2021-03-24, 20:55
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Intressant. Finns hennes inlägg på socialamedier sparade? Archive.is?

Inte vad jag vet, tror inte det. Såg precis en ny tråd om EA där hennes mål avhandlas.

(FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
Citera
2021-03-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agda-Maria
Som alltid är det ord mot ord som gäller vid våldtäkt och att anfall är bästa försvar vet denne sluge jävel mer än väl!

Dessutom ska vi inte glömma bort att han har rätt vänner ...

Jag har jobbat inom olika kvinnojourer under många år och till slut blir man bara en bitterfitta!
Präster, poliser jurister på olika nivåer kommer undan enbart på grund av att de kan skaka hand med de poliser som anländer till brottsplatsen och säga något i stil med: Välkommen min fru har fått ett nervöst sammanbrott men jag är (välj själv) så jag kan ta hand om henne.
Polisen avgår allt medan frun ifråga sitter halvt ihjälslagen och livrädd i samma lägenhet som polisen just lämnat ...

Att bli våldtagen är tillräckligt traumatiskt och kränkande! Hur många skulle anmäla en våldtäkt bara för att tvingas gå igenom ett ifrågasättande igen och igen ? Det kan finnas ett fåtal sjuka och hatiska, men den här kvinnan är vare sig sjuk eller hatisk ...

Jag har själv erfarenhet av personer som vet hur man utnyttjar systemet och med sin manipulerande personlighet kan ljuga sig fram till ,i detta fall en miljon.

Vi ska inte anklaga kvinnan,men det allt detta luktar bedrägeri.
Det borde finnas lögndektorer här.
Vem vet om han och kvinnan suttit och planerat detta?

Det finns en anledning till att han gått ut med namn..
Citera
2021-03-24, 20:57
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Alla borde verkligen lyssna på David Massi när han går igenom en av EAs tidigare anmälningar där han försvarade den anklagade mannen, då får ni en bättre bild av hur EA agerar:

https://youtu.be/STsVHHTCt_4?t=1225
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
GW rasar mot Lambertz stämning: ”Jävla fåne”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Al0pjz/gw-rasar-mot-lambertz-stamning-javla-fane
Citera
Medlem
Tror inte ett dugg på att någon hotar henne. Är det hennes nya plan att bli försörjd av socialtjänsten och bidrag för att hon måste leva skyddat och därför inte skaffa ett riktigt jobb. Manipulativ. Jag tycker MÖ borde försörja sin eskort som hon hyrt ut.
Citera
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Har alltid tyckt att Labertz är vrickad och lätt korkad. Men blir rätt provocerade av GWs barnsliga jävla utspel. Där tar jag bestämt Labertz i försvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är statsvetaren och juristen och super-MILF:en Cath@rina B@rrling som åsyftas. Hon anlitas av SVT vårt fjärde år för att sitta i studion och kommentera valutgången.

https://mobile.twitter.com/barrling?lang=en

Det är 51-åringen men 36 åringen den tilltalade var "otrogen" mot är fortfarande okänd för mig.
Citera
2021-03-24, 20:58
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är statsvetaren och juristen och super-MILF:en Cath@rina B@rrling som åsyftas. Hon anlitas av SVT vårt fjärde år för att sitta i studion och kommentera valutgången.

https://mobile.twitter.com/barrling?lang=en

Men vad ser de hos Lambertz??? Han ser ju ut som Gollum.
Citera
2021-03-24, 20:58
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Ja, lasternassumma har lagt upp den på två olika sajter.

Stort tack! Den första länken kräver registrering, men inte den andra.
Citera
2021-03-24, 21:01
Medlem
Leif GB säger att GL tycker om att stämma folk, han har säkert planerat allt in i minsta detalj.
Citera
2021-03-24, 21:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Backa lögnerskan? Du skämtar..

Kvinnan får skaffa sig ett annat sätt att tjäna sina kola-pengar än falska anklagelser till höger och vänster..

Hon kan försöka för en gångs skull tjäna en hacka genom att inte visa pattarna eller ligga med någon som HAR studerat juridik - på riktigt.

Det skulle vara en bra början för den här tjejen. Jag lovar att "backa" henne i detta.
Frågan är hur många andra som hostat upp tidigare för att slippa polisanmälan.
Citera
2021-03-24, 21:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.tv4.se/artikel/1lDkowYqFZjRUH6eaKu6UI/just-nu-goeran-lambertz-staemmer-staten-pa-en-miljon-kronor

Säkerligen bättre än Alhems profetior gällande brottmål i alla fall. Jag noterar att den klick som försvarar Lambertz på sociala medier är jurister. Media och andra går till hårt angrepp. Intressant utveckling.
Gubben har nästan åkt in i fängelse för resten av livet. Tro fan han agerar i affekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in