2021-03-24, 22:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
TACK GODE GUD! Låt han vara en riktig man nuuuu!!!!!

Håller med om kass casting. Riktigt riktigt dåligt... De borde få sparken allihopa till nästa år. Haha bakgrundsdansare på Skansen.. bra jämförelse
Jodet är usel casting i år, men tycker inte den där jävla Rosanna ska klaga.

Förra året var ju precis lika värdelös, dock med två lysande undantag (Sami och Julia).

Men det är klart, i år finns ju ingen som sticker ut positivt så visst är det ju ännu sämre i år. Tyvärr.
2021-03-24, 22:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Katti ser ut som Robert Smith i The Cure haha
2021-03-24, 22:23
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oof. Katti med dreadsen utsläppta ser fan ut som Rodney, legenden..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Helvete vad Adrian slösar vatten..suttit på golvet i duschen i typ en halvtimme o låter vattnet rinna.. sånt gör mig fan arg!

Inget mot vad Peddot gjorde häromdagen. Han satt där på golvet i över en timma o sura. Ändå går han runt o låtsas att han är så satans miljömedveten 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jaja tror nog det finns tillräckligt med varmvatten i det huset var dem är så jag skulle inte ens bry mig!

Handlar inte om att vattnet skulle ta slut. Jag triggas av ohållbart beteende oavsett om det är att slänga mat, slösa vatten etc. Vatten är något som vi är lyckligt lottade att ha obegränsad tillgång till i Sverige..så jag tycker det är vidrigt beteende att slösa. Men vi har väl olika principer o bryr oss om saker olika mycket! All is good!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är så jävla äckligt. Jag hatar hur Peddot, Joel och Nardos blir vinklade av produktionen.

Jag skulle dö om en av dem får en miljon efter hur hårt Kirsti, Dikmen och produktionen har jobbat för dem.

Jag hoppas bara att alla är överens om att vi röstar på Tanja som vinnare så att ingen av deras gullegrisar får vinsten då man inte vill unna äckelmänniskorna en miljon. Jag skulle inte överleva det efter att ha följt programmet LIVE i 100 dagar.

Tanja eller Simon, definitivt.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
https://youtu.be/PZlRG3S1JUg
Njut🤢

Åh herregud, kunde inte ens se hela
2021-03-24, 22:25
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad dum cover om att de inte får gå in i kylen i slussen, det om något skulle ju kunna få Steffi att fatta att det finns något där som hon inte ska se..
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Handlar inte om att vattnet skulle ta slut. Jag triggas av ohållbart beteende oavsett om det är att slänga mat, slösa vatten etc. Vatten är något som vi är lyckligt lottade att ha obegränsad tillgång till i Sverige..så jag tycker det är vidrigt beteende att slösa. Men vi har väl olika principer o bryr oss om saker olika mycket! All is good!

Vårt vatten renas och återanvänds. Vi slösar inte på vattnet. Hur får du till det?
Medlem
Citat:
Det är så jävla äckligt. Jag hatar hur Peddot, Joel och Nardos blir vinklade av produktionen.

Jag skulle dö om en av dem får en miljon efter hur hårt Kirsti, Dikmen och produktionen har jobbat för dem.

Jag hoppas bara att alla är överens om att vi röstar på Tanja som vinnare så att ingen av deras gullegrisar får vinsten då man inte vill unna äckelmänniskorna en miljon. Jag skulle inte överleva det efter att ha följt programmet LIVE i 100 dagar.
Erkänn bara att du hatar alla invandrare och att du aldrig fått ligg, och nej vi kommer inte rösta på Tanja med hennes loose ass punani. Hoppas på vinnare mellan Joel, Steph, Katti och Simon, alla andra är jobbiga eller för tråkiga.
2021-03-24, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Ja de klipper ihop det till värsta gullenuttklippen åt guldkvartetten jämt. Och de får alltid mest tv-tid också. Läste här att Nardos tydligen var tänkt för förra året redan, så hon är tydligen viktig för produktionen. Hon ska väl lyftas på guldtron fram till final. Dock stör jag mig mer på Judith än någon annan därinne men hon vinklas också till fördel. Hade de visat i programmen vad vi ser på liven så hade hon inte haft ett enda fan därute.
2021-03-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Vad sa han för att bli autonominerad? Missat helt 😲
https://www.tv4.se/artikel/EXkItBMQzND93SePgpC78/adrian-podde-autonominerad-uttryckte-sig-kraenkande Detta menade jag Tv4 bekräftar att Adrian blev autonominerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in