2021-03-24, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichRam
Men branden var på tisdag, och hon har numera ändrat så att vissa inlägg på facebook endast ses av vänner.

Hon har tömt sin stuga på Nydala under måndagskvällen så hon kommer nog hänga mer hos sin kille i Trehörningsjö, om man bortser från den påstådda utbildningen i lokalvård och barnpassning.

Ok, jo men hon kan ju haa varit kvar på Ersboda över natten eller?
2021-03-24, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrol
Ok, jo men hon kan ju haa varit kvar på Ersboda över natten eller?

Nej hon var med Jimmy i Trehörningssjö.
2021-03-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichRam
Nej hon var med Jimmy i Trehörningssjö.
Vart finns bevis på det?
2021-03-24, 15:15
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Vart finns bevis på det?
Vad är det för bevis du vill ha?

Nu får ni fanimej ge er. Jag kom med uppgifter igår som nästintill kan jämföras som insiderinformation och det ifrågasattes, så sorgligt! Att jag efter ha bidragit med så mycket dokument och ljud, nu plötsligt kommer med något som inte var sant...?

Terese har varit hemma hos Jimmy några dagar, iaf sedan den 19/3.
I måndags hämtade hon några prylar och städade ur stugan på Nydala som soc. hade hyrt åt henne.
Tisdagen roade sig Terese och Jimmy med en liten utfärd i bygden kring Ö-vik. Besökte en loppis, några vänner och sin kusin.
Idag har hon sökt jobb... åtm. enligt hennes egen utsago.
Senast redigerad av hum.by.666 2021-03-24 kl. 15:26. Anledning: Korr. dagarna
2021-03-24, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666

Nu får ni fanimej ge er. Jag kom med uppgifter igår som nästintill kan jämföras som insiderinformation och det ifrågasattes, så sorgligt! Att jag efter ha bidragit med så mycket dokument och ljud, nu plötsligt kommer med något som inte var sant...?

I måndags hämtade hon några prylar och städade ur stugan på Nydala som soc. hade hyrt åt henne.
Tisdagen roade sig Terese och Jimmy med en liten utfärd i bygden kring Ö-vik. Besökte en loppis, några vänner och sin kusin.

Jättebra att du delar med dig av det du vet Det är bara det att det är svårt att veta vad som är sant eller inte när konton verkar hackas hit och dit hela tiden
2021-03-24, 16:04
Medlem
Kvinna i 60-års åldern anhållen för tisdagens brand, så då kan vi nog släppa det i den här tråden.
https://www.vk.se/2021-03-24/kvinna-i-60-arsaldern-anhallen-for-mordbrand-i-umea
Senast redigerad av Tyrol 2021-03-24 kl. 16:17.
2021-03-24, 17:53
Medlem
Gullsnusens avatar
Citat:

Du bidrar med mycket värdefullt till tråden och det är väldigt uppskattat!
2021-03-24, 17:57
Medlem
underhands avatar
Citat:

Tackar för alla dina inlägg. Fortsättning lär följa
2021-03-24, 18:25
Medlem
Citat:
Kvinna i 60-års åldern anhållen för tisdagens brand, så då kan vi nog släppa det i den här tråden.
https://www.vk.se/2021-03-24/kvinna-i-60-arsaldern-anhallen-for-mordbrand-i-umea

Så varken Tessan eller den där (andra)pyroman mamman Bea

Men är det inte lite konstigt? Borderline-Tessan som aaalltid anklagas och misstänks för vad andra gör! Nästan som att man haft BEVIS mot henne de gånger hon misstänkts/dömts
2021-03-24, 18:38
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Det var nästan för "bra" för att vara sant..

Men T har ögonen på sig från polisens håll..
Tänker på förhöret då hon får frågan hur hon tänker angående att det brinner i hennes närhet lite då och då.

Hon kan inte komma undan på ren tur hur länge som helst.
2021-03-24, 21:32
Medlem
VK skriver att det är en kvinna i 60-årsåldern som är anhållen för den senaste branden på Ersboda. Tereses mamma är 61...
2021-03-24, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
VK skriver att det är en kvinna i 60-årsåldern som är anhållen för den senaste branden på Ersboda. Tereses mamma är 61...

Tereses mamma? Nu får ni sluta. Tråden handlar förövrigt inte om Terese och anhöriga. utan om de brott Terese begår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in