2021-03-25, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hallå huset!

Ni har 2,5 flaskor prosecco att dricka upp. Hade varit kul till provet. Speciellt Simpa drar i sig allt.

Tacksamt stoff till en bikt av Emelie efteråt. "Jaug höll en lektiun för niu jävla alkuhulister.."
2021-03-25, 09:30
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja samma här

Kanske får bli en dagsfylla
Haha fasen så fint, vill också !
2021-03-25, 09:32
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tacksamt stoff till en bikt av Emelie efteråt. "Jaug höll en lektiun för niu jävla alkuhulister.."
Haha

Drack hon själv något till frukost? Missade fasen det.
2021-03-25, 09:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det bara jag eller ser inte Steph lite speciell ut? Med speciell menar jag en gnutta av det som Adrians syster menade att AD såg ut som liten. Hon ser ut att komma ifrån en särklass. Även lite pillersvullnad i ansiktet klassiskt.

Autistisk kanske? Kanske det kan förklara varför hon går från glad till ledsen o ledsen till glad och har nära till gråt likt skratt?

Ingen hat bara en observation.
Hahaha nä så där fungerar inte autism.
2021-03-25, 09:38
Medlem
Rovdjuret
https://imgur.com/a/T0BXpP9
2021-03-25, 09:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aha! Ja personer med autism brukar lyckas väldigt bra om dom får göra det dom är bra på. Givetvis inte alla, men många har ju ett speciellt intresse som dom kan snöa in sig på helt, det är riktigt häftigt!

Ja men det var nog för att Alex kom in sist.. Eller vad vet jag. Men jag tror hon är ganska lik Steffi till sättet. Och det kan ju vara kul för henne om dom "klickar"

Ja, det har ingenting med intelligens att göra.

Tänkte också på att de var lite lika. Min magkänsla säger att jag inte kommer gilla henne..

Jaha, Pedram skulle bli påverkad av (han menar provocerad) papegojor som vrålar och tjattrar... Eh, har ju två i huset, en som kan prata oavbrutet och en som skriker rakt ut...
2021-03-25, 09:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det bara jag eller ser inte Steph lite speciell ut? Med speciell menar jag en gnutta av det som Adrians syster menade att AD såg ut som liten. Hon ser ut att komma ifrån en särklass. Även lite pillersvullnad i ansiktet klassiskt.

Autistisk kanske? Kanske det kan förklara varför hon går från glad till ledsen o ledsen till glad och har nära till gråt likt skratt?

Ingen hat bara en observation.

Det tror jag inte. Skulle mer gissa att Steph är högkänslig.

Någon som visar mer tecken på autism är Judith. Hon förstår inte ironi I text har hon sagt. Hon verkar heller inte förstå pikar, eller när andra tycker hon är jobbig eller inte vill (hångla)...
Hon skriker, har en hyfsat monoton röst och förstår inte andras känslor.
2021-03-25, 09:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Någon som visar mer tecken på autism är Judith. Hon förstår inte ironi I text har hon sagt. Hon verkar heller inte förstå pikar, eller när andra tycker hon är jobbig eller inte vill (hångla)...

Ja, det är mer sannolikt i båda fallen om man nu ska spekulera.
2021-03-25, 09:45
Medlem
Blaisens avatar
Kom igen nu Emelie, be evil
2021-03-25, 09:48
Medlem
Blaisens avatar
Meh! Adrian kan väl få vara med även om han inte kan vinna? Utom tävlan om han vill?
2021-03-25, 09:48
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Jag har noll koll på högkänslighet. Kan man diagnostisera det eller är det mer av ett karaktärsdrag?
2021-03-25, 09:49
Medlem
Blaisens avatar
Emelie som haaataurrrr att spela teaturrr ska "gå in i karaktär direkt"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in