2021-03-24, 21:47
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Om hon nu befinner sig i skyddat boende och har polisbevakning kan man väl anta att det är en tidsfråga innan någon av poliserna blir anmälda av henne för våldtäkt!?

Får de riskpåslag på lönen för det uppdraget?
Citera
2021-03-24, 21:47
Medlem
Nu har Wallin vaknat till på insta med en serieinlägg om Lambertz och Lambertz-kvinnan.

Responsen är enorm. Hundratals arga kvinnor i kommentarsfältet som är rasande på SVT och övertygade om Lambertz skuld. Hans tillkännagivande att han är ”kladdig” tas som intäkt för ett regelrätt erkännande av våldtäkten.

Kända kvinnor kommenterar inläggen och eldar på mot SVT som direktsände ifrån Lambertz trädgård där han tar heder och ära av Lambertz-kvinnan genom att namnge henne och utpeka henne som en bedragare och lögnare. Wallin är vansinnig för att hennes liknande agerande renderade en förtalsdom men Lambertz får istället fri lejd i finmedia för att förtala. SVT, som uttalat inte längre vill ta i Wallin med tång. Hahaha!

Lambertz bör nog få personskydd nu då risken är hög att någon slags nutida valerie solanas besöker honom i hans hem.

Snacka om att Lambertz agerande för att rentvå sig gick i baklås. Och SVTs agerande kritiseras hårt. Jag njuter av att höra SVT chefernas ångest och av att få se kommunist-tv vrida sig under kvinnornas klackar.

Lambertz ändå, karln är som smutsig napalm. Så fort han hamnar i rampljuset blir det åka av på riktigt i mediesverige.
Citera
2021-03-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Gw borde hålla flabben. Han är en pajas med autism. Han kan inte ens se folk i ögonen när han pratar med dem. Typiskt tecken på Asperger. Kriminologer är för övrigt inte de skarpaste knivarna i lådan.

Lambertz har HELT överlägsna juridiska meriter.

Jag håller till stor del med dig. Gillade GW förr i tiden, men har oerhört svårt för honom numer. Ett förtydligande dock: GW är också jurist. Han har en jur. kand. i bagaget.
Citera
2021-03-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Svinaktigt av Lambertz och svinaktigt av de som hotar henne. Det här är en människa som just nu mår oerhört dåligt och som sannolikt mådde dåligt redan innan det här hände. Om hon vinklat det som hänt är det för djävligt men det ska i så fall hanteras inom rättsväsendet.
Ja,för djävligt men tyvärr kommer kvinnan bli överkörd.
Lambert kommer få sitt (planerade) skadestånd och kvinnan blir ev dömd.
Och x antal år är detta glömt och Lambert sitter på sina miljoner nånstans i Söderhavet med en drink i sin hand och ler..
Citera
2021-03-24, 21:50
Medlem
Citat:
Om hon nu befinner sig i skyddat boende och har polisbevakning kan man väl anta att det är en tidsfråga innan någon av poliserna blir anmälda av henne för våldtäkt!?
Det finns ju iofs kvinnliga poliser, men om jag hade varit manlig polis hade jag helst undvikit att hamna i enrum med EA.
Skulle en sån situation uppstå, pga t ex personalbrist, hade jag genast startat inspelning på min privata mobil.
Senast redigerad av Carinah78 2021-03-24 kl. 21:58.
Citera
2021-03-24, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Din teori har sina svagheter.

E.A. har inte "hamnat" exempelvis hos DU. Hon själv bjöd honom hem till sig, efter en blöd fest med kokain inblandat.

Hon tycks ha en förkärlek till jurister som hon sen försöker "vinna över". Det gick nästan i det första fallet. Inte alls i det här senaste fallet.

Visserligen fick båda två sitta häktade en stund - Göran 2 veckor och DU 7 månader (!) - vilket är ju en skandal utan dess like - men det blev inget skadestånd.

Tyvärr har hon väl fått sina försäkringspengar - vilket också är en skandal.

Det är helt åt helvete att vissa individer kan delförsörja sig på falskanmälningar.

Vilken typ av försäkring menar du att hon fått pengar av?

Tja jag tror nog denna kvinna inte är kapabel att tänka ut masterplans för att tillskansa sig pengar genom våldtäkt. Jag tror att det råder kaos i hennes huvud och att hon är som ett barn. Drar säkert igång mobilinspelning varje gång av ren vana. När det sen känns jobbigt kan hon få sympati genom att hävda övergrepp om denna känslan råkar infinna sig i bipolär schemat efter träffen.

Lambertz är ju ett praktarsel oavsett.
Citera
2021-03-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Nu har Wallin vaknat till på insta med en serieinlägg om Lambertz och Lambertz-kvinnan.

Responsen är enorm. Hundratals arga kvinnor i kommentarsfältet som är rasande på SVT och övertygade om Lambertz skuld. Hans tillkännagivande att han är ”kladdig” tas som intäkt för ett regelrätt erkännande av våldtäkten.

Kända kvinnor kommenterar inläggen och eldar på mot SVT som direktsände ifrån Lambertz trädgård där han tar heder och ära av Lambertz-kvinnan genom att namnge henne och utpeka henne som en bedragare och lögnare. Wallin är vansinnig för att hennes liknande agerande renderade en förtalsdom men Lambertz får istället fri lejd i finmedia för att förtala. SVT, som uttalat inte längre vill ta i Wallin med tång. Hahaha!

Lambertz bör nog få personskydd nu då risken är hög att någon slags nutida valerie solanas besöker honom i hans hem.

Snacka om att Lambertz agerande för att rentvå sig gick i baklås. Och SVTs agerande kritiseras hårt. Jag njuter av att höra SVT chefernas ångest och av att få se kommunist-tv vrida sig under kvinnornas klackar.

Lambertz ändå, karln är som smutsig napalm. Så fort han hamnar i rampljuset blir det åka av på riktigt i mediesverige.

Så praktiskt för fröken Wallin: hon vet hur man utnyttjar situationen och väljer att söka uppmärksamhet för och omkring sig själv. Hon skiter i den här kvinnan. Allt handlar om Cissi Wallin. Att hon får synas och höras. Vara martyr och att alla kvinnor ska se henne som hjälte. Allah så patetiskt.

Vore roligt om Fredrik V kallade till presskonferens i trädgården.
Citera
2021-03-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Får de riskpåslag på lönen för det uppdraget?

Det får vi verkligen hoppas. Om nu ett riskpåslag kan kompensera att bli misstänkt för våldtäkt?
Citera
2021-03-24, 21:55
Medlem
Citat:
Jag håller till stor del med dig. Gillade GW förr i tiden, men har oerhört svårt för honom numer. Ett förtydligande dock: GW är också jurist. Han har en jur. kand. i bagaget.
Nej det tror jag inte att han har.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen

En kort kommentar:
TV4 inledde sin sändning kl 19 med ett flera minuter långt inslag med bl a uttalanden från adv Clea Sangborn och man hänvisade dessutom till TV4 Play där mer finns att ta del av.
SVT Rapport nämnde inte nånting om nånting.
Citera
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jono123
Och hur vet du att han är oskyldig? Det har vi ingen aning om, bara för att brott inte kan styrkas betyder det inte att det inte han är oskyldig. Det betyder bara att tillräckligt med bevis saknas

Det där är en helt absurd inställning. Han är oskyldig. Man är oskyldig tills motsatsen har bevisats. Det finns inga bevis som håller.

Du är lika skyldig som honom. Vi har inga bevis mot dig heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Frågan är hur många andra som hostat upp tidigare för att slippa polisanmälan.
En grannlaga uppgift att granska skärholmskans kontobehållning(-ar) för de senaste fem åren, kanske?
Vad kan standardtaxan vara här i absurdistan =för att låta bli att falskanmäla nån snubbe efter dåligt ångersex?? Femtio tusen??

F.ö. så går väl precis allt vidare grävande i EA.s handel och vandel under brottsrubriceringen hat- och hot?!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in