Det har inte varit många som velat rädda henne förutom en gång, annars har det sett ut som att hon ska åka i omröstningar i stora forum. Katti vinner mycket på att hon bara råkar vara äldre än de andra, hon vinner ännu mer på att hon är en av få som vågar säga emot Nardos som utan tvekan är den mest ogillade deltagaren av de som kollar avsnitten. Judith kanske gör något som andra uppfattar jobbigt lite då och då, men det är inget speciellt intressant. Nardos hamnar i drama var och varannan dag, sånt kommer självklart med i avsnitten.
Glöm inte det faktum att Katti dessutom är körledare i tre körer. Vet ni hur många JoyVoice-körer det finns i hela landet? Jag tror Kattis popularitet är att jämföra med Tanjas.
låt oss rösta ut steff eller katti. Den ena gör bara 2 grejer: gråter och röker. Och den andra har blivit räddad alldeles för många gånger och är nu t.om skadad och kommer bli sängliggandes
Madde sprider åtminstone positivitet och ger en potensial romans eller drama pga sin romans i huset
Skadade hon sig på riktigt? Såg mest ut som att hon sträckte skinkan lite.
Var tvungen att jobba, hur fan kunde Judith vinna? Varför?
Kommer den nya tjejen in nu när de ska ha konferens? Blir det fest för hela huset sen tror?
Om hon skriker på mamma i högan sky över ärtsoppa så är det lite svårt att ta henne på allvar, simulantkärring som vill ha uppmärksamhet och fördelar pga sin ålder och 100 krämpor. Om det varit något allvarligt hade hon varit på akuten nu.
Samma anledning hon sökte och kom med i Robinson. Hon tror hon är fantastisk och är svinhärlig, undersköterskan som vrålar likt en brunstig gorilla om någon hulkar i hennes närhet.
Vet inte om det nämnt i tråden då jag var tvungen att jobba... Men Pontus har gjort en låt av ”pissar i poolen”. Vore ju kul om den spelas upp på någon fest. Då kommer Pedros få hybris då han hävdar att han hittade på den. Simon säger att det är han, kanske för att reta upp Pedros?
Om hon skriker på mamma i högan sky över ärtsoppa så är det lite svårt att ta henne på allvar, simulantkärring som vill ha uppmärksamhet och fördelar pga sin ålder och 100 krämpor. Om det varit något allvarligt hade hon varit på akuten nu.
Ja, alltså det där med ärtsoppan kommer ge mig mardrömmar för evigt. Hade jag dock blivit utsatt för något liknande avseende min värsta fobi i livet hade jag sprungit ut ur huset gallskrikande.
Hur mycket drama än Nardos tillför så ger det inte i närheten den njutning man kommer känna av att hon åker ut och hennes falang totalflippar och gråter ut på BBs instagram Vidrigare människor har man sällan skådat