2021-03-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Dom kan ju inte veta sanningen i sådana här fall, dom avgör bara om det går att bevisa!

Central i våldtäktsmål är berättelserna respektive part kör med. Är berättelsen vattentät så är det det bästa bevisningen. Uppenbarligen var hennes berättelse inte så trovärdig.
Citera
2021-03-26, 00:01
Avslutad
Jag inser jag faktiskt HAR MISSAT en sak..
Vem av dem var jultomte?
Citera
2021-03-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolita_
"– Men ett stort problem är att jag ju inte minns allt som hände. Jag vet bara att jag vaknade med fullständig panikångest, en ångest så stark att han i sin tur vaknade av min ångest, menar Sara."

Har jag missat något? Om det enda hon minns är att hon vaknade med en sådan kraftig ångest att GL OCKSÅ vaknade, hur i hela friden kan hon då vaknat av att han hade sex med henne? hon säger ju själv att hon inte minns, eller påstår hon att det var dagen efter när hon lyssnar igenom sin hemliga avlyssning och hör sig själv stöna som bitarna faller på plats?

Jag orkar inte ens diskutera med er som är helt rabiata här inne och försvarar henne på ett sektliknande sätt, trots att allt pekar på att hennes serie-bedrägeri-knullande har sett sin sista potatis. BUSTEED. Nu har hon fått tala - men uppenbarligen har hon inte något att komma med, sen att hon trodde att det skulle funka nu fjärde gången gillt, men misslyckades ändå trots alla tidigare övningar. Snacka om att inte lära sig av sina misstag.

Jag skäms nästan över att vara kvinna när jag ser hur vissa av er beter sig. Men alla kvinnor är inte så, jag lovar.

Ja! Jag tänkte precis samma sak när jag läste intervjun, men reportern verkar inte ens ha reflekterat över detta motsägelsefulla uttalande.
Hur många gånger somnade och vaknade hon egentligen under denna julaftonskväll?
Citera
2021-03-26, 00:03
Medlem
Citat:
...skulle du väl tycka om du blir påhoppad bakom någon buske!

Jag syftade bara på att om enbart målsägandens utsago är enda bevis det var våldtäkt inte räcker som bevis, bör enligt detta många fall inte tas till rätten. Alltså om detta används som prejudikat. Jag hävdar inte det är rätt...
Citera
2021-03-26, 00:03
Medlem
zurfarns avatar
GL är en ärkeidiot. Ju mer han uttalar sig desto mer inser varje tänkande människa att det faktiskt är så.

"kladdar" "när jag är full" osv. Sitter där i sin mexitegelvilla och msm ställer upp för fullt. Och får sen krypa tillbaka.

Jag skiter i den s.k. "skuldfrågan" i detta fall. Men gubben är en vandrande narcissist och borde förbigås med total tystnad. Men msm tjänar nog några klick på idioten.

GW har haft rätt hela tiden, från Quick och framåt.
Citera
2021-03-26, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuckelimuckmedicin
Så när saken t om är avgjord i domstol så duger inte det heller?
Då borde vi alltså slopa hela rättegångsförfarandet och så är det fri jakt på alla män som blir anklagade för våldtäkt? Arkebusering rakt av bara, vid minsta misstanke.

Stor del av de svenska männen har blivit mentalt våldtagna till underkastelse av feministlobbyn. Sådana blir inte nöjda förrän de inrättar särskilda feministdomstolar där alla våldtäktsmål ska hamna.

Jag skojar inte. Feministdomstolar finns i praktiken bland vissa grupperingar ute i världen och är en del av eko-vänstern.
Citera
2021-03-26, 00:07
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
...men är du rubbad eller...alla är inte som du, som kan tänka sig att hoppa i säng med ett över 40 år äldre äckel..Göran Lambertz..uääääääch!!!

Varför kritiserar du EA på detta sätt, det är väl inte du som bestämmer vad hon vill.
Citera
2021-03-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Central i våldtäktsmål är berättelserna respektive part kör med. Är berättelsen vattentät så är det det bästa bevisningen. Uppenbarligen var hennes berättelse inte så trovärdig.

Men den kan ändå vara sann, hon kan vara en människa med så lågt självförtroende att hon beter sig irrationellt inför domstolen.
Citera
2021-03-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Varför kritiserar du EA på detta sätt, det är väl inte du som bestämmer vad hon vill.

Nej, men fråga henne då, så du får höra!
Citera
2021-03-26, 00:09
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolita_
"– Men ett stort problem är att jag ju inte minns allt som hände. Jag vet bara att jag vaknade med fullständig panikångest, en ångest så stark att han i sin tur vaknade av min ångest, menar Sara."

Har jag missat något? Om det enda hon minns är att hon vaknade med en sådan kraftig ångest att GL OCKSÅ vaknade, hur i hela friden kan hon då vaknat av att han hade sex med henne? hon säger ju själv att hon inte minns, eller påstår hon att det var dagen efter när hon lyssnar igenom sin hemliga avlyssning och hör sig själv stöna som bitarna faller på plats?

Jag orkar inte ens diskutera med er som är helt rabiata här inne och försvarar henne på ett sektliknande sätt, trots att allt pekar på att hennes serie-bedrägeri-knullande har sett sin sista potatis. BUSTEED. Nu har hon fått tala - men uppenbarligen har hon inte något att komma med, sen att hon trodde att det skulle funka nu fjärde gången gillt, men misslyckades ändå trots alla tidigare övningar. Snacka om att inte lära sig av sina misstag.

Jag skäms nästan över att vara kvinna när jag ser hur vissa av er beter sig. Men alla kvinnor är inte så, jag lovar.

Bra inlägg ! Jag är inte kvinna men kan lite förstå hur du känner. En massa stollar som till varje pris försvarar EA. Hur snurrig och beräknande hon än var och är. Vilka fakta som än tas fram så
blå nekar sekten i tråden. Bedrövligt och rubbat.
Senast redigerad av Jagersro 2021-03-26 kl. 00:12.
Citera
2021-03-26, 00:10
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nej, men fråga henne då, så du får höra!

Jag behöver inte fråga eftersom hon var gift med en 28 år äldre man, GL's sambo är för övrigt 36 år.
Citera
2021-03-26, 00:10
Medlem
Citat:
Men den kan ändå vara sann, hon kan vara en människa med så lågt självförtroende att hon beter sig irrationellt inför domstolen.

En annan tolkning ger är att hon är en kvinna som har en tendens att attrahera män som förgriper sig på henne... Jag menar inte det var så men man kan inte veta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in