2021-03-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kul födelsedagssurprise för Steffi.
Har Sami nån favorit av de som redan är inne?

vet han har pushat för steffi tidigare
Medlem
Helvete vad Adrian slösar vatten..suttit på golvet i duschen i typ en halvtimme o låter vattnet rinna.. sånt gör mig fan arg!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+10000

Hur mår du idag? Har tänkt på dig (låter inte alls sinnessjukt) och hoppas du mår bra. ❤️❤️❤️

Men ❤️ !!!!!

Jag mår egentligen skit. Min pappa dör i detta nu. Men får ej vara där, pga covid.

Tittar ibland på live:n och stänger av verkligheten ❤️ Tack för din varma omtanke <3
2021-03-24, 22:08
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vet han har pushat för steffi tidigare
Jaha. Verkar de känna varandra sen innan?
Medlem
Conny63s avatar
Inga snälla ord på IG om TV4 . Med rätta 👍
Medlem
Ridnes avatar
Kollade precis på kvällens avsnitt.

Katti och Nardos bråket framställs som att Katti är skitsnackaren och Nardos har rätt. Vilken chock... De gör verkligen allt för att vinkla allt till hennes fördel. Sedan sade Kirsty att Katti snackar skit om Nardos jämt. Jag tror nog att både Nardos och Katti är rätt bra på just det....

Alex så kallade raggningsförsök på Emelie i soffan inatt var också klippt som bara den. Varför tar de inte med hur creepy Alex var och Emelies sköna rådiss när hon sa "Varför finns det inga sexiga män härinne?!" i hans ansikte?? Det hade varit roligare, och mer sant än deras klippning som nästan ser ut som att det är något på G dem emellan. Emelie är inte ett dugg intresserad av honom.

Så trött på årets produktion. ARGH!!!!
Medlem
Rosanna avslöjade nyss i en live med Amilia att det kommer in en snygg kille någon gång efter hon som kommer in imorgon. Ska tydligen vara snyggare än alla i huset och han är castad sista minuten för att röra om lite.

Amilia klagade förövrigt och sa att denna säsongen var riktigt dåligt castad, varav Rosanna svarar att Alex lika gärna kunde varit en bakgrundsdansare på Allsång på Skansen

Undrar om Rosanna fått styra upp lite.. Nardos var castad till förra året egentligen sa hon.
Medlem
shit vilken tråkig kväll nu kiter jag i det för idag
2021-03-24, 22:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Helvete vad Adrian slösar vatten..suttit på golvet i duschen i typ en halvtimme o låter vattnet rinna.. sånt gör mig fan arg!
Jaja tror nog det finns tillräckligt med varmvatten i det huset var dem är så jag skulle inte ens bry mig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vad säger Sami? Känner han den nya tjejen?

Han promotar henne på IG, skriver att nu blir det kaos i huset när hon kommer in, han känner henne förmodligen sen tidigare. Vi får se!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men ❤️ !!!!!

Jag mår egentligen skit. Min pappa dör i detta nu. Men får ej vara där, pga covid.

Tittar ibland på live:n och stänger av verkligheten ❤️ Tack för din varma omtanke <3
Men oj. All värme till dig och din pappa ❤️
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Som sagt så beskriver folk från "Tjafs" henne:

"Nardos är en arbisk bimbo som är helt iq befriad. Som ofta försöker lösa konflikter med våld."
Ja, IQ befriad skriver väl alla med en fungerande hjärna under att människan är, men arabisk?🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in