Citat:
Ursprungligen postat av
Ksenia74
Det vidrigaste är att den listige GL visste att han skulle komma undan med detta eftersom han hällde i henne alkohol . Sen när hon däckat då tog han chansen och hade sex med henne. Fy fan det är vidrigt och jag tror på MÄ berättelse rakt av. GL har dessutom sett sig som en fadersgestalt åt henne . Nä fy fan GL har ingen empati från min sida.
Det du skriver är rent förtal från din sida. Väldigt intressant! Du med flera i tråden har utsätt Er själva som valkyrior som skall med alla tillgängliga medel försvara ett psykfall som har satt i system att skaffa pengar genom att anmäla sina sexpartners för våldtäkt.
Inga logiskt tänkande överhuvudtaget, utan en fanatism som påminner om någon märklig sekt. Det enda motivet för denna halsstarrighet är att den ni skall rädda är en kvinna. Det spelar ingen som helst roll hur lång lista EA har gjort sig skyldig till. Hon måste vara oskyldig eftersom har samma kön som ni själva.
Jag tycker det är skrämmande och osmakligt med denna fanatism. Tror ni inte på människor lika värde? Skall det ena könet urskuldas vad som helst bara för hon råkar vara kvinna?
Jag misstänker att detta rör sig om ren projektion ur era egna liv och att ni nu skall kompensera era egna tillkortakommanden i livet genom denna komiska kamp med logikens väderkvarnarna...