2021-03-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Stef ska vara kvar.

Aldrig i livet hon tillför absolut INGENTING
2021-03-25, 16:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Absolut. Gay-kortet är ju precis lika tabu i pk-sverige.

Fatta mig rätt. Jag gillar inte Adrian, och blir glad om han åker. Men han ska inte åka för att han berättade att någon kallat honom nåt som inte är pk. Det var ju inte hans åsikt, han bara berättade. Precis som att Katti råkade kläcka ur sig Samejävel. Vad är problemet? Inget konstigt alls där enligt mig,

Men Dramatos slänger sig med Blatte ett par gånger i veckan MINST!! Och därutöver så många andra sjuka saker, men hon är inte ens varnad... Men som sagt, det är skillnad på vem som säger vad. uppenbarligen

Vad Judith beträffar, så får Jag väl dra min åsikt när jag ändå håller på.

Min åsikt: Oavsett om du är bög, flata eller kamel, så har du ett ansvar hur du uppför dig gentemot andra.
Joel är bög, men han våldför sig inte, och utnyttjar folks svaghet när dom är på fyllan. Han hånglar gärna om någon vill.
Judith har enligt sig själv frikort, så hon våldför sig på ALLA hon önskar, live. Hon är vidrig, och ger alla bögar/flator/hbtq/ eller vad dom nu alla väljer att kalla sig, ett "bad name".

Judith har valt att vara offentlig, och beter sig precis som allt det sjuka som t.ex smutsar mer Pride-paraden för att bara nämna nånting. Hur kan det på något sätt vara ok?? Att utnyttja människor oavsett vad!??

Jag är hetero, och tjej. Men jag springer inte runt och våldför mig på varje kille som är svag nog på fyllan, bara för att visa mig.

Varför kan inte bara folk bete sig som folk? Och varför har man frikort i ALLT, bara för att man är bög, flata eller blatte?

En hetero, vit person är sannerligen utsatt för allt skit,bara man råkar fisa i motvind

Håller med dig i allt. Jag är också hetero och tjej och har absolut inget emot Judith för att hon är homosexuell. Jag hade henne till och med som favorit i början.. Det stör mig något ofantligt att tv4 tar så lätt på sexuella ofredanden när de samtidigt är så snara med att autonominera om någon (som inte är i minoritetsgrupp-HBTQ eller invandrare) säger något ord som inte faller i god jord. Det ska vara lika för alla. Hade Judith varit en heterosexuell vit man så hade hon kastats ut ur huset med huvudet före för längesedan och mediedrevet hade gått.
2021-03-25, 16:17
Medlem
herpesvårtas avatar
Snacka fan inte skit om trollmor Katti! Hon ska vara kvar.

Dock kommer det blir riktigt svårt att välja mellan henne och Adrian på måndag
2021-03-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Katti lär ju dessutom ha hela PRO i ryggen.

Hon har definitivt majoritet av de äldre tittarnas röster, syns väl på facebooksidan. Eftersom dom står för en stor del av de som endast tittar avsnitten tror jag hon kan skrälla jag struntar i när hon åker ut så länge hon slår ut Nardos och Joel
2021-03-25, 16:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Synd att det inte var Roddan, han skulle riva stället till grunden

Mwahaha Roddan var så king. Kommer ihåg en vecka när BB var arga på honom och sade att han var tvungen att ta en vit vecka om han inte ville bli straffnominerad. Han höll sig i tio minuter, sedan knäckte han en öl
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Låt oss rösta ut steph eller katti

Hoppas båda åker, tillför 0
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Synd att det inte var Roddan, han skulle riva stället till grunden
Och med glädje sexuellt DELA MED sig av sin kropp till alla som kom i hans väg, redo or not! Fast det är bara en sköööön snubbe, ingen äcklig Perdagen/Judith. Right 🤣👍
Senast redigerad av Miraquel 2021-03-25 kl. 16:20.
2021-03-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Hoppas båda åker, tillför 0

Men nej pedram och Judith före.
Katti o steffi är sköna personer med stora hjärtan iaf
2021-03-25, 16:19
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Allvarligt...vad är det som driver en alko/kedjerökande/överviktig/skitviktig kärring på närmare 60 år att söka till Big Brother? Det övergår mitt förstånd och då är jag ändå ganska klok.
2021-03-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy

Har du missat att dom är immuna eller
2021-03-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy

Vill inte titta på "sköna" personer, vill ha drama nu. Det räcker.
2021-03-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det sant? Jag trodde att Kattis klarade sig pga den konspiration som vi live tittare har när vi ska rädda henne för att få ut någon annan.

Avsnitten är alltså vinklade så att Judith är behagli och man klipper in dom 10 minuterna på ett helt dygn som Kattis varken ligger i soffan eller sängen?

Det har inte varit många som velat rädda henne förutom en gång, annars har det sett ut som att hon ska åka i omröstningar i stora forum. Katti vinner mycket på att hon bara råkar vara äldre än de andra, hon vinner ännu mer på att hon är en av få som vågar säga emot Nardos som utan tvekan är den mest ogillade deltagaren av de som kollar avsnitten. Judith kanske gör något som andra uppfattar jobbigt lite då och då, men det är inget speciellt intressant. Nardos hamnar i drama var och varannan dag, sånt kommer självklart med i avsnitten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in