2021-03-25, 19:51
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Fat ass white girl. Tycker dock inte hon är fet alls.

Mer att hon har former på röven motsvarande a black women liksom
Citera
2021-03-25, 19:51
Medlem
ALLTSÅ helt ärligt talat, men hur kan inte kvinnor bete sig bland sällskap? och bland folk?
Utan att alltid ha känslorna utanpå kläderna jämt och totalt förstöra stämning för alla andra.
Jag förstår verkligen inte?
Varje säsong är det samma sak när det är dags för parträffarna.
Att någon av eller flera av tjejerna ballar ur, blir sur och samtidigt visar det öppet för absolut alla där och öppet snackar skit om sin partner inför andra.

Medans killarna försöker hålla upp en god stämning (och fasad).
FAST dom kanske också tycker si eller så om sin partner eller känner att det finns problem då eller tillbaka i tiden.

Men vem fan outar sånt öppet för helt främmande människor på en parträff efter 10minuter tillsammans?

Börjar med total passiv aggressivitet av Ellinår i köket när alla är där
Börjar outa Lars dåliga sidor för massa främmande personer helt oprovocerat?
Man bråkar inne på rummet och sedan går ut till resten av sällskapet och har dålig stämning aura 2021 och totalt förstör stämningen.

Okej, om sedan tjejerna går iväg och har deeptalk och pratar om varandras relationer, precis som killarna gör. Helt förståeligt.

Men inte öppet rakt över bordet.
Är det inte bara common sense? mogenhet? respekt mot dom andra att man inte göra så?
Senast redigerad av Hkspett 2021-03-25 kl. 20:10.
Citera
2021-03-25, 19:52
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ha ha

Så sant. Spelar ingen roll att det han säger är sant. Finns vissa saker man bara inte säger till kvinnor och han lyckades pricka in det när han för en gång skull var djup och ärlig. Riktigt dålig tajming.

Efter några månader kanske eller ett halvår...men efter 3 v är det väl mer normalt att säga så än att "jaaa vi kmr hålla för evigt".
Citera
2021-03-25, 19:54
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Mer att hon har former på röven motsvarande a black women liksom

Hon är kurvig.
Citera
2021-03-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariakandy
Varför filmade de inte grävis och soctanten när det var läggdags? Delade de inte rum?

De klippte de scenerna för det är så uppenbart att Grävis sover på en soffa eller extrasäng, och Susanna trakasserar och psykar honom för minsta lilla när han ska borsta tänderna mm. Jag hoppas att Grävis fick eget rum och fick vila lite från sin mobbare.
Citera
2021-03-25, 20:00
Medlem
wendy1s avatar
Vad gör man på bastuklubb? Par i bastu? Som Lars gillar på fb.
Citera
2021-03-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ah, aborre... det är betydligt mer begripligt.

Gös.
Citera
2021-03-25, 20:06
Medlem
Macchiatos avatar
Grävis och Susanna har mer blivit ett par som fungerar ihop när de har en uppgift ungefär som arbetskamrater, men glöm att masken kikar ut. Den är inte kräsen, men den glömmer aldrig en diss.

Anton och Sofia lyckades lura de andra att det var smooth sailing och de verkade faktiskt klara sig ur sin fnurra.

Nu är det Ellinor som är seriens omöjliga fruntimmer. Svänger som en pendel i humöret. När Larsa faktiskt ÄR djup och säger sin mening gillar hon inte att höra det. Nu var hon inte så diskussionsvillig längre.

Men vad ÄR det för bäbismusik de spelar i serien? Jag mår illa när jag hör en fjunig autotunad röst med västkust iii:n stöna fram sin valpiga lidelse. Allt är HH:s fel förstås, men måste efterapningarna bli så otroligt usla.
Citera
2021-03-25, 20:06
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Lars var ju stupfull . Gud, vad han slöddrade när han pratade med Elinor i sängen.
"Vi kanske provsmakar först innan man stoppar in hela huvudet i kebaben"
(Elinor var absolut kebaben han syftade på. Han associerade till detta då han hade umgåtts med taco-paret hela kvällen.
Vad menar sexolog-terapeut-Kalle att vi inte får diskutera parens matvanor?)

Jag tror Lars skulle göra sig bra i sådana där polyamorösa sällskap.
Det är också typ såna som gillar att klä ut sig mycket. Och leka rollspel med kläder och sånt.
Lars i påfågelbyxor ihop med andra påfågelbyxe-klädda promiskuösa kvinnor och män.
Ni ser, jag skulle kunna bli hans expert-matchmaker.

Susanna visade ju upp en betydligt gladare och sympatiskare sida nu ihop med de andra.

Men till experterna, det är oansvarigt av er att låta ett par med en så destruktiv relation fortgå!
Där har ni fan ett ansvar att bryta.
Vare sig män eller kvinnor har rätt att trakassera sina partners.

Inte för att de här påtvingade äktenskapen står i paritet med vanliga relationer, men dock sa Fredrik Bohm en grej för ett par säsonger sen som gjorde lite intryck på mig. Det var ett par som tjafsade och kritiserade varandra.
Fredrik sa "att kritik är någon man förtjänar att ge. Man har inte rätt att bara kritisera och leta fel på sin partner, utan man förtjänar att ge kritik beroende på om man gett beröm också"

Typ nåt sånt sa han. Och det var ju ganska klokt sagt. Detta var ändå ett jämbördigt par där båda bråkade och tjafsade.

Både Lars o Ellinor hade ju druckit en del, märktes väl. Däremot sluddrar Lars jämt. Grymt jobbigt.
Citera
2021-03-25, 20:07
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Både Lars o Ellinor hade ju druckit en del, märktes väl. Däremot sluddrar Lars jämt. Grymt jobbigt.

Ja, jag hör fan inre vad han säger ibland om jag ska vara ärlig.
Citera
2021-03-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PercaFluviatilis
Gös.

Nej, det är en abborre.
Man bra gjort att du kan fler fiskarter, gj!
Citera
2021-03-25, 20:14
Medlem
Citat:
Efter några månader kanske eller ett halvår...men efter 3 v är det väl mer normalt att säga så än att "jaaa vi kmr hålla för evigt".

Spelar ingen roll. Han pratade med henne som att de var fullständiga främlingar. Han fick henne att känna sig som ett ting istället för en människa och ett rätt värdelöst ting dessutom. Den där typen av hyperrationellt prat ska man inte ha med kvinnor.
Senast redigerad av avec 2021-03-25 kl. 20:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in