2021-03-25, 12:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie gjorde en tumme ner när Judith var på henne i soffan. Detsamma med Alex han har fått liknande signaler från Emelie. Hon vill inte sova med honom vilket han måste märkt av.

Men du ÄR alltså dum på riktigt?? HON HAR INTE SAGT NEJ till Alex face! Hon pratar bakom hans rygg! "Måste ha märk av" Uppenbarligen inte eftersom hon sänder dubbla signaler - ett tydligt NEJ JAG VILL INTE är det som fungerar. Sluta nu för i helvete!
2021-03-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men du ÄR alltså dum på riktigt?? HON HAR INTE SAGT NEJ till Alex face! Hon pratar bakom hans rygg! "Måste ha märk av" Uppenbarligen inte eftersom hon sänder dubbla signaler - ett tydligt NEJ JAG VILL INTE är det som fungerar. Sluta nu för i helvete!
Till Judith har hon gjort tummen ner. Det är uppenbart att hon inte vill sova med Alex heller. Så det måste han förstå att det är ett nej.
2021-03-25, 12:59
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Bra där...

Och även fast Judith är den värsta i huset enligt mig så hade de varit kul att se om det kom in en lesbisk. Judith kommer börja dregla.
2021-03-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaaaa!

Nu gillar jag Judith, hon skäller på Pedram och Nardos, hon är IRRITERAD på dem - med all rätt - även om hon själv är annoying men när BB säger till "sjung inte på kommersiell musik" och 2 min senare gör Pedram det, repeat
ja alla mina barbies såg ut som de nyss hade blivit räddade från en lägenhetsbordell med trafficking offer när jag hade lekt färdigt.Skalliga med ännu mera smink på
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja faktiskt. Men jag tror faktiskt lite på teorin att man blir lite knäpp därinne, tappar saker man annars vet.

Tror inte tv4 själv valt detta men det är väl en kostnadsfråga, just det med musiken. Och att tv4 blivit en familjekanal med talang, farmen, idol och dylikt. Vilket jag tycker är knäppt när man ändå lägger BB rätt sent. Varför inte bara köra på.
Det låter inte alls orimligt faktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Och även fast Judith är den värsta i huset enligt mig så hade de varit kul att se om det kom in en lesbisk. Judith kommer börja dregla.

Hörde att den nya tjejen som kommer in ikv var lebb.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Samtliga deltagare skulle se ut som Nardos när hon fick frågor om sex och samlevnad.

Yep, definitivt. Bara för att gamnacken och gamnacken 2.0 snackar högst och mest om det de redan kan får de lätt hybris
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Till Judith har hon gjort tummen ner. Det är uppenbart att hon inte vill sova med Alex heller. Så det måste han förstå.

*ignore*
2021-03-25, 13:01
Medlem
nardos tror hon ska göra en remix på bb låten måste hon inte fråga ponne som har rättigheterna eller hur funkar det?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja alla mina barbies såg ut som de nyss hade blivit räddade från en lägenhetsbordell med trafficking offer när jag hade lekt färdigt.Skalliga med ännu mera smink på

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Sanity? Var någonstans i den pojken finns det någon form av förnuft? Judith alla dagar i veckan före Joel.
Ville kasta ut tvn under första lektionen när han skulle berätta för alla hur de skulle göra. Aldrig hört någon så frekvent upprepa meningen "gå och spy direkt". Han tror att han vet bäst i exakt alla situationer gestapo 2.0
"Jullanforever" du måste vara hennes feta obese 1 burger away from a full-blown heart attack flickvän...ingen ide att ens argumentera med dig.
2021-03-25, 13:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hörde att den nya tjejen som kommer in ikv var lebb.

Fick lite de vibbarna igår men är ganska dålig på det där om det inte är uppenbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in