2021-03-25, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Hur kan mesen Collin Nutley bli arg när någon enbart tvingas anta rollen som mullvad.

Han är väl en sådan som hoppar på skådespelare på gatan & bankar
på dom med paraply för att realismen är total

P.S Det är kallare i det svenska badvattnet, det är en nackdel under tävlingarna,
vill att någon ska vägra kasta sig i.
2021-03-25, 20:00
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Det är väl inte helt uteslutet att det finns fler mullvadar. En twist, nu tror väl lagen att det inte finns någon mullvad längre. Om inte mullvaden (eller produktionen tog tändstålet) så kan det ju vara någon annan..
2021-03-25, 20:03
Medlem
Crapmagics avatar
Jag tolkar det som att Joannas stela mun beror på
http://www.joannaswica.se/min-hy-steg-for-steg-efter-olyckan/
2021-03-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det är väl inte helt uteslutet att det finns fler mullvadar. En twist, nu tror väl lagen att det inte finns någon mullvad längre. Om inte mullvaden (eller produktionen tog tändstålet) så kan det ju vara någon annan..
De satt väl runt brasan i slutet på avsnittet?
2021-03-25, 20:19
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
De satt väl runt brasan i slutet på avsnittet?

Såg bara 10 min av avsnittet, så det stämmer säkert. Hur man nu kan tappa bort ett tändstål isåfall
2021-03-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Victoria skriker i sängen? Det såg ganska dråpligt ut när hon skrek sig ner i hålet när Povel R drog upp kistan

Hur lång tror ni alfahonan Joanna är?
HENNES VRÅLANDE var ju helt skadat.
Men jag tror det är teater. Hon spelar övertänd för att positionera sig som motiverad och nödvändig för laget. Hon känns som en typisk undersköterska som kör mycket med "sociala spel" i fikarummet på jobbet.
2021-03-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag tolkar det som att Joannas stela mun beror på
http://www.joannaswica.se/min-hy-steg-for-steg-efter-olyckan/

Ohfan! Därifrån jag känner igen henne. Hennes krasch var riktigt illa. Inte så konstigt då..!
2021-03-25, 22:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jag förstår hur du tänker men anledningen till att det är i Sverige i år är ju Coronapandemin. Ingen vet idag när den försvinner eller om den överhuvudtaget gör det. Vi får bara vänta och se och vips så är vi tillbaka från en av Fijis öar med soldränkta stränder.

Även om det bara är dåligt väder, kallt och regn så är det ändå roligare att det ändå blev ett Robinson i år. TV4 kunde ju skippat det helt och hållet.

Det hade varit bättre om de skippat det helt och hållet och tagit en paus tills de kunde vara på Fiji igen. Redan i år så kan Survivor spela in på Fiji igen. Men Tv4 är alldeles för desperata efter reklamintäkter för att låta det ske.
2021-03-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Jag håller med. Inte illa. Tyvärr satt den bara på fel person. Det blir liksom inte bra när man tänker på att "hen" än gång varit en "han".
Håller med. Det var väl därför det inte blev bortklippt.
2021-03-25, 22:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Varför säger du "hen"? Det är utan tvekan en tjej, sen vad bakgrundshistoriken är spelar ju ingen roll.

Nej. Det är ingen tjej. Den har en konstgjord fitta. Fast vet inte om jag skulle klassa den som kille heller. Det är ett missfoster helt enkelt.
2021-03-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Nja, i Survivor iaf. När har det blurrats i svenska Robinson?

0:33
https://m.youtube.com/watch?v=H-dfEkx68io

https://m.youtube.com/watch?v=gBIhu2QvdB0

Dessa klipp speglar en dåtid som tyvärr inte kommer tillbaka. Samma sak gäller Big Brother, Farmen och diverse andra dokusåpor med "vanliga" människor. För 10-15 år sedan var det fullt naturligt med lite nakenhet, det gäller inte längre. Paradise Hotel undantaget, men så plastikopererade människor är ungefär lika spännande som skyltdockor utan kläder.
2021-03-25, 22:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
För tidigt att säga hur man känner för årets säsong. Att det är i Haparanda istället för i tropikerna är ju förstås en markant skillnad, men jag tycker ändå att produktionen lyckats hitta ett norrländskt ö-landskap med stränder och skogar som på något surrealistiskt sett påminner starkt om de tropiska öar som Robinson varit på under tidigare år i Fiji, Malaysia, Filippinerna, osv. Skillnaden är ju förstås klimatet och vegetationen. Tävlingarna och intrigerna är ju exakt samma ändå.

Ang. deltagarna så är det ett otroligt svagt startfält än så länge. Kan hända att det är andra typer av människor som sökt sig till programmet i år med tanke på omständigheterna, men det är nog också för tidigt att säga. Har svårt för överpositiva Annki och den dryga/bortskämda servitrisen Olivia, det är två personer jag hoppas och tror åker ut fort. Både Ludvig och Johanna som är småttingarna framstår också som osympatiska, särskilt Ludvig som verkar ha något slags mindervärdeskomplex. Och 100%-feministen Johanna som skall visa vart skåpet skall stå? Vilket skämt, hon har mycket kvar att lära.

Men roligt med mullvadsgrejen, måste vara något TV4 tagit in från amerikanska Survivor-produktionen? Synd att det inte kommer att vara så länge, men programmet kanske bjuder på fler nya överraskningar längre fram.

Min favorit än så länge är Alexander. Hånleende manipulatör men som framstår som fysiskt stark och väldigt intelligent. Älskar hans självgoda skratt, hoppas han går långt!

Nej. Det är inget de har fått därifrån. Det har aldrig varit några mullvadar i Survivor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in