2021-03-25, 19:39
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Och det bygger du på vad? Du vet ingenting om det.

Det finns ju bilder på henne där hon viker ut sig. Det finns porrfilm med henne som hon själv filmar (hon startar och stänger av kameran) kollar in i linsen titt som tätt, osv.
Det finns nedlagda fall med henne där hon gång på gång anklagar andra för våldtäkt, fallen läggs ner gång, på gång.
Det finns utsagor från andra om hur hon är.

Länkar till alla dessa uppgifter finns i denna tråd.

Baserat på den informationen är hon, så som vissa av oss beskriver henne. Om all den här informationen är falsk, ja, då faller ju den beskrivningen, men det säger ju sig självt.

Och till sist, GL är inte längre åtalad, det lades ner. Varför tror du det är så? Men återigen, gå tillbaka i tråden och kolla all den här informationen så ser du vilken person MÄ är.
Citera
2021-03-25, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Visst om det ändå vore så enkelt, men tänker inte ta denna diskussionen här, det tillhör ett helt annat ämne än vad denna tråden handlar om.

Hon valde själv att dricka, hon valde själv att befinna sig hemma hos GL.
E g e t ansvar!
Att det sedan blir lynchstämning för att han berättar sin version och dementerar hennes utsago är ju helt otroligt.
Han ska alltså finna sig i att bli utmålad som våldtäktsman utan att öppna käften för då är det kränkande för henne? What about kränkningen som hon utsatt honom för? Och flera före honom.
Livsfarlig kvinna. En vuxen sådan.
Citera
2021-03-25, 19:40
Medlem
Föreställer mig krokodiltårar och mycket teater från EA nu. Helt i linje med den typen av person.

Måste säga att det verkligen är en bedrift att lyckas vara avsevärt mindre trovärdig än GL trots hans uppenbart svajiga omdöme. Om det var hagamannen hon anmält hade jag gett henne benefit of doubt. Om det var kulturprofilen hade det nog varit jämnt skägg.
Citera
2021-03-25, 19:41
Medlem
Motherships avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Det är jävla märkligt att tidigare jk ska lipa i tv o kritisera det rättssystemet han själv har skapat

Oavsett vad kvinnan har gjort så drabbade det helt rätt person lambert är värsta sortens pajas därför gäller det nu att vi alla backar den här kvinnan

Men är du helt tappad?
Backa kvinnan?
Alltså…

Varför ska vi backa en galen individ?
Du kanske kan backa henne själv, kör hårt. Lycka till.
Citera
2021-03-25, 19:41
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Hon gick upp själv, har hon sagt det?
Nej, GL bar henne såklart. Hur skulle hon annars ha kommit upp på övervåningen?

Edit: jag ser att detta redan är tröskat i tråden, så låt oss släppa det.
Senast redigerad av farbror_barbro 2021-03-25 kl. 19:46.
Citera
2021-03-25, 19:42
Medlem
LenaPauls avatar
Vad hon än har gjort tidigare det spelar ingen roll just nu är det fallet lambertz som gäller grundläggande juridisk princip

Fokusera på vad GL har gjort fel eftersom det är extremt allvarligt
Citera
Bannlyst
Finns det länk till bubbelbadsbilderna?
Citera
Medlem
Citat:
Det är jävla märkligt att tidigare jk ska lipa i tv o kritisera det rättssystemet han själv har skapat

Oavsett vad kvinnan har gjort så drabbade det helt rätt person lambert är värsta sortens pajas därför gäller det nu att vi alla backar den här kvinnan

Det är absolut det bästa som kan ske för att få rättssystemet att vara betydligt mindre slarviga, och inte häkta på så svaga grunder. Vi kan helt enkelt inte vara nöjda när sånt här sker. Så vem är den bäste att påpeka hur illa skött en förundersökning är? Det skall tilläggas att i hans skrå har han medhåll och det är i det skrået man tolkar lagstiftningen och uttalar sig som remissinstans med stor tyngd.
Citera
Medlem
Var kan man se Lambertz presskonferens som sändes i t.ex. SVT?
Citera
2021-03-25, 19:43
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuckelimuckmedicin
Hon valde själv att dricka, hon valde själv att befinna sig hemma hos GL.
E g e t ansvar!
Att det sedan blir lynchstämning för att han berättar sin version och dementerar hennes utsago är ju helt otroligt.
Han ska alltså finna sig i att bli utmålad som våldtäktsman utan att öppna käften för då är det kränkande för henne? What about kränkningen som hon utsatt honom för? Och flera före honom.
Livsfarlig kvinna. En vuxen sådan.

Lite som att säga att det inte var mitt fel när man kört rattfull för jag tappar omdömet när jag är full. De är galna tokfeministerna.
Citera
Medlem
Motherships avatar
Citat:
Vad hon än har gjort tidigare det spelar ingen roll just nu är det fallet lambertz som gäller grundläggande juridisk princip

Fokusera på vad GL har gjort fel eftersom det är extremt allvarligt

Tråden handlar om det den handlar om, GL har dåligt omdöme, EA är kriminell.
Enligt mig
Citera
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership
Men är du helt tappad?
Backa kvinnan?
Alltså…

Varför ska vi backa en galen individ?
Du kanske kan backa henne själv, kör hårt. Lycka till.
Eh men självklart backar jag kvinnan hon kan bo hos mig om det är så inget ska hända med henne..det är ju lambert som är problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in