2020-12-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Seriöst vem gör så 🤔

Den som är admin/moderator för den här tråden har varnat mig två gånger nu inom loppet av en vecka. Men det är ju inte bara jag som skrivit "trams", så antingen är det någon som anmäler just mina poster eller så borde flera få det. Någon som är tragisk i såna fall, som borde ha lite roligare saker att göra än att anmäla inlägg i en tråd om sexchatt.
2020-12-18, 19:53
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Den som är admin/moderator för den här tråden har varnat mig två gånger nu inom loppet av en vecka. Men det är ju inte bara jag som skrivit "trams", så antingen är det någon som anmäler just mina poster eller så borde flera få det. Någon som är tragisk i såna fall, som borde ha lite roligare saker att göra än att anmäla inlägg i en tråd om sexchatt.

jag trodde du menade på jobbet
gnälla lite kan man göra men anmäla ett inlägg här inne för lite trams krävs det en speciellt liten individ för
2020-12-18, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
jag trodde du menade på jobbet
gnälla lite kan man göra men anmäla ett inlägg här inne för lite trams krävs det en speciellt liten individ för

Vet inte om man kan få en varning på jobbet för "off topic"? Men hur som, jag måste sluta tramsa i tråden verkar det som. I chatten brukar jag sköta mig bättre än här.
2020-12-18, 19:58
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Vet inte om man kan få en varning på jobbet för "off topic"? Men hur som, jag måste sluta tramsa i tråden verkar det som. I chatten brukar jag sköta mig bättre än här.

tänkte på jh, där är allt möjligt
2020-12-18, 19:59
Medlem
Citat:

Men när kan vi ses då????? Vi har ju chattat i 2 år????? Vill ju sattsa på oss!
2020-12-18, 20:00
Medlem
Citat:
tänkte på jh, där är allt möjligt

Det stämmer. För inte så längesedan blev jag varnad för att jag inte hade rättat till en tidigare operatörs misstag.
2020-12-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry

Du frestar mig. Jag kan inte falla för frestelsen. Jag är stark.
2020-12-18, 20:01
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry

den var originell den
2020-12-18, 20:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Det var riktigt löjligt att anmäla här. Vi måste ju få ha kul, hoppas att den sorgliga människan skäms. Ser att du inte nämt din stad?
2020-12-18, 20:08
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Det stämmer. För inte så längesedan blev jag varnad för att jag inte hade rättat till en tidigare operatörs misstag.

en örfil på den
2020-12-18, 20:22
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
en örfil på den
Hahahaha
2020-12-18, 20:24
Medlem
Jag har fullt upp med att anmäla er på JH så det är inget jag orkar att sitta och göra här på flashback med. Det skulle ta alldeles för mycket tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in