2021-03-24, 23:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det lär nog drabba de flesta när statskassan är slut ska du se.

Där har du fel. Kvinnor tar emot 4 Mkr netto från män under en livstid. De arbetar oftare inom offentlig sektor, är oftare sjukskrivna. Jag hoppas ni blir sodomerade och våldtagna av era kära "ensamkommmade barn" som egentligen är 30+ hela bunten. Jag kommer att skratta! Era jävla luder, skörda vad ni har sått!
Citera
2021-03-24, 23:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Där har du fel. Kvinnor tar emot 4 Mkr netto från män under en livstid. De arbetar oftare inom offentlig sektor, är oftare sjukskrivna. Jag hoppas ni blir sodomerade och våldtagna av era kära "ensamkommmade barn" som egentligen är 30+ hela bunten. Jag kommer att skratta! Era jävla luder, skörda vad ni har sått!
Å så kom den där lögnen igen. What else liksom...
Citera
2021-03-24, 23:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Å så kom den där lögnen igen. What else liksom...

Det kommer från sosseregeringens egna rapport. Vilken jag länkat till gång på gång. Men jag förstår om du känner dig hotad. En totalt improduktiv individ som livnär sig på mäns hårda arbete. Kvinnor som du är inte skyddsvärda. Ni är förtryckare och parasiter.
Citera
2021-03-25, 00:08
Medlem
Citat:
Det kommer från sosseregeringens egna rapport. Vilken jag länkat till gång på gång. Men jag förstår om du känner dig hotad. En totalt improduktiv individ som livnär sig på mäns hårda arbete. Kvinnor som du är inte skyddsvärda. Ni är förtryckare och parasiter.

Du menar alltså på fullt allvar att lärare (Moment22 är lärare) är "parasiter som livnär sig på mäns hårda arbete"? Hm. Menar du att alla barn ska ha hemundervisning av sina föräldrar istället? Efter några generationer kommer folk inte var särskilt allmänbildade... Vi alla finansierar god utbildning, äldreomsorg, sjukvård etc. genom det vi betalar i skatt. Annars hade vi fått sköta rubbet själva: utbilda våra barn själva, tagit hand om våra äldre släktingar själva osv. samtidigt som vi ska sköta vårt lönearbete. Alternativt får vi betala lärare osv. som har privatundervisning för våra barn, sköterskor som tar hand om våra äldre osv. Det hade blivit betydligt dyrare för var och än av oss, än vad vi nu betalar i skatt. Vi kommer "billigt undan".
Citera
2021-03-25, 00:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du menar alltså på fullt allvar att lärare (Moment22 är lärare) är "parasiter som livnär sig på mäns hårda arbete"? Hm. Menar du att alla barn ska ha hemundervisning av sina föräldrar istället? Efter några generationer kommer folk inte var särskilt allmänbildade... Vi alla finansierar god utbildning, äldreomsorg, sjukvård etc. genom det vi betalar i skatt. Annars hade vi fått sköta rubbet själva: utbilda våra barn själva, tagit hand om våra äldre släktingar själva osv. samtidigt som vi ska sköta vårt lönearbete. Alternativt får vi betala lärare osv. som har privatundervisning för våra barn, sköterskor som tar hand om våra äldre osv. Det hade blivit betydligt dyrare för var och än av oss, än vad vi nu betalar i skatt. Vi kommer "billigt undan".

Lärare är de största parasiterna av alla, lever på skattepengar, och de försöker dessutom indoktrinera barn med kommunistpropaganda. Det finns som tur är gott om lyktstolpar och betongväggar.
Citera
2021-03-25, 04:45
Medlem
Citat:
Lärare är de största parasiterna av alla, lever på skattepengar, och de försöker dessutom indoktrinera barn med kommunistpropaganda. Det finns som tur är gott om lyktstolpar och betongväggar.

Konstig sak att skriva när du själv knegar i vården...

Jasså? Ska lärarna också hängas i Finspång nu? Det blir inte mycket folk kvar efter den bruna revolutionen.
Citera
2021-03-25, 07:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Fast du behöver ju inte lönarbete speciellt mycket i ditt scenario.

Sen undrar jag hur du menar med det fetade? för de som inte jobbar utan slappar hela dagarna så blir det ju dyrare, och givetvis för alla de som adminstriera eländet, för de som jobbar och skapar något blir det billigare.

Skyldgheter skapar rättigheter, inte tvärtom, även om samhället kan mörka någon annas ökade börda (tex mäns) för att någon annas rättighter (tex kvinnor) så betyder det ju inte att man kan jobba skattefinansierat halvtid och lyfta sjukpenning halvtid och dessutom göra ett uselt jobb, det är ju inte jämställt...
Citera
2021-03-25, 14:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Du har i vanlig ordning dragit egna ologiska slutsatser. Det kan inte vara så lätt när man inte förstår bättre, så jag har överseende, men som sagt det vore skönt om vi slipper läsa skiten.
Citera
2021-03-25, 15:08
Avstängd
Citat:
Du har i vanlig ordning dragit egna ologiska slutsatser. Det kan inte vara så lätt när man inte förstår bättre, så jag har överseende, men som sagt det vore skönt om vi slipper läsa skiten.

Så hur känner du att skatteutag resp insättning ut i kr , när du jämför män och kvinnor i samhället?

visste du tex att det inte handlar om "yrke" heller, även manliga sjuksöterskor är en "bättre affär" för välfärdsamhället än kvinliga diton, även om du räknar in en helt jämstäld föräldraförsäkring så har du endå en betydande skillnad kvar.
Citera
2021-03-25, 15:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Konstig sak att skriva när du själv knegar i vården...

Jasså? Ska lärarna också hängas i Finspång nu? Det blir inte mycket folk kvar efter den bruna revolutionen.

Gör dig inte löjlig. De som är tongivande ska naturligvis ställas inför rätta och få en "rättvis men summarisk" rättegång när dagen är kommen. Feminismen och dess propagandakanaler bär ett enormt tungt ansvar för landets förfall.
Citera
2021-03-25, 17:51
Medlem
Citat:
Gör dig inte löjlig. De som är tongivande ska naturligvis ställas inför rätta och få en "rättvis men summarisk" rättegång när dagen är kommen. Feminismen och dess propagandakanaler bär ett enormt tungt ansvar för landets förfall.

Jaja.... det är typ du och gossarna i NMR (0,06% i förra valet) som sitter och onanerar till tanken på folkdomstolar och avrättningar. Resten av befolkningen tycker idén är helt mongo bongo.
Citera
2021-03-25, 18:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jaja.... det är typ du och gossarna i NMR (0,06% i förra valet) som sitter och onanerar till tanken på folkdomstolar och avrättningar. Resten av befolkningen tycker idén är helt mongo bongo.

Åja, det är ett synnerligen "rött" fenomen, det är ju inbygt i alla marxsistiska avvarter.

och det riktas mot de egna "oavsett ven fienden" va från början, tänke cissi wallin o f virtannen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in