2021-03-25, 13:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Och även fast Judith är den värsta i huset enligt mig så hade de varit kul att se om det kom in en lesbisk. Judith kommer börja dregla.

Jovisst, eller någon som är bisexuell. Då snackar vi drama och skojiga händelser.
Men blablablablabla verkar vara mest poppis nu.
2021-03-25, 13:03
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hörde att den nya tjejen som kommer in ikv var lebb.

Är det sant vad kul! Oj oj oj de kanske kommer behöva hålla fast Judith på festen.
2021-03-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Är det sant vad kul! Oj oj oj de kanske kommer behöva hålla fast Judith på festen.

haha ja vi får se hur det kommer gå. om det nu stämmer
2021-03-25, 13:05
Medlem
Nya tjejen ser tuff ut och att hon inte kommer back down, såna behövs i huset!
2021-03-25, 13:06
Medlem
Dukanva85s avatar
Det kan bli intriger med nya tjejen i huset. En som sätter ner foten direkt mot nardos och inte håller det inom sig till det exploderar.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst, eller någon som är bisexuell. Då snackar vi drama och skojiga händelser.
Men blablablablabla verkar vara mest poppis nu.

Väldigt konstigt att de bara haft en pandoras ask. In med en på festen ikväll! Jag vill att ALLA ska få frågan vem de stör sig mest på.
Sen kan vi sitta med popcorn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
"Jullanforever" du måste vara hennes feta obese 1 burger away from a full-blown heart attack flickvän...ingen ide att ens argumentera med dig.

hahaha nej för vad fan skulle du skriva? Försök gärna argumentera för mig att Joel inte leker gestapo i varje eviga situation i det där huset. Säg någon gång där han inte är tvungen att ge sin åsikt eller bestämma något
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan vad besviken man blir när man läser här att många börjat gilla Pedram efter denna vecka. Håller med om att han inte varit lika irriterande som när Tess var inne MEN VAFAN han är fortfarande husets största tönt
2021-03-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nya tjejen ser tuff ut och att hon inte kommer back down, såna behövs i huset!

Hon ser ju väldigt lugn ut. Pratar med buddha varje dag och mediterar
också rest runt och "hittat sig själv " tror hon kommer vara en frida skogslund extremt positiv och optimistisk.
2021-03-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan vad besviken man blir när man läser här att många som börjat gilla Pedram efter denna vecka. Håller med om att han inte varit lika irriterande som när Tess var inne MEN VAFAN han är fortfarande husets största tönt

verkigen riktig rikstönt
2021-03-25, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan vad besviken man blir när man läser här att många som börjat gilla Pedram efter denna vecka. Håller med om att han inte varit lika irriterande som när Tess var inne MEN VAFAN han är fortfarande husets största tönt
Håller med samma sak med Judith och Alex för mig samma beteende. Att så många försvar ett sådant beteende.
2021-03-25, 13:08
Medlem
PyjamasXLs avatar
Nu så har jag sagt upp liven. Denna säsongen var för tråkig för min del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in