2021-03-25, 16:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag förstår inte riktigt varför Steph inte åkte hem istället. Jag tycker Steph är en go tjej men hon gör inte bra tv. Gillade väl inte Pontus direkt heller men han ställde till med lite roligheter och fick igång fester iallafall. Jag tycker att både Tess, Pontus, Luis och Jesper är roligare att titta på än Steph, Madde, Joel och Judith.

Jag tyckte inte Pontus var rolig alls. Men inte Steffi heller. Så jag tyckte dom bidrog lika lite på det. Men för mig föll det på att jag upplevde Pontus som tillgjord. Steffi kändes mer ärlig i sin personlighet.

Luis var rolig en kväll när han blev full. Annars såg jag honom bara sitta i soffan eftersom allt annat verkade för jobbigt för honom pga hans övervikt. Tess tyckte jag bara var falsk och jag tyckte tom synd om henne, tror inte hon mådde så bra egentligen.

Madde, Joel och Judith har väl aldrig hängt löst på en måndag så man kunnat rösta ut dom?
2021-03-25, 16:21
Medlem
Hur kan ni ens tänka tanken att rösta ut Katti eller Steff??? Det är nardos som ska ut med huvudet först. Ni är fan inte kloka
2021-03-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Stef ska vara kvar.

Tycker båda ska vara kvar.
2021-03-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Låt oss rösta ut steph eller katti

Madde kan åka. Ska bli spännande att se vem den nya bruden bondar med ikväll
2021-03-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Hur kan ni ens tänka tanken att rösta ut Katti eller Steff??? Det är nardos som ska ut med huvudet först. Ni är fan inte kloka

Är du dum eller NARDOS ÄR DEN ENDA SOM SKAPAR DRAMA o gör programmet
2021-03-25, 16:25
Avslutad
Madde kan åka om hon sitter löst
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Allvarligt...vad är det som driver en alko/kedjerökande/överviktig/skitviktig kärring på närmare 60 år att söka till Big Brother? Det övergår mitt förstånd och då är jag ändå ganska klok.

Tror det är för att för många år sedan var inte BB som det är idag då alla är unga, influencers och botoxade.

Förut rökte dom ju till och med inne i BB huset om jag inte minns fel. Och jävla vad dom söp. Och det var i princip bara vanligt folk som såg ut som vem som helst på gatan och mer variation i åldrar. Tror katti lever kvar i den BB-tiden. Som tyvärr inte finns längre.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Aldrig i livet hon tillför absolut INGENTING
Vad tillför Joel mer än att tramsa sig?
Vad tillför AD, mer än att vara bra i tävlingar?
Vad tillför Nardos mer än att vara skrikig?
Vad tillför Katti mer än lite förstånd i huset?
Stef har visat en glad och trevlig sida denna veckan.
Vad tillför Madde??????

De som sitter säkert behöver man ju inte bry sig om denna veckan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Hon måste lämna BB
Det är inget som kommer gå över på några dagar
Skadade hon sig på riktigt? Såg mest ut som att hon sträckte skinkan lite.

Var tvungen att jobba, hur fan kunde Judith vinna? Varför?

Kommer den nya tjejen in nu när de ska ha konferens? Blir det fest för hela huset sen tror?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tyckte inte Pontus var rolig alls. Men inte Steffi heller. Så jag tyckte dom bidrog lika lite på det. Men för mig föll det på att jag upplevde Pontus som tillgjord. Steffi kändes mer ärlig i sin personlighet.

Luis var rolig en kväll när han blev full. Annars såg jag honom bara sitta i soffan eftersom allt annat verkade för jobbigt för honom pga hans övervikt. Tess tyckte jag bara var falsk och jag tyckte tom synd om henne, tror inte hon mådde så bra egentligen.

Madde, Joel och Judith har väl aldrig hängt löst på en måndag så man kunnat rösta ut dom?

Jag tycker Pontus var en bra katalysator för att få igång de andra och festerna. Sen var han och Simon rätt roliga ihop. Sedan kan man väl ifrågasätta hur "äkta" snubben var men jag ville inte att han skulle bli utröstad före Steph som inte tillför något egentligen. Även om hon verkar snäll och go.

Luis var jätterolig på kvällarna i sovrum 1.. Han och Simons banter och pappa-son relation var mysig.

Tess skapade drama som bara den och hade de flesta killar lindade runt sitt lillfinger vilket blev att det HÄNDE något iallafall även om jag inte kan säga att jag gillade henne eller hennes sätt. Det var roligare än snäll-Madde som sitter och ler mot Adrian i soffan 24/7. ;D

Nej.. de som man vill ska ut har inte suttit i soffan alls. Det är typiskt..
2021-03-25, 16:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Lärare:
Simon
Pedram
Tanja
Alex
Emelie
Judith

Elever:
Joel
Nardos
Madde
Katti
Stephi

Autonominerad: ad

Stämmer detta? Har inte kollat liven, bara läst här
2021-03-25, 16:26
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Allvarligt...vad är det som driver en alko/kedjerökande/överviktig/skitviktig kärring på närmare 60 år att söka till Big Brother? Det övergår mitt förstånd och då är jag ändå ganska klok.
Samma anledning hon sökte och kom med i Robinson. Hon tror hon är fantastisk och är svinhärlig, undersköterskan som vrålar likt en brunstig gorilla om någon hulkar i hennes närhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in