2021-03-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Så fort du inte får ha rätt, så är det alltså en härskarteknik som används mot dig?

Då menar du, att om du går in till en bilfirma där du lämnar in bilen, och får till svar att felet är A, och du hävdar bestämt att felet är B, trots att den utbildade bilmekanikern visar för dig att felet är A, så är det alltså en härskarteknik bilmekanikern kör med, för att han rätteligen hävdar att han har rätt?

Och ja, jag kanske är hård i tonen och trycker ner vissa jag anser vara idioter, men det spelar väl mindre roll på ett forum som är anonymt? Du behöver inte mer än att tänka att jag bara är en idiot, så är det inte mer med det. Du får ju tycka precis vad som helst. Och du kan också säga precis vad som helst.
Det är fritt för dig att försöka klistra på mig olika diagnoser, det bjuder jag på, jag har ju samma möjlighet att göra det på dig

Faktum kvarstår. GL är friad. MÄ har flera gånger tidigare försökt köra exakt samma visa med våldtäktsanmälan. Med mera, med mera.
Försök argumentera det istället. Du är som hela den sittande regeringen inkl. vänstern när de diskuterar "politik". Istället för att diskutera och argumentera sakfrågor, så tjatar de istället hela tiden om SD. Man skulle nästan kunna tro att SD öster pengar över dem för att de skall göra reklam för SD, så många gånger de nämner SD i varje mening.

Förklara istället varför MÄ har ett sådant förflutet hon har. Du verkar inte lägga någon vikt vid det överhuvudtaget. Begriper du inte att hon är en patologisk lögnare? Nä, det är klart du inte gör.

Ja, hon har en tveksam historik. En historik som du inte verkar begripa att GL hade vetskap om och helt enkelt valde att utnyttja situationen. Begriper du det? Nej, det är klart att du inte gör.
Citera
2021-03-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Hon är sårbar på samma sätt som killen som plötsligt sticker ner dig för att han tyckte du glodde. Han har också lidit.
Killen som sticker ner någon anfaller - tjejen hos Lambertz blir anfallen!!
Citera
2021-03-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Nej, det har han ju inte sagt.

”Juristens advokat Ola Salomonsson säger att hans klient nekar till brott.
– Det är uppenbart att skäl till häktning saknas. Och inget har skett mot målsägandes vilja, sa Ola Salomonsson under häktningsförhandlingen.”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vAn7xl/toppjurist-haktad-misstankt-for-valdtakt

Han berättade ju att hon var den som gjorde närmanden och då ”fick ikull” honom.

Presskonferensen finns transkriberad tidigare i tråden.

En trettioårig kvinna kan nog hälla upp sitt eget glas eller säga ”Nej, tack. Nu får det räcka för min del” om hon blir serverad, tror du inte?

Du menar precis som en 70-årig man borde ha erfarenhet nog att förstå då han blir avvisad?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
män tänker med kuken

Ja, män tänker med kuken. Tror du att du kom med något nytt revolutionerande där eller?

Problemet är inte att män tänker med kuken. Problemet är att kvinnor inte tänker överhuvudtaget!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Man behöver inte ha förtroende för honom för att konstatera att EA är en serieförbryterska som falskanmält män för våldtäkt tidigare med manipulerad bevisning.

Hur vet du att det är så???
Citera
2021-03-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
En okynnesanmälare en gång, fortsätter att anmäla.

Det är väl ganska troligt att en snattare snattar igen, en hustrumisshandlare misshandlar igen, och att någon som hitte-på-anmäler någon för övergrep gör det igen, eller?

Du kan inte säga att hon falskanmält, du vet inte hur det ligger till! Även om en förövare blir frikänd eller inte blir åtalad, så kan han vara skyldig!
Citera
2021-03-25, 23:20
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung

Eftersom jag har studerat tidigare fall, har du det?
Citera
2021-03-25, 23:21
Medlem
Mer.info.007s avatar
Vilket Parti håller GL i ?
Citera
Medlem
fermions avatar
Citat:
Killen som sticker ner någon anfaller - tjejen hos Lambertz blir anfallen!!
Det har du ingen aning om. Flickan är väl starkare än den gamle mannen förresten? Har du aldrig varit med om att en kvinna tagit initiativet, du är väl inte incel?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Du kan inte säga att hon falskanmält, du vet inte hur det ligger till! Även om en förövare blir frikänd eller inte blir åtalad, så kan han vara skyldig!

Har du lyssnat på David Massi när han redogjorde från fallet som han fick där EA anmälde en oskyldig man?
Citera
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Dom från Svea hovrätt B 5915-18:

https://www.docdroid.net/9O19IPa/svea-b5915-18-pdf
Citera
2021-03-25, 23:23
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Vilket Parti håller GL i ?
Sossarna. Tidigare medlem. Gick ur när han började sitt yrkesliv, men har alltid varit sossarnas man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in