Citat:
Ursprungligen postat av
Tyrol
Intressant att hon verkar ha varit på Östra Ersboda och druckit kaffe hos en vän på måndagskvällen. Kan ju iofs vara en tillfällighet men...

Men branden var på tisdag, och hon har numera ändrat så att vissa inlägg på facebook endast ses av vänner.
Hon har tömt sin stuga på Nydala under måndagskvällen så hon kommer nog hänga mer hos sin kille i Trehörningsjö, om man bortser från den påstådda utbildningen i lokalvård och barnpassning.