2021-03-25, 06:42
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
du förstår uppenbarligen inte hur branschen fungerar haha

Nu är väl inte det unikt för just det här utan många branscher fungerar på samma sätt.

Skillnaden här är att man här av uppenbara skäl borde vilja ha en lite lägre profil. Istället har vi den här röran som vi ser här.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-25 kl. 06:53.
2021-03-25, 13:40
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Nu är väl inte det unikt för just det här utan många branscher fungerar på samma sätt.

Skillnaden här är att man här av uppenbara skäl borde vilja ha en lite lägre profil. Istället har vi den här röran som vi ser här.
Man skulle nästan kunna kalla det här för operatörernas fikarum. Nu ska vi vara glada. Solen skiner och det är bonus ☀️💶
2021-03-25, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Man skulle nästan kunna kalla det här för operatörernas fikarum. Nu ska vi vara glada. Solen skiner och det är bonus ☀️💶

In och sug på jaraksen mina älsklingar! lova
2021-03-25, 18:08
Medlem
Jag chattade en del i höstas med en riktig chipstutte, minns ej vad han hette, han hade iaf keps på sin profilbild, gubbe. Berättade att han suttit inne för dråp på sitt ex, typ att han hade blivit arg för att hon inte gjorde som han sa lol. Vilket riktigt sänke som berättar en sådan sak till en okänd person på nätet som han vill dejta..

Någon som vet vem jag syftar på?

Sen såg jag han på flera andra profiler, snubben är ju riks manipulativ, försökte få players att må dåligt för att man inte träffade han osv
2021-03-25, 18:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Jag chattade en del i höstas med en riktig chipstutte, minns ej vad han hette, han hade iaf keps på sin profilbild, gubbe. Berättade att han suttit inne för dråp på sitt ex, typ att han hade blivit arg för att hon inte gjorde som han sa lol. Vilket riktigt sänke som berättar en sådan sak till en okänd person på nätet som han vill dejta..

Sen såg jag han på flera andra profiler, snubben är ju riks manipulativ, försökte få players att må dåligt för att man inte träffade han osv
Är det han som har tränad kropp men ansikte som en tjackis?
2021-03-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är det han som har tränad kropp men ansikte som en tjackis?

Njäe, jag skulle inte riktigt påstå att han har tränad kropp, han var dock skäggig, minns inte riktigt i vilken stad han bodde i dock :/
2021-03-25, 19:33
Medlem
blablablablabla1s avatar
https://i.imgflip.com/5355a0.jpg
2021-03-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
https://i.imgflip.com/5355a0.jpg

Ja men det låter ju hur bara som helst och så där eller vad säger du och så där kanske?
2021-03-25, 20:52
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Njäe, jag skulle inte riktigt påstå att han har tränad kropp, han var dock skäggig, minns inte riktigt i vilken stad han bodde i dock :/
Då är det inte samma. Den här står naken i spegeln med keps och har tjackblick som han har styckmördat någon precis. Bor i Norrland har jag för mig.
2021-03-25, 21:12
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Ok, vi är nere på 260 st. gubbar nu, så vi behöver nog lite mer detaljer faktiskt
2021-03-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ok, vi är nere på 260 st. gubbar nu, så vi behöver nog lite mer detaljer faktiskt

Minns ärligt talat inte namnet på honom eller något annat, därav undrade jag om någon här visste vem jag syftade på baserat på den infon..
2021-03-26, 00:18
Medlem
Mopsans avatar
Vad är det för jävla idiot till operatör som skriver som komplimang till Targets bild.
” Åh, vilken liten kuk du har.”
Ibland orkar man inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in