig (?)
Citera
2021-03-26, 01:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Tack för komplettering - direktlänk? - Är det vanligt att cacher utsätts för sabotage? Ingen aning faktiskt.
Cachen besöks den 6 maj och den 13 maj får LW meddelande om att den behöver åtgärdas. Någonstans däremellan då.
Erinrar mig att vid hennes debut m eget event maj 2015 så var det en T5 i en tall som envisades att ramla ner två ggr.

Muppen sov över på eventet.
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/e58df926-6eb5-486c-9b62-9505c8e2b8a2_l.jpg

Den har HD loggat efter mordet, ståpälsen har tydligen lagt sig ner.

Systerhax
8/21/2020
Så var det äntligen dags att ta sig an denna T5a. Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på T5orna som finns vid Kilsbergen utan att komma till skott men nu var det så dags. Snart var repet på plats och jag kunde smidigt ta mig upp och så var denna loggad. TFTC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in