2021-03-25, 10:13
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Slår på liven och hör Simon föreslå att en fråga ska vara ”Vad är bukkake?” 😂😂😂😂😂😂
Och pedram glänser ända bort till Upplands Väsby
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag hatar hycklare more than anything in life, och den titeln belongs to miss Nardos i huset, hon alltid kräver att folk har ingen attityd när de approachar henne samtidigt som hon låter väldigt ilsken när hon själv begär det eller bara har random konversation. Hon har sagt första veckan att hon tänker inte dela säng med någon kille av religiösa skäl samtidigt som hon har nu delat säng med AD i en vecka nu, sovit ihop med Pedram vid poolen och även vid Simon (även EFTER att de inte längre var fastkedjade) däremot har hon inte delat säng med någon brud och även vägrar dela säng med en gay kille (Joel) för han har snopp (och det sa hon senast 2 dagar sen till Judith). Hon claimar to be super religiös men hade ingen problem att SVÄRA PÅ BIBLEN OCH SIN MAMMAS LIV när hon förnekade att hon tog Pontus halsband (vilket visade sig vara sanning later on). Sån jävla dubbelmoral brud förtjänar definitivt inte vinna, även fast jag kan tycka att hon är ändå mest underhållande person i huset (vilket säger inte mycket när alla andra är skit tråkiga)

Nu tror jag du får fly landet och gömma dig. BBpolisen kommer leta efter dig.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Stäng av streamen och ta dig till närmsta Nunnekloster

Nää, varför då? Har inga problem med sex men stora problem med porrsjukan så är så extrem i samhället. Har man sett baksidan av det så blir personer som Pedram vandrande stoppljus! Don't go there! Usch!
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag stängde av ljudet och lyssnar på en podd istället.
Inte korkat upp än?
2021-03-25, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag har noll koll på högkänslighet. Kan man diagnostisera det eller är det mer av ett karaktärsdrag?
Det är ingen diagnos, mer ett karaktärsdrag/en personlighetstyp. Men de flesta som är HSP, som har koll på vad HSP är, förstår att de är HSP.

Mvh / HSP
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Slår på liven och hör Simon föreslå att en fråga ska vara ”Vad är bukkake?” 😂😂😂😂😂😂

Mja, det var Pedram som sa det först - såklart..
Medlem
Spajdors avatar
Nu får de nog tillsägelse när DC övergav dem. Blev väl för grovt med Bukkake och Hentai :lol

Vad hände med normala frågor som t.ex. "vilket är kroppens största organ?"
Senast redigerad av Spajdor 2021-03-25 kl. 10:16.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Vad är Bukkake
Detta https://www.xvideos.com/video61589801/premiumbukkake_-_poma_amore_swallows_75_huge_mouthful_cumshots
2021-03-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nää, varför då? Har inga problem med sex men stora problem med porrsjukan så är så extrem i samhället. Har man sett baksidan av det så blir personer som Pedram vandrande stoppljus! Don't go there! Usch!
Håller med osmakligt att prata om sex på det sättet
Medlem
Bra f.ö. att de väntar till kvällen med att slänga in nya tjejen, vill verkligen inte missa! Hon känns skitstörig och hoppas på KAOZ.

Nu måste jag sluta skolka från mina arbetsuppgifter. Hoppas ni uppdaterar om något oväntat skulle hända idag!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag stänger av snart.
Har redan stängt av.
Läser om fiaskot här inne.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Nu får de nog tillsägelse när DC övergav dem. Blev väl för grovt med Bukkake och Hentai

Hahahahaha! Ja, va fasen, om Adrian blir autonominerad pga att han citerar något hans syster sagt borde de här sakerna verkligen larma.

Tänk när 7-åringarna sitter vid skoldatorerna och googlar orden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in