2021-03-25, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Göran skulle aldrig kalla på SVT och tala om för hela svenska folket att hon är en: "lögnerska" och "bedragerska" om han inte har rejält på fötterna - vore intressant att få reda på exakt vad...?
Man är väldigt nyfiken på vad hon kan ha stulit. Här är zigenarblod inblandat i någon generation. Ser också vacker ut som det folket ofta gör.
Citera
2021-03-25, 14:28
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Stämmer det att EA vid ett tillfälle, för flera år sedan, gömde sig under en säng i en främmande lägenhet, med en kniv modell större, väntade tills paret som tillfälligt bodde i lägenheten hade sex på sängen och sedan hoppade fram med kniven och ropade typ "Det väntade ni er inte. va??!"

(uppgiften nämndes tidigare i tråden). Gumman i lådan, typ.
I en främmande lägenhet?
Det var hemma hos hennes x när han knullade sin nya tjej så låg hon under sängen med en kniv och då hoppade hon fram...
Citera
2021-03-25, 14:28
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Bra fråga, även om det inte är olagligt så tvivlar jag starkt på om man i en rättsprocess verkar får använda sånt som giltigt bevismaterial?

Jaa, här i U.K., där jag bor får man inte spela in telesamtal om man inte klart och tydligt deklarerar att man gör det. Jag tvivlar på att man får spela in ljud överhuvudtaget utan andra parters medgivande, det finns nästan inga ljudinspelningsappar i alla fall.

Däremot har ju nästan alla dash-cams och kameraövervakning på sin front-door, samt CCTV nästan överallt på gatorna i stöderna, vilket jag tycker är bra.

Men att spela in ljud, som E.A., i någon annans hem utan att tala om det, borde ju vara någon form av hemfridsbrott.
Citera
2021-03-25, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hilmerius
Jo, det tycker jag verkligen, konstaterade bara att det nog inte är så kul just nu för henne. Jag sa definitivt inte att jag tyckte synd om henne

Ett av det första ordspråk min mor lärde mig på 70 talet var.
Som man bäddar får man ligga.

Jag hoppas denna kvinna? ligger på en spikmatta just nu och att med ett oregelbundet mellanrum passerar en man gåendes över henne.
Hon förstör så in i helvete för de som verkligen utsatts.
Citera
2021-03-25, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneinopium
I en främmande lägenhet?
Det var hemma hos hennes x när han knullade sin nya tjej så låg hon under sängen med en kniv och då hoppade hon fram...
Okay, jag visste bara att det inte var hennes egen lägenhet. Har redan fått flera hänvisningar till källorna för det här och jag bedömer historien som trovärdig.
Citera
2021-03-25, 14:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-var-knivbevapnad-under-sexakten

Citat:
Plötsligt ser paret hur Lambertz-kvinnan kryper fram under sängen – med en stor kniv i handen. Förskräckta hör de kvinnan utbrista:
– Här ligger ni och myser, nu ska jag gå till köket och göra kaffe, sa Lambertz-kvinnan och gick ut i köket – fortfarande med kniven i handen.

Blir mer och mer som stackars Lambertz. Eller ja litet hans eget fel att ens hamna i kollusionskurs med en kvinna som det här.
Citera
2021-03-25, 14:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, här i U.K., där jag bor får man inte spela in telesamtal om man inte klart och tydligt deklarerar att man gör det. Jag tvivlar på att man får spela in ljud överhuvudtaget utan andra parters medgivande, det finns nästan inga ljudinspelningsappar i alla fall.

Däremot har ju nästan alla dash-cams och kameraövervakning på sin front-door, samt CCTV nästan överallt på gatorna i stöderna, vilket jag tycker är bra.

Men att spela in ljud, som E.A., i någon annans hem utan att tala om det, borde ju vara någon form av hemfridsbrott.

Du får "generellt sätt" spela in samtal OM du själv deltar i dem i sverige.

Men det stämmer att det inte är samma i alla länder.
Citera
2021-03-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Räcker det inte med att säga att det är ord mot ord som gäller . Jag fattar faktiskt inte varför GL skulle få säga sin version live i tv. Ingen annan har fått göra så innan
Ja säg det. Varför skulle GL få avslöja att den ränksmidande kvinnan ljuger och fabricerar "bevis" när hennes andra oskyldiga offer inte fick göra det. Dumskalle.
Senast redigerad av 90510 2021-03-25 kl. 14:38.
Citera
2021-03-25, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir mer och mer som stackars Lambertz. Eller ja litet hans eget fel att ens hamna i kollusionskurs med en kvinna som det här.
Mot en välorkestrerad kampanj där EA verkar försvaras ända in i kaklet av (feminister på) nästan alla större kultursidor - och GL målas upp som likställd med gängvåldtäktsmän, nästan med Patrick Bateman.
Citera
2021-03-25, 14:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Mot en välorkestrerad kampanj där EA verkar försvaras ända in i kaklet av (feminister på) nästan alla större kultursidor - och GL målas upp som likställd med gängvåldtäktsmän, nästan med Patrick Bateman.

Jo lite märkligt kan man tycka. De borde välja sina strider bättre. Men det är väl in i kaklet just som gäller. Hon är hon och en hon kan aldrig vara skurken.
Citera
2021-03-25, 14:53
Medlem
Jonathaan5s avatar
HOVRÄTTENS DOMSKÄL
”D.U. är åtalad för att först ha tvingat A till en sexuell handling genom att hastoppat in små fingrar i Ars vagina och utnyttjat att hon på grund av sömn ochberusning befunnit sig i en särskilt utsatt situation.D.U. är vidare åtalad för att därefter ha tvingat A till samlag genom att hållafast, trycka ner, ta strypgrepp på henne och hålla för hennes mun. Åklagaren har iandra hand gjort gällande att D.U. otillbörligt utnyttjat att A, på grund av sömnoch berusning, befunnit sig i en särskilt utsatt situation.D.U. har gått med på att han och A hade sexuellt umgänge. Han har dock hävdatatt de sexuella handlingarna varit frivilliga från A:”

Låter identiskt med fallet Lambertz. Uppenbart att kvinnan är en bedragerska som bara vill sätta dit honom.

Edit; Den anklagade är jurist som senare försattes på fri fot.
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-03-25 kl. 14:58.
Citera
2021-03-25, 14:55
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
usch hon har medvetet försökt sätta dit flera män för våldtäkt, men G.L lär få glorian på plats efter detta.
Läser man länkarna om
hennes andra lögnaktiga anmälningar så förstår man att hon roat sig genom att fånga in sina offer och sedan
anmält dem för våldtäkt.
Man kan fundera över hennes bakgrundshistoria vad som format henne hon som försatt sig och planerat dessa situationer.
Antar att hennes motiv varit pengar.
Och ett starkt manshat.

Hon har ett sadistiskt beteende helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in